Vs: NBA-askeleet
TCO sanoi:
Ai niin vai? Jos et huomannut, niin olen perustellut hyvin kantani.
Sun perustelusi ovat täysin järjettömiä ja esittämäsi kanta (ainakin allekirjoittaneen mielestä) täysin niin sääntökirjan kuin sääntöjen hengenkin vastainen.
Spekulaatiosi liikkeen jatkuvuudesta ja nopeasti etenevän pelaajan oikeudesta sivuuttaa koripallon toiseksi tärkein sääntö oli jotain aivan käsittämätöntä. Kun pelaaja etenee kentällä ja saa pallon, on hänen joko laitettava pallo välittömästi maahan tai niitattava toinen jalkansa ns. "tukijalaksi" maahan. Pysähtymiseen vaadittava liikkeen suunnan vastainen voima saadaan sitten toisella jalalla polkaisemalla. Jos vauhtia on niin paljon, ettei tukijalkaa kykene vakiinnuttamaan, tulee pallo laittaa maahan tai seurauksena ns. "askelrikkomus". Hyviä esimerkkejä törkeistä askelrikkomuksista on esitetty esimerkiksi tämän topikin aiemmissa YouTube-linkeissä.
Kehittämäsi käsite "koripallollisesti puhdas" on yksi paskimpia argumentteja ikinä.
TCO sanoi:
Tiedän koripallon säännöt ja harrastan sitä itsekin.
Tälle mä itse asiassa nauroin kaikkein voimakkaimmin.
Pelaatteko te koripalloa sellaisella oikealla koripallolla? Vai onko teillä isosiskon viimeisimmän poikaystävän vanha footiskuula?
Valmentajana on tietenkin naapurin Jokke, joka kaatui nuorena mopolla. Onneksi kaverille ei käynyt sen pahemmin. Ainoat pysyvät ongelmat ovat ajoittainen lievä änkytys ja täydellinen kykenemättömyys koripallon askelsääntöjen hahmottamiseen.