Trölli haluaa lopettaa riitelyn
Sunnuntai 10.6.2012 klo 23.32
Trölli on kummissaan kanssafoorumistin syyttelyistä ja haluaa laittaa riidoille nyt pisteen.
King Jamesin ja Tröllin välit ovat vuoden 2011 joulukuussa alkaneen NBA kauden jälkeen olleet vaikeat, ja ne ovat heijastuneet myös foorumin yleiseen mielialaan. Tröllii kertoi Iltalehdessä, että asiassa on edistytty ja yhteiselo foorumilla saadaan viimein toimimaan.
- Olen täysin hämilläni siitä, että usean nimimerkin omistaja King James hyökkää julkisuuteen erittäin negatiivisella sekä katkeralla tavalla, kommentoi Trölli.
- Meidän eriävät mielipiteet ovat ikävä kyllä vaatineet veronsa ja siihen on molemminpuolisia syitä, joita en halua alkaa ruotia julkisuudessa. Kaikki on menneisyyttä ja minä lataan kaiken positiivisen energiani yksinomaan omaani ja sen myötä foorumin hyvinvointiin.
- Haluan sanoa asiasta kiinnostuneille, kuinka rakastan tätä foorumia ja olen valmis taistelemaan sen puolesta, vaikka se vaatisi henkeni. Toivon King Jamesille vilpittömästi kaikkea ihanaa ja toivon, ettei näitä asioita enää tarvitse kommentoida. Ne ovat erittäin vanhoja ja loppuun kuluneita.
- Nyt suuntaan Tampereen kotiini ja kun palaan sieltä, niin jatkamme ylläpidon kanssa työskentelyä foorumin parhaan eteen. Tiedän, että kaikki tulee menemään vähintäänkin hyvin. Tärkeintä on, että kaikilla osapuolilla on hyvä mieli, se takaa hyvän foorumin kaikille käyttäjille.