Koripallo.com

NBA Live 08 ja NBA2K8?

9

Vs: NBA Live 08 ja NBA2K8?

Juha sanoi:
NBA 2k9 olis Toptronicsin listan mukaan ilmestymässä 10.10.08. Ja myös PS2:selle. Noihin päivämääriin kannattaa tosin suhtautua varauksella... luulen että ilmestyminen siirtyy... Tuolta voi käydä vilkuilemassa:
Ainahan nuo 2k:t on ollu myöhäs...liveä kysyin että jos 2k:ta ei tule mutta onneksi tulee

Eilen tuossa PS3 latasin nba live 09 demon ja pelihän oli yllättävän hyvää koripalloa. Mutta kyllähän vakaa kuitenkin kääntyy 2k9 puoleen kunhan se tulee myyntiin.

NBA 2K9 ilmestyy PC:lle 17.10 euroopassa, laition play.comista ennakkotilaukseen. Saa nähdä minkälainen on, nba-pelejä tullut pelattua viimeksi joskus 90-luvulla (olisiko ollut nba 95 tjsp..)

Mitenkä noita nba livejä on pystynyt tietokoneella ja näppiksellä pelaamaan? Kannattaisiko tilata myös padi, toimiiko kontrollit sitten kuten konsoleilla (tatit jne)?

Scarface2 Vieraana

Artp sanoi:
NBA 2K9 ilmestyy PC:lle 17.10 euroopassa, laition play.comista ennakkotilaukseen. Saa nähdä minkälainen on, nba-pelejä tullut pelattua viimeksi joskus 90-luvulla (olisiko ollut nba 95 tjsp..)

Mitenkä noita nba livejä on pystynyt tietokoneella ja näppiksellä pelaamaan? Kannattaisiko tilata myös padi, toimiiko kontrollit sitten kuten konsoleilla (tatit jne)?

Itselläni PC:lää padi, muuten minulla menisi näppiksen kanssa aika näpertelyksi pelaaminen. Itse ostan 2K9 PS3:lle ja ainakin IGN arvostelun mukaan peli on taas askel eteenpäin aidompaa koripalloa.

Tein muuten korihaiden joukkueen nba 2k8 ;D

BLAGI sanoi:
Joko 2k9 on eksynyt kaupan hyllyille?
Konsoleille julkaistiin kai jo kymmenespäivä, pc:lle odotellaan perjantaiksi.

Suomikaupoista en tiedä, mutta mm. play.comilla on jo varastossa.

Artp sanoi:
Konsoleille julkaistiin kai jo kymmenespäivä, pc:lle odotellaan perjantaiksi.

Suomikaupoista en tiedä, mutta mm. play.comilla on jo varastossa.

LOISTAVAA! Hyvä, että tajusivat tehdä tämän myös peeceelle.

miten tossa 08:ssa tehdään niitä harhautuksia tukijalan varassa näppäimistöllä. :-\ oon saanu vaan ohjaimella toimimaan.

Tämä pitäisi ehkä kirjoittaa tonne 2k9 palstalle, mutta uskon että täällä on enemmän lukijoita = enemmän vastaajia.

Eli onkos laitevaatimustietoja NBA 2K9:stä missään? mitä tulee loppuen lopuksi maksamaan jos tilaa play.comista? Kauan toimitusaika?

edit. play.comistahan ne laitevaatimustiedot löytyy.

LIVE08 ei kannata ostaa, paskempaa grafiikkaa saa etsiä kaukaa rysslandist

ONEFORALL sanoi:
Taidat olla vähän myöhässä?

Ehkä..

oujee

itse ostin uuden nba live 08 (ALENNUKSESTA 5€)(PC) jotes miten siinä puolustetaan?? kyllä mula on pleikalle nba 2k8 sun muuta, mutta mites tuossa... on niin pirun vaikeeta kun tietokone sen kun tulee ja ei voi oikeen tähä mitään... (vanha topikki, tiedän, mutta ei jaksa aloittaa uutta)

oujee sanoi:
itse ostin uuden nba live 08 (ALENNUKSESTA 5€)(PC) jotes miten siinä puolustetaan?? kyllä mula on pleikalle nba 2k8 sun muuta, mutta mites tuossa... on niin pirun vaikeeta kun tietokone sen kun tulee ja ei voi oikeen tähä mitään... (vanha topikki, tiedän, mutta ei jaksa aloittaa uutta)
Silloin puolustetaan, kun tietokone hyökkää. Ei siihen muuta neuvoa ole.

LatenBosse sanoi:
Ota hallintaa ISO mies ja blokkaa.
Iso mies ei pysy takurin perässä...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.