Koripallo.com

NBA-pelien seuranta netistä - streamien kysely, lataus ja muut jupinat

Vs: Kuinka katsoa NBA-pelejä suorana omalta koneeltasi? FAQ

siis kumpi !?+!+ XD tartten varmaa tietoooo!!!!!

;D
CET aika on 03.00 joten mieti siitä sitten ihan ite.

Älä ruoki. Tästä voi alkaa taas aikamoinen spämmäily jos joku huomio noita.

fujitsu sanoi:
siis kumpi !?+!+ XD tartten varmaa tietoooo!!!!!
Kello 10.00 Kiinan aikaa, mutta pallo heitetään ilmaan ehkä 5 minuuttia myöhemmin.

Olisitko nytten hiljaa, kiitos.

mistä voin kattoo tän tän päivän pelin netistä ilmaseks, jos voi?! kiitos

Viitsisikö joku iskeä inviten Sport-Sceneen. Vaikka privalla. Kiitos!

SOS

Moi! Ajattelin vaan kysyä tosta NBA League Passista, että onko se mahdollisuus tilata Suomeen ja onko sillä mahdollisuus katsoa jokainen Milwaukee Bucksien peli? Tulin juuri Amerikasta pitkän ajan jälkeen ja nyt pitäisi täällä Suomenkin puolella pystyä seuraamaan NBA:ta, mielellään ilman tuhnuisen streamin etsintää joka yö. Kiitos!

SOS sanoi:
Moi! Ajattelin vaan kysyä tosta NBA League Passista, että onko se mahdollisuus tilata Suomeen ja onko sillä mahdollisuus katsoa jokainen Milwaukee Bucksien peli? Tulin juuri Amerikasta pitkän ajan jälkeen ja nyt pitäisi täällä Suomenkin puolella pystyä seuraamaan NBA:ta, mielellään ilman tuhnuisen streamin etsintää joka yö. Kiitos!
Saa hankittua suomeen ja toimii hyvin livenä. Myöhemmin katsellessa ei saa itse päättää milloin katsoo vaan peleillä on lähetysajat.

SOS

g sanoi:
Saa hankittua suomeen ja toimii hyvin livenä. Myöhemmin katsellessa ei saa itse päättää milloin katsoo vaan peleillä on lähetysajat.
Kuullostaa kieltämättä aivan loistavalta! Eli siis voin katsoa lempitiimini kaikki runkosarja pelit ihan normaalina jenkkilähetyksenä? Missä hintaluokassa tämä pyörii?

SOS sanoi:
Kuullostaa kieltämättä aivan loistavalta! Eli siis voin katsoa lempitiimini kaikki runkosarja pelit ihan normaalina jenkkilähetyksenä? Missä hintaluokassa tämä pyörii?
Muistaakseni hintaa oli 99€ koko runkosarja. Playoffit maksaa sitten erikseen...

Oisko jollakin muuten invitea Sport-Sceneen?

SOS sanoi:
100-150 hinta taitaa muuttua jossain vaiheessa kautta, lähempänä loppua kuin alkua...Mutta periaatteessahan et katso normaalia jenkkilähetystä ihanilla mainoksilla vaan katsot erillistä nbalp lähetystä mikä sisältää tosin ihan normaalin pelin selostuksen jos kaikki pelaa amerikan puolