KARLKANI sanoi:olisko jollain toimivaa streamia boston - chicago peliin kun itse en löydä.....
etsimen_takaa sanoi:Erittäin aihetta koskettelevaa:
Mistä näkisin basket.fi -sivuston tyyliin ottelun kulkua? Olisi kiva seurailla, mutta kun nettiyhteys on hidas ja digiboxista näkyy vaan ylee, maikkaria, nelosta, teemaa, perusurheilukanavaa ja liviä (10-14).
Eli livestatseina? Vastaus miel. ennen neljättä finaalia!
Sieltä varmasti, mutta mistä sieltä? Sivusto on umpattu täyteen Firefoxin kaatavia mainoksia ja hervotonta multimediaryöpytystä : Oon yrittäny löytää, mutta ei oikeen tärppää. Saapis kertoa jos tietää.Boobie Gibson sanoi:eikös nba.comista nää??
etsimen_takaa sanoi:Sieltä varmasti, mutta mistä sieltä? Sivusto on umpattu täyteen Firefoxin kaatavia mainoksia ja hervotonta multimediaryöpytystä : Oon yrittäny löytää, mutta ei oikeen tärppää. Saapis kertoa jos tietää.
etsimen_takaa sanoi:Erittäin aihetta koskettelevaa:
Mistä näkisin basket.fi -sivuston tyyliin ottelun kulkua? Olisi kiva seurailla, mutta kun nettiyhteys on hidas ja digiboxista näkyy vaan ylee, maikkaria, nelosta, teemaa, perusurheilukanavaa ja liviä (10-14).
Eli livestatseina? Vastaus miel. ennen neljättä finaalia!
On niin hidas nettiyhteys: 256kBoobie Gibson sanoi:Miksei streamit kelpaa. Kysyn vain uteliaana...
Big Smooth sanoi:Näkyiskö jostain ens yön draft suorana??
Vastaan yhdellä sanalla. Kyllä.Sampsu sanoi:Onko tuo atdhe turvalliseksi havaittu väline katsoa urheilua ? Vaikuttaa vaan niin oudolta, että noin helposti voi katsoa vaikka mitä ?
Ps. Älkää ärsyyntykö tästä viestistä. Kiitos.