Koripallo.com

Nba live 10 ja 2k10

• Viestiketjun aloittaja Onneton odottaja
  • Alkaa
Status
Viestiketju on suljettu.
Vs: Nba live 10 ja 2k10

jooooppp sanoi:
no paljo ne pitäis olla?
Itse tahkosin n.15 peliä Dakota Wizardsien riveissä keskiarvot tais olla tyyliin n. 8p 7r 1b ja teammate grade taitaa olla joku b+. pf paikan pelaaja. nyt tuli Raptorseilta 10 päivän soppari.

Perk sanoi:
Eli tuossa on lista PC-version ominaisuuksista. Voisiko joku Pc-versiota pelannut kertoa onko versiossa tosiaan kaikki nuo ominaisuudet, vuosi sitten taisi ainakin olla jotain ristiriitaa tuoteselostuksen sekä itse pelin kanssa. Kiitos.
Kyllä nuo kaikki taitaa olla, mutta ainakin verkkopelissä on ongelmia. Lobby avautuu ja näkyy että x kpl pelaajia linjoilla, mutta ketään ei siinä listassa näy. Tuosta bugista valitetaan aika paljon tuolla 2ksportsin foorumeilla. Ja surullisinta on, ettei tuohon ongelmaan ole reagoitu mitenkään. Ei edes kommentoitu.

wtf

mitä ihmettä mult poistu vaan yhtäkkiä kaikki tallennukset :O

Boobie Gibson sanoi:
Training camppi läpi 20/5/5 tilastorivein ja Nbaahan :D

laita vähä sun niitä skillejä et paljo ne on ku oot saanu noinki hyvät tilastot

TiEtÄmÄtÖn

minkä pelipaikan pelaaja kannattais laittaa, et ois parhaat mahikset nba:han?

stoneddd sanoi:
laita vähä sun niitä skillejä et paljo ne on ku oot saanu noinki hyvät tilastot

En nytjaksa kattoa mutta noin perstuntumalla voin sanoa että: Mid range 70, Lay up 68, Speed 65, Shoot Close 68... Ei siis mitkään erikoiset, mutta ei se kaikkea ratkaise ;)

Pesre sanoi:
Itse tahkosin n.15 peliä Dakota Wizardsien riveissä keskiarvot tais olla tyyliin n. 8p 7r 1b ja teammate grade taitaa olla joku b+. pf paikan pelaaja. nyt tuli Raptorseilta 10 päivän soppari.

Noniin, samaa tahtia mennään. Eli n. 15 peliä Iowa Energyssä 14p 5r ja 5s keskiarvoilla teammate graden ollessa B+ ja hornetsiin 10 päivän soppari.

Hankalaa on, kun peluutetaan suurin osa sg:nä ja pointtina pääsee hääräämään vain n. minuutin per peli, siis d-leaguessa. Tuskin Paulin takana on sen enempää odotettavissa peliaikaa pointtina :D

Kävin katsomassa tuota NBA 2K10 PC-versiota kaupassa ja huomasin, että se vaatii 2,8 GHz prosessorin. Itselläni sattuu olevani vain 2,2 GHz prosessori. Eli onko tuolla oikeasti väliä?

My player

Onko kukaan vielä pääsyt kentälle Nba:ssa? Jos on niin onko vastuuta tullut runsaasti? Millaisia ovat pelaajienne kokonaisuudet? Onko joku joutunut tahkoamaan yli 10 ottelua d-Liigaa?

Perk sanoi:
Kävin katsomassa tuota NBA 2K10 PC-versiota kaupassa ja huomasin, että se vaatii 2,8 GHz prosessorin. Itselläni sattuu olevani vain 2,2 GHz prosessori. Eli onko tuolla oikeasti väliä?

Itselläni vain 2Ghz (core 2) prossu ja hienosti pyörii läppärillä. Näytönohjain lienee se tärkeämpi. Mulla on GeForce 9600 GT 512MB ja kun otin valomainosheijastukset pois kentästä, niin pyörii erinomaisesti!!

.C.

Sir Pale sanoi:
Itselläni vain 2Ghz (core 2) prossu ja hienosti pyörii läppärillä. Näytönohjain lienee se tärkeämpi. Mulla on GeForce 9600 GT 512MB ja kun otin valomainosheijastukset pois kentästä, niin pyörii erinomaisesti!!
Tjaa omalla läppärillä ei saanut peliä edes auki, 2,0 Ghz on, että...

Perk sanoi:
Mistä kaupasta löysit?

Status
Viestiketju on suljettu.