Koripallo.com

Nba live 10 ja 2k10

  • Viestiketjun aloittaja Onneton odottaja
  • Alkaa
Status
Viestiketju on suljettu.
Viestejä
267
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Jeesatkaa vähän viisaammat... En ole ladannut Xbox360:lläni 2k10:n viimeisintä päivitystä, kun se siitä aina ilmoittelee peliä käynnistettäessä. Tästä on kumminkin seurauksena se, että boksini katkaiseen yhteyden Liveen tämän jälkeen. Vaikka saankin myöhemmin kirjauduttua takaisin Liveen pelin ollessa käynnissä, ei pelissä toimi NBA Today, enkä saa ladattua uusimpia rostereita Living Rostersin avulla, kuten normaalisti. En ole ladannut tuota uusinta päivitystä, koska olen lukenut että tyyliin Shaq ja kumppanit alkavat vetää kolmosia leipäheittoinaan -> onko todellakin näin myös xbox360:sellä?
 
Viestejä
12
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Juha sanoi:
Jeesatkaa vähän viisaammat... En ole ladannut Xbox360:lläni 2k10:n viimeisintä päivitystä, kun se siitä aina ilmoittelee peliä käynnistettäessä. Tästä on kumminkin seurauksena se, että boksini katkaiseen yhteyden Liveen tämän jälkeen. Vaikka saankin myöhemmin kirjauduttua takaisin Liveen pelin ollessa käynnissä, ei pelissä toimi NBA Today, enkä saa ladattua uusimpia rostereita Living Rostersin avulla, kuten normaalisti. En ole ladannut tuota uusinta päivitystä, koska olen lukenut että tyyliin Shaq ja kumppanit alkavat vetää kolmosia leipäheittoinaan -> onko todellakin näin myös xbox360:sellä?
Kyllä isot miehet alkavat niitä heitellä, mutta ei naamalle vaan ainoastaan jos on aivan vapaa paikka heittää.
 

Beantown

Vs: Nba live 10 ja 2k10

Pakko kysyä King Jamesilta, että miten hitossa sä noilla säädöillä olet saanu noin realistisia lukuja? Gamespeed 50 ja Pro-asetuksilla mun ppg olis tosi paljon kustomoidulla Celticsillä about 150ppg.
 

Koripalloanalyytikko #1

Vs: Nba live 10 ja 2k10

En ole King James, mutta voin vastata. Pelaan realistista koripalloa, niin kuin sitä oikeastikin pelattaisiin. Rakennan set play kuvioilla paikkoja, annan ekstrapassin enkä juokse nopeita määräänsä enempää.
 

piiska

Vs: Nba live 10 ja 2k10

Koukuttava peli. Saako pc:llä mitenkään my player modeen oikeen pituiset jaksot?
 

tr_?

Vs: Nba live 10 ja 2k10

onko 2K10 eroja xbox360 tai ps3 pelatessa???

sen tiedän ,että ps2 ei ainakaan pärjää 360.lle tässä pelissä
 
Viestejä
3 675
Vs: Nba live 10 ja 2k10

tr_? sanoi:
sen tiedän ,että ps2 ei ainakaan pärjää 360.lle tässä pelissä
Tosiaan ps2-konsolilla 2K6-2K10-pelit ovat melko samanlaisia. Mitään ei ole melkeinpä kehitetty, rosterit vain vaihtuvat.
 

?_tr

Vs: Nba live 10 ja 2k10

aivan 8]

mutta nyt kiinnostaa se että kun olen ostamassa 2k10 ja minulla on jo 360 konsoli, joten onko järkeä ostaa ps3 ja sille tuo peli vai onko se ihan yhtä hyvä 360.llä?
 
Viestejä
4 452
Vs: Nba live 10 ja 2k10

?_tr sanoi:
aivan 8]

mutta nyt kiinnostaa se että kun olen ostamassa 2k10 ja minulla on jo 360 konsoli, joten onko järkeä ostaa ps3 ja sille tuo peli vai onko se ihan yhtä hyvä 360.llä?

Yleisessä tiedossa on, että urheilupelit boxilla parempia kuin pleikalla!
 
Viestejä
3 675
Vs: Nba live 10 ja 2k10

?_tr sanoi:
aivan 8]

mutta nyt kiinnostaa se että kun olen ostamassa 2k10 ja minulla on jo 360 konsoli, joten onko järkeä ostaa ps3 ja sille tuo peli vai onko se ihan yhtä hyvä 360.llä?
Eikai nyt pelin takia konsolia vaihdeta!
 

