Koripallo.com

NBA Live 06

EG

Miten asennan netistä ladatun NBA 06:n?

n0b0 tarttee jeesiä, latasin pelin mutta en ole ennen pelannut PC:llä pirate-pelejä.
Millä ohjelmalla saan avattua MDS- tai MDF-tiedostoja
Kiitoss

Re: Miten asennan netistä ladatun NBA 06:n?

EG sanoi:
n0b0 tarttee jeesiä, latasin pelin mutta en ole ennen pelannut PC:llä pirate-pelejä.
Millä ohjelmalla saan avattua MDS- tai MDF-tiedostoja
Kiitoss
Eli sinulla on se peli nyt imagena. Voit polttaa pelin levylle esim. nerolla(recorder-> burn image). Tai sitten kayttää daemonia joka on virtuaalinen asema, jolla voi "mountata" imagen suoraan.

EGG

Re: Miten asennan netistä ladatun NBA 06:n?

jeesjees sanoi:
Eli sinulla on se peli nyt imagena. Voit polttaa pelin levylle esim. nerolla(recorder-> burn image). Tai sitten kayttää daemonia joka on virtuaalinen asema, jolla voi "mountata" imagen suoraan.
Tuon Daemonin jo latasinkin. Kun yritän sillä avata peliä niin tulee error ilmoitus "error in command line"

Eivät nuo kyllä 05 näyttäneet

Ostin juuri NBA Live 06:sen ja heti tuli ongelma, miten saa vaihettua kielen. Ohjeet ym. muut ovat ihan englanninkielisiä, mutta peli on Ranskaksi (en ole varma, mutta Ranskalta se vaikuttaa..) Auttakaa..

Mykkis sanoi:
Ostin juuri NBA Live 06:sen ja heti tuli ongelma, miten saa vaihettua kielen. Ohjeet ym. muut ovat ihan englanninkielisiä, mutta peli on Ranskaksi (en ole varma, mutta Ranskalta se vaikuttaa..) Auttakaa..

Mulla kävi sama homma. Sitä kieltä ei oikein saa vaihdettua, joten pyysin kaupasta rahat takaisin ja ostin toisesta paikasta uuden. Niitä pelejä on kai tullut joku väärä erä Suomeen, kun muillakin on ollut sama ongelma.

idioottio

Anteeksi tälläinen tyhmä kysymys: Miten kun haluan treidata pelaajan joukkueeseeni, niin tulee vastaus että cap roomia pitää tyhjentää tai jotain tällästä. Mitä pitää tehdä. Siis tradesta voi neuvotella sitten kun cap roomisa on tilaa. Miten sinne tilaa saa??? (kuten varmaan huomaa, aloitin vasta pelaamaan ja edellinen NBA-pelini on -98)

juups

idioottio sanoi:
Anteeksi tälläinen tyhmä kysymys: Miten kun haluan treidata pelaajan joukkueeseeni, niin tulee vastaus että cap roomia pitää tyhjentää tai jotain tällästä. Mitä pitää tehdä. Siis tradesta voi neuvotella sitten kun cap roomisa on tilaa. Miten sinne tilaa saa??? (kuten varmaan huomaa, aloitin vasta pelaamaan ja edellinen NBA-pelini on -98)

Sinulla on joukkueen arvo ylittänyt cap roomin rajan, joten treideissä pelaajien on oltava suurin piirtein saman arvoisia. Heittoa sai olla muistaakseni sen 10%. Jos on halpa joukkue ja cap room on plussalla, niin voit ottaa kalliimpia pelaajia kuin omat treidattavat ja visa versa

Sukkamoottori

V**** sama täällä. Mul kävi toi sama. Ostin ton pelin jollai kolmella kympillä ja se on ranksaksi. V******* :( :mad:

Saakos jostain automaattiset vaihdot päälle?

CB4

Saa. Helvetti ku muistas vielä, menet sinne game sliders tai joku tollai, siel se on ja sit vaa laitat sen vaikka 100% ni eköhän rupee vaihtaa. En vaa suosittele laittamaan sitä täysille ku sit se vaihtaa joka katkon kohdal. Toivottavasti ymmärsit jotai näist mun ohjeist. :)

Joo. Ymmärsin, laitoin tohon 70 hujakoille ni oli sopivat vaihdot ja tilastoja tuli tasasesti...

Vs: NBA Live 06

nostan tän aiheen täält ku koskee tätä pelii. Mitä dynasty modessa tarkottaa cap space/cap room (en nyt muista kumpi se on) ja miten sitä voi muuttaa ku en voi vaihtaa mitää pelaajii ku se valittaa että sitä pitäis muuttaa.

ku mä alotin sen dynastymoden ni siin oli valmiiks -18.?? M :-X

simply

bass sanoi:
ku mä alotin sen dynastymoden ni siin oli valmiiks -18.?? M :-X

Onko joukkueesi esim. Miami Heat? Ei mikään ihme, että palkat liian kovia.

Tai Ny Knicks ku siellähän tunnetusti maksetaan penkinlämmitäjille helvetinmoisia summia.

dallas mavericks on joukkue. miten sitä voi muuttaa sitä cap roomia?

Mun mielestä ei voi muuttaa muuten kuin luopua isoista sopimusta. Korjatkoon joku, jos olen väärässä.

joo pakko luopua pelaajasta ja oliko viel niin että sitten ku joku signaa niin saa cap roomia.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.