Koripallo.com

NBA.COM store

• Viestiketjun aloittaja vastauksiakaipaava
  • Alkaa

kohta tilaava

Vs: NBA.COM store

Allen Ezail Iverson sanoi:
Miten musta tuntuu, että UPS:n tullaus tapahtuu jotenkin pienemmällä prosentilla, kuin se tullaus jonka ihan tulliviranomaiset tekevät tullissa? Täytyi tänään tullin toimipisteestä hakea pari Footlockerista tilattua pelipaitaa ja laittoivat mut maksaan niistä vajaan 50 egee tullia. NBA.COMista kun tilasin melkein samalla arvolla vaatetta syksyllä, niin siitä UPS lähetti vain noin 20 euron laskun tullia/veroa... ??? mitäs tämä tällainen on? Osaisiko joku kokeneempi selittää...?
Tiedätkö kuinka pitkät on toimitusajat?

Ja minkä kokonen olisi hyvä paita, jos itse olen joku 195cm pitkä?

kohta tilaava sanoi:
Tiedätkö kuinka pitkät on toimitusajat?

Ja minkä kokonen olisi hyvä paita, jos itse olen joku 195cm pitkä?

NBA.COM = noin 3-5 päivällä olen itse selvinnyt (yllättävän nopea)
FOOTLOCKER.COM = 2-3 viikkoon kannattaa varautua

Kokoasia riippuu ihan siitä, pidätkö istuvista paidoista vai vähän väljemmästä/"hiphopahtavammasta" tyylistä....

kiitos

Kokoasia riippuu ihan siitä, pidätkö istuvista paidoista vai vähän väljemmästä/"hiphopahtavammasta" tyylistä....
Istuvista tykkään enemmän..?

kiitos sanoi:
Istuvista tykkään enemmän..?

XL Adidaksen Swingmanien kohdalla voisi siis riittää. Voin kirjoittaa tähän topikkiin myöhemmin tänään mittoja sellaisesta XL-paidasta (pituus + leveys). Omistan niitä 3.

LISÄYSTÄ:

Eli nyt on mittaukset tehty. XL-koko (Swingman) on pituudeltaan edestä noin 88 cm sieltä hartoiden ylimmästä kohdasta aina alas helmaan saakka. Takaa tämä sama pituus on noin 94 cm, koska tässä Adidaksen Swingmanissa on ns. "häntä" takana, eli ovat takaa hieman pidempiä. Sama juttuhan on Reebokin NFL-paidoissakin. Leveys on siitä ns. kainaloiden kohdalta noin 66-67 cm. Toivottavasti tästä on apua.

uuuuu

XL Adidaksen Swingmanien kohdalla voisi siis riittää. Voin kirjoittaa tähän topikkiin myöhemmin tänään mittoja sellaisesta XL-paidasta (pituus + leveys). Omistan niitä 3.

LISÄYSTÄ:

Eli nyt on mittaukset tehty. XL-koko (Swingman) on pituudeltaan edestä noin 88 cm sieltä hartoiden ylimmästä kohdasta aina alas helmaan saakka. Takaa tämä sama pituus on noin 94 cm, koska tässä Adidaksen Swingmanissa on ns. "häntä" takana, eli ovat takaa hieman pidempiä. Sama juttuhan on Reebokin NFL-paidoissakin. Leveys on siitä ns. kainaloiden kohdalta noin 66-67 cm. Toivottavasti tästä on apua.
Kiitos jo tästä.

Lisää kysymyksiä kuitenkin satelee.. Onko tietoa authentic paidoista? Meneekö koot samalla tavalla kuin swingmaneissä? Ja mikäköhän koko mahtaa vastata XL? 48? 52?

uuuuu sanoi:
Kiitos jo tästä.

Lisää kysymyksiä kuitenkin satelee.. Onko tietoa authentic paidoista? Meneekö koot samalla tavalla kuin swingmaneissä? Ja mikäköhän koko mahtaa vastata XL? 48? 52?

Autenthicin mitat koossa 44 ovat aikalailla samat kuin Swingmanin XL-koossa. Identtiset nuo mitat eivät ole, mutta melko lähellä. Katsele tarkemmin tuolta: http://store.nba.com/info/index.jsp?categoryId=1381339&categoryPath=2806589&infoType=infosport

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.