Koripallo.com

NBA League Pass

Maksaako noinkin paljon (25)? Mielestäni oli 19.99 tai jotain tuo normitilaus ilman mitään premiumia. Itse olen maksanut nyt hiukan alle satasen kaudesta kun estivät Meksikon-VPN tilauksen (70€) enkä pidä pahana kun vertaa kontenttiin jota sillä saa.

L.S

Minä oon maksanu ihan täyden hinnan ilman VPN-kikkailuja. En nyt muista ihan tarkkaan mitä se kaudesta on, mutta joka tapauksessa ollu kyllä jokasen pennin arvonen. Varsinkin, kun palvelu on tälläkaudella toiminut aiempaa paremmin ja tiettyjä virheitä on korjattu.

Maksaako noinkin paljon (25)?
Täytyy sanoa, etten ole aivan satavarma hinnasta, mutta jotain 20 - 25 euron luokkaa se oli. Itse olen ollut sen verta kiireinen koko vuoden väikkärin kanssa, että jäänyt kokonaiset runkosarjamatsit katsomatta, mutta näihin pleijareihin sitten ostin suoraan normi kuukausitilauksella. Sopivasti väikkärikin lähti juuri esitarkastukseen, niin on mukavasti aikaa keskittyä näihin oikeisiin matseihin.

Ostin League Passin pudotuspelejä varten ja hinta oli 15€/kk. Jos on nyt tekemässä tilausta loppukaudeksi niin kannattaa pyytää tilauksen peruutusta ensimmäisen kuukauden aikana, silloin tarjoavat toista kuukautta puoleen hintaan - eli koko loppukaudelle hinnaksi 22,50€.

Täytyy sanoa, etten ole aivan satavarma hinnasta, mutta jotain 20 - 25 euron luokkaa se oli. Itse olen ollut sen verta kiireinen koko vuoden väikkärin kanssa, että jäänyt kokonaiset runkosarjamatsit katsomatta, mutta näihin pleijareihin sitten ostin suoraan normi kuukausitilauksella. Sopivasti väikkärikin lähti juuri esitarkastukseen, niin on mukavasti aikaa keskittyä näihin oikeisiin matseihin.
Täällähän on sen verran kovaa väittämistä ja vastaväittäjä tai useampikin löytyy helposti että kyllä hyvää treeniä saa asioiden perustelemiseen ja jopa faktoista vääntämiseen. Eikä tässä vaadita mitään uusia juttuja. Sen kun vaan kopsailee ulkomaisilta saiteilta. Vähintään törhöstasolla mennään muttei kuitenkaan mitään hylätä.

Minulla on NBA League Pass Premium Season-Long. Kun haluan katsoa playoff-pelin sivusto pyytää "Upgrade to NBA League Pass". Kun jatkan sivusto ilmoittaa: You already have a subscription! Tumpelo kun olen, kysyn miten jatkan eteenpäin?

Minulla on NBA League Pass Premium Season-Long. Kun haluan katsoa playoff-pelin sivusto pyytää "Upgrade to NBA League Pass". Kun jatkan sivusto ilmoittaa: You already have a subscription! Tumpelo kun olen, kysyn miten jatkan eteenpäin?
Millä vekottimella katselet? Itsellä Google TV:n sovellus on nyt edeltävät kolme päivää vaatinut kirjautumaan sisään n. joka kerta, kun sen avaa tai vaihtaa peliä. Sitten kun vaan kirjautuu, kyllä toimii.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.