?_tr

Vs: Nba live 10 ja 2k10

Ei suinkaan, on ollu vaan pitempään tässä ieles tuo PS3 sen ilmaisen liven takia, mutta jää kylä varmaanki sen osto väliin ja hommaan tuon 2k10
360.lle, tykkään itse myös enemmän boxilla höylii urheilupelejä kuin pleikalla 8]
 
Viestejä
136
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Hei on taas pieni probleema liven kanssa elikkä käytin tossa viime vuoden puolella ilmaisen gold jäsenyyden jolla sitten päivittelin kaikki rosterit ym. mutta nyt peli hajos ja takuusta uutta odottelen, joten tarvinee ladat rosterit uudellen miten tämä käytännössä käy kun luin wikkipeediasta tämmöistä.. ''Xbox Live Silver on ilmainen kaikille Xbox 360 konsolin omistajille.'' Eli siis en periaattessa tarvi muuta kuin nettiyhteyden, kun käyttäjä on jo? pystyyko netti yhteyden muodostamaan 3g laitteella työntämällä sen boxin takana olevaan usb reikään? apuja kiitos..
 

Koripalloanalyytikko #1

Vs: Nba live 10 ja 2k10

stoneddd sanoi:
mikä kp analyytikon on ku ei enää laita raportteja:(

5 peliä on kautta pelattuna, savetustilassa kuudes peli Lakersia vastaan. Olen pitänyt vähän taukoa tässä, olympialaisten aikana ei tullut mätettyä ollenkaan. Voin laittaa rapoa, kunhan saan tässä joku päivä tuon Lakers-pelin pelattua.
 

Koripalloanalyytikko #1

Vs: Nba live 10 ja 2k10

No niin, sain pelattua pelin Lakersia vastaan loppuun. Voitto tuli lukemin 99-92, James 24/6/6, Wall 16/9ast, Stoudemire 15/16 ja O´Neal 13/10.

Hehe, kusi hieman käsille kun nuo ensimmäiset pelit olivatkin preseasonia :D Eli kuusi matsia tuli pelattua vähän kuin turhan takia. No, kaikista voitto ja jengi nyt aika hyvin hyppysissä, joten eiköhän vastaava voittokulku jatku myös seasonilla. Mitään tilastoja ei ole tietenkään nyt julkaistavaksi, koska kausi ei käytännössä edes ole alkanut!
 

2k10

Vs: Nba live 10 ja 2k10

2 päivää sitten päättyi 11viikon odotus ja tuli NBA 2k10 kotiin :).. Tässä pari päivää nyt tullu hakattua oletus vaikeustasolla, joka selvästi sopii tällä hetkellä minulle parhaiten. Olen huomannut pari sellasta asiaa jota aattelin kysyä täältä, elikkäs vastustaja tekee aika monta pistettä alley-oopista, mutta itse en keksi mistään mikä nappi soveltuu tuohon alley-oopin tekemiseen? Ja toinen vielä, että kun pelaaja on yksin läpi tai muuten helppo mahdollisuus tehdä lay-up kori, mutta jostain syystä pelaaja tekee aika harvoin(jossain tilanteissa kyllä) lay-upin, eli kysymys 2 kuuluu, onko mitään nappia lay-upin tekemiseen?


Todennäköisesti on aikaisemmin kysytty,mutta ei viitsisi selata n. 50sivua pelkästään tämän asian perässä.

Kiitos!!!!!
 
Viestejä
251
Vs: Nba live 10 ja 2k10

alley oop r2 ja x vai l2 ja x ja lay up en muista kato siitä oppaasta mikä tulee pelin mukana
 
Viestejä
136
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Bäsket sanoi:
Hei on taas pieni probleema liven kanssa elikkä käytin tossa viime vuoden puolella ilmaisen gold jäsenyyden jolla sitten päivittelin kaikki rosterit ym. mutta nyt peli hajos ja takuusta uutta odottelen, joten tarvinee ladat rosterit uudellen miten tämä käytännössä käy kun luin wikkipeediasta tämmöistä.. ''Xbox Live Silver on ilmainen kaikille Xbox 360 konsolin omistajille.'' Eli siis en periaattessa tarvi muuta kuin nettiyhteyden, kun käyttäjä on jo? pystyyko netti yhteyden muodostamaan 3g laitteella työntämällä sen boxin takana olevaan usb reikään? apuja kiitos..
any help?
 
Viestejä
4 452
Vs: Nba live 10 ja 2k10

Bäsket sanoi:
Eli siis en periaattessa tarvi muuta kuin nettiyhteyden, kun käyttäjä on jo?

Et tarvitse periaatteessa etkä edes käytännössä!

Bäsket sanoi:
Pystyyko netti yhteyden muodostamaan 3g laitteella työntämällä sen boxin takana olevaan usb reikään?

Tästä ei mitään hajua, mutta ihmettelen miksi et ole jo kokeillut näitä hommia vaan kyselet täältä apuja. Testaamalla ne asiat hoituu!
 
Viestejä
184
Vs: Nba live 10 ja 2k10

No niin! Finally! PC Patch is out! Loistavaa, tekee pelistä entistäkin hauskempaa... ;D
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös