Koripallo.com

NBA.COM store

• Viestiketjun aloittaja vastauksiakaipaava
  • Alkaa

vastauksiakaipaava

Onko kukaan tilannut tuolta? Suositteletko?

Mitä eroa on Authentic ja Replica tuotteilla?

Tietääkö kukaan mitä noi youth (nuorten?) koot vastaavat? Esim. minkä pituiselle
pelaajalle nuorten L koko on sopiva?

Vs: NBA.COM store

En ole tilannu, mutta luotettava pitäisi ainakin olla. Virallisempaa kauppaa ei löydy.

Authentic tarkottaa aitoa, eli täysin samanlaista, mitä pelaajat käyttävät. Jos esim pelipaita on authentic, niin se tosiaan on prikuulleen sellanen, kun nba pelaajat käyttävät.

Replica on sitten kopio. Luultavasti tehty hieman eri materiaaleista, eikä leikkaukset ole 100% oikein, mutta yritetään kuitenkin jäljitellä mahollisimman hyvin authentic -tuotteita.

ömmmh.

Mutta siis ovatko silti aitoja NBA tuotteita? Kannattaako niitä ensinäkään ostaa? Mietin vaan että onko ne samaa s*ntaa mitä myydään jossain eteläs "aitoina" tms. :D Onko ne laadukkaita?

piraatti

ömmmh. sanoi:
Mutta siis ovatko silti aitoja NBA tuotteita? Kannattaako niitä ensinäkään ostaa? Mietin vaan että onko ne samaa s*ntaa mitä myydään jossain eteläs "aitoina" tms. :D Onko ne laadukkaita?

No mitäs luulet, myydäänkö nba:n omilla nettisivuilla aitoja vai feikkituotteita?

kopiovaiei?

The_accessory_dude sanoi:
En ole tilannu, mutta luotettava pitäisi ainakin olla. Virallisempaa kauppaa ei löydy.

Authentic tarkottaa aitoa, eli täysin samanlaista, mitä pelaajat käyttävät. Jos esim pelipaita on authentic, niin se tosiaan on prikuulleen sellanen, kun nba pelaajat käyttävät.

Replica on sitten kopio. Luultavasti tehty hieman eri materiaaleista, eikä leikkaukset ole 100% oikein, mutta yritetään kuitenkin jäljitellä mahollisimman hyvin authentic -tuotteita.

piraatti sanoi:
No mitäs luulet, myydäänkö nba:n omilla nettisivuilla aitoja vai feikkituotteita?

Täytyyhän se varmistaa. Mutta siis millä tavalla ne ovat "kopioita"?

niin ja...

Tietääkö kukaan noista koko jutuista? En löytänyt sieltä sivuilta että mitä noi youth koot vastaavat. Löytääkö joku muu?

Sanoisin vaan sen että muista että esim. L on sit amerikan koossa aika iso verrattuna suomen vastaavaan. Itsellä on Champion L joka on varmaankin yli 190cm sopiva, mutta itselle 183cm hieman iso.

Ja tosiaankin NBA Storen tavarat ovat laatu kamaa. Itse ostin juuri sieltä kellon, pipon ja hupparin kun kaveri oli käymässä NYK:ssä.

niin siis...

Trancey sanoi:
Sanoisin vaan sen että muista että esim. L on sit amerikan koossa aika iso verrattuna suomen vastaavaan. Itsellä on Champion L joka on varmaankin yli 190cm sopiva, mutta itselle 183cm hieman iso.

Ja tosiaankin NBA Storen tavarat ovat laatu kamaa. Itse ostin juuri sieltä kellon, pipon ja hupparin kun kaveri oli käymässä NYK:ssä.

Tarkoitatko nyt tavallista miesten kokoa? Vai sitä youth-kokoa?

palloilija93

Mutta mitäs sitten toi "Envy" -malli tarkoittaa?

celtics-fan

Kysymys: aikanaanhan tuolla myytiin Reebokin pelipaitoja, mutta nyt siellä onkin sitten tilalla Adidaksen pelipaitoja, koska pelaajat on näköjään vaihtanut valmistajaa. Ovatko nää Adidaksen paidat saman kokosia ku edeltäjänsä, eli Reebokin paidat. Eli jos ostin Reebokin XL:n, kannattaa nytkin ostaa sitten XL, vaikka Adidas on valmistajana?

Hmmm...

Kyllähän tuolla vieläkin niitä reebokin pelipaitoja myydään?

celtics-fan

Hmmm... sanoi:
Kyllähän tuolla vieläkin niitä reebokin pelipaitoja myydään?

No ainakin Celticsin paidat oli yhtä Reebokia lukuunottamatta kaikki Adidasta. Bullsin kohdalla oli 37 paitaa joista vain 3 oli Reebokin... eli aikalailla kokonaan on Adidas ottanut vallan.

Niin...

Niinhän se kyllä on. :/ Mielestäni reebokin paidat ovat hienompia kuin ne adidaksen. ehkä. Valitettavasti en pysty vastaamaan tuohon sun kysymykseen.

Mutta minä kaipaisin edelleen vastausta tuohon että jos authentic on se ihan prikulleen sama ku niillä pelaajilla ja toi replica on sitten "kopio" siitä niin mikä toi Envy -malli sitten on? Onko se sama kuin tuo authentic?
Vai mikä ero sillä on?

celtics-fan

Niin... sanoi:
Niinhän se kyllä on. :/ Mielestäni reebokin paidat ovat hienompia kuin ne adidaksen. ehkä. Valitettavasti en pysty vastaamaan tuohon sun kysymykseen.

Mutta minä kaipaisin edelleen vastausta tuohon että jos authentic on se ihan prikulleen sama ku niillä pelaajilla ja toi replica on sitten "kopio" siitä niin mikä toi Envy -malli sitten on? Onko se sama kuin tuo authentic?
Vai mikä ero sillä on?

Vaikka alkuperäinen kysymykseni on edelleen avoimena, utelen sulta lisää: millä tavoin Reebokin paidat on parempia kuin Adidaksen? Missä näet eroa, sillä itse en visuaalisesti näe paitojen välillä eroa, mutta kokoeroa pidän mahdollisena ja siitä johtuu alkuperäinen kysymykseni.

Lisäksi tota sun kysymystäsi sivuten: miten sitten Adidas Swingman-paidat eroaa Replicoista ja Autenthiceista? Swingmanien hintahan tuntuu olevan Replicoiden ja Autenthicien väliltä... eli onko kyseessä jonkinlainen välimuoto?

NBA!!!!!

Eli siis Authentic on tehty juuri samoista materiaaleista ja samoilla "kaavoilla" kuin paidat joilla jampat itse tuolla NBA:ssa pelaavat. Eli siis aidoista aidoin, suoraan pakasta.

Swingman on kuin Authentic mutta paidan materiaalit ovat halvempia.

Replica on tehty erileikkauksilla, eri materiaaleista ja numerot ja nimet ovat painettuja. Ei siis ommeltuja niinkuin Authentic ja Swingman paidoissa. Eli valmistettu halvemmista materiaaleista ja on niin sanotusti virallinen fani-tuote! Eli annetaan mahdollisuus fanittamiseen vaikkei tilipussi olekaan valtava.

Ja tajutkaa jo että aitoa tavaraa tämä kaikki! Mutta Jampat itse pelaavat Authentic paidoilla ja Swingman on lähellä näitä paitoja ja Replica on se ns. fanituspaita! Eli tätä voit verrata vaikka nokian puhelimiin jossa on 3 lähes samanlaista puhelinta, mutta jokaisessa on jotakin joka erottaa toisesta ja hinta muuttuu myös sen mukana! Toivottavasti lapset tajuavat kun tämän rautalangasta vääntää. :DD

ENVY??!

Minulla olisi vielä se sama kysymys eli, noissa shortseissa on replica, authentic, swingman ja envy mallia. Mikä tuo envy malli on?

KOTIOVELLE?!

Laitoin tilauksen vähän aika sitten NBA.COMin storesta ja paketti tulee UPS:n toimittamana. Tarkoittaako tämä sitä, että paketti tulee noutaa postista vai että UPS:n auto tulee tohon pihalle ja alkaa soitteleen summeria joku kaunis päivä? Nimittäin joinain päivinä oon klo 8-14 koulussa ja siitä suuntaan töihin, mistä pääsen joskus klo 22-23 eli sellasena päivänä jää summerinsoittelut huomaamatta ku en oo himas... ellei ne tuu jo klo 7 aamul koputteleen :)

KOTIOVELLE?! sanoi:
Laitoin tilauksen vähän aika sitten NBA.COMin storesta ja paketti tulee UPS:n toimittamana. Tarkoittaako tämä sitä, että paketti tulee noutaa postista vai että UPS:n auto tulee tohon pihalle ja alkaa soitteleen summeria joku kaunis päivä? Nimittäin joinain päivinä oon klo 8-14 koulussa ja siitä suuntaan töihin, mistä pääsen joskus klo 22-23 eli sellasena päivänä jää summerinsoittelut huomaamatta ku en oo himas... ellei ne tuu jo klo 7 aamul koputteleen :)
UPS tuo kotia tai minne haluat, mutta on ihan paska firma. Eivät toimita ku 8-16 Oulussa. Eivät ala illalla tuomaan toisin kuin posti tai DHL.

P.Pierce

Mitä hyötyä NBA Logoman Shooter Sleeve'stä käytännössä on? Osaisiko joku asiaan tutustunut tiivistää selkokielellä?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.