Koripallo.com

NBA draft 2007

kiitos

Vs: NBA draft 2007

kiitos näistä ohjeista, nyt tuli loistavat ja riittävän selvät ja yksityiskohtaiset! kiitos!

Jep, kiitokset neuvoista! Nyt on sekä Sopilla sekä VLC:llä pyörimässä ESPN ;)
Kiitos!

Onko hyvä kuvanlaatu sopin linkistä? Mulla ei toimi ollenkaa se. Mut huh mikä asu Dampierilla draftissaan joskus. <3

WMOE näyttäisi ainakin pelaavan ihan hyvin vaikka ehkä kuvanlaatu saisi olla parempi

kmo

eikö kanava olekkaan espn sports. Sieltä tulee vaan jotain baseballia. :( :(

Jos joku haluaa saa multa väliaikasen passun mun tunnuksiin streamtvnow:ssa. Siis joku jolla on oikeesti huono kuvanlaatu tai ei näy ollenkaan. Oha tää ny nähtävä!

Laatu 350 kb/s.

kmo sanoi:
eikö kanava olekkaan espn sports. Sieltä tulee vaan jotain baseballia. :( :(

Ei olekaan, se sop://broker.sopcast.com:3912/26342 pitää laittaa siihen Address-kohtaan että tulee tämä oikea kanava.

DripL sanoi:
Onko hyvä kuvanlaatu sopin linkistä? Mulla ei toimi ollenkaa se. Mut huh mikä asu Dampierilla draftissaan joskus. <3

Sopilla kuvan laatu on hyvä, mutta ei vaan liiku eteenpäin vaan jämähtänyt paikalleen. Eli turha, mutta onneksi VLC:llä näkyy.

justis

Miksi VLC:llä ei kuulu ääniä ollenkaan? onko siinä joku jippo?

nyyh

Äää miksei mulla toimi noi myP2P:n linkit kunnolla? pätkii... 8mb/s netti kuitenkin.

No huh onneksi tuo WMOE pelasti, kuvanlaatu ei tosin mikään erikoinen.

Copeenen for the win!

????

Mihin adress kohtaan tuo tulee laittaa?? Minullakin tulee vain baseballia.. Kiitos jo avusta!

justis sanoi:
Miksi VLC:llä ei kuulu ääniä ollenkaan? onko siinä joku jippo?

Kyllä täällä ainakin kuuluu, ei mitään jippoja.

???? sanoi:
Mihin adress kohtaan tuo tulee laittaa?? Minullakin tulee vain baseballia.. Kiitos jo avusta!

Kun Soppi on auki, niin siihen yläreunan address-kohtaan, ja sitten painat sitä nuolta oikealle. Siinä välilehtien päällä, ihan yläreunassa.

???

Joopa Joolle iso kiitos!! Pelastit yön vastaamalla tyhmiin kysymyksiin!! ;D jejeje

iso H

Laittakaa tänne väliaika tietoja draftistä pikaisesti. please!!! Ainoa tietolähde mistä pystyy tällä hetkellä seuraamaan.

Kiinnostaa ihan HITOSTI...

Kiitos

ääähh

Onko draft jo alkanut? Tässä itsekkin tietoja odottelen, en turhaan aikonut valvoa :)

Alkaa juuri nyt, täältäkin voi kai seurata
http://www.nba.com/draft2007/board.html

Eka valinta tulossa piakkoin..

Nyt

Davis Stern avasi juuri tapahtuman ja 5 minuuttia Portlandilla aikaa valita.

Oden !

Pitääkö joku nyt päivitystä valituista?

Portland selects: Greg Oden

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.