Randy sanoi:Garnett aloitti pelin todella agressiivisesti ja meni kohti koria, teki mitä halusi. Ihmetyttää, jos joku kummajainen kehtaa vielä väittää Theodore Duncanin olevan parempi hyökkäyspään pelaaja kuin KG.
Taisit ymmärtää väärin tuon aggressiivisuuden hakemisen (ellen se sitten ollut minä). Ei kai Pierce mitenkään jäisi pienempään rooliin jos Kevinille pelattaisiin (tai ottaisi itse) enemmän ajoja korille hyppyheittojensa sijasta.Ampuhaukka sanoi:Voisihan se olla hyväkin tapa pelata enemmän Garnetin kautta ja enemmän ajoja ja näin, mutta en usko että Pierce ihan purematta nielisi sitä että hän jäisi pienempään osaan mestaruustaistossa.
Niin no kuten sanoin en tuota ekan pelin ekaa puoliskoa nähnyt, joten en tiedä millälailla Garnett pelasi, mutta kyllähän se Piercellä nyt vaan on monen vuoden saatossa iskostunut alitajuntaan että hän on Bostonin boss, mikä on tosin ihan ymmärrettävää. Uskon kuitenkin että tällä kaudella pelaavat joukkueena vielä sen verran hyvin että mestaruus napsahtaa, saas sitten ens kaudella nähä minkänäköstä peli on itse kullakin.&%¤¤&%#¤% sanoi:Taisit ymmärtää väärin tuon aggressiivisuuden hakemisen (ellen se sitten ollut minä). Ei kai Pierce mitenkään jäisi pienempään rooliin jos Kevinille pelattaisiin (tai ottaisi itse) enemmän ajoja korille hyppyheittojensa sijasta.
?? ??Ampuhaukka sanoi:Hieman pistää ihmetyttämään kun täälläkin välillä jauhetaan siitä kuinka yksi pelaaja pelaa itsekästä peliä(Kobe/Lebron/AI ym.) ja kun ei pelata sitä joukkuepeliä, ja nyt kun Boston pelaa oikeesti joukkueena, niin sitten väkisin pitäis hakea nyt just esim. Garnetille enemmän heittoja/ajoja/donkkeja koska se vois toimia paremmin???
bt.davka.info - pelit ilmestyy sinne ennen aamu yhdeksää, yleensä ennen kahdeksaa.HGHG sanoi:Mistäs latasit?
Run Forrest, Run!bass sanoi:Mitäs Instigator on mieltä Radmanovicin viidestä askeleesta siinä donkissa viimeisillä minuuteilla?
Sama tossa tilanteessa vaikka olis 10.Radmanovicin viidestä askeleesta
...ottaa muutama viski ja avata iso suu toisen joukkueen hallissa.eikä kyllä välttämättä paras mahdollinen veto mennä tonne bostonin pelipaita päällä...
Saavat mun puolesta olla ihan niin laittomasti maassa kun haluavat. Irkku pyytää kuulaa otsaan tossa tilanteessa ja saa mitä tilaa.Hillomunkki sanoi:;D kamaan laalaa. Kaverilla on isommat kivekset kuin tolla koko laittomalla maahanmuuttajalaumalla. Myönnä pois. 2-0 sattuu
Onko toi .503 pleijareissa nyt sitten niin huono tarkkuus vai? Tai regular seasonilla .539? Kun se nyt ei ole mikään Dwight Howard, vai mitä tässä nyt haetaan takaa? Uskallan myös veikata että ajoissa loukkaantuu helpommin kun hypäreissä, mitähän tulis finaaleista jos KG loukkaantuis tossa vaikka kolmannen pelin alussa?&%¤¤&%#¤% sanoi:?? ??
Garnetille enemmän ajoja, mutta vähemmän hyppyheittoja ei välttämättä tarkoita, että Garnett kokonaisuutena ottaa sen enempää ratkaisuja kuin ennenkään...
Peace. Kyllä siinä on Laakereiden puolustus ollut aina hätää kärsimässä, kun Garnett on korille ajanut. No ens yönä taas...Ampuhaukka sanoi:Onko toi .503 pleijareissa nyt sitten niin huono tarkkuus vai? Tai regular seasonilla .539? Kun se nyt ei ole mikään Dwight Howard, vai mitä tässä nyt haetaan takaa? Uskallan myös veikata että ajoissa loukkaantuu helpommin kun hypäreissä, mitähän tulis finaaleista jos KG loukkaantuis tossa vaikka kolmannen pelin alussa?
Ampuhaukka sanoi:Onko toi .503 pleijareissa nyt sitten niin huono tarkkuus vai? Tai regular seasonilla .539? Kun se nyt ei ole mikään Dwight Howard, vai mitä tässä nyt haetaan takaa? Uskallan myös veikata että ajoissa loukkaantuu helpommin kun hypäreissä, mitähän tulis finaaleista jos KG loukkaantuis tossa vaikka kolmannen pelin alussa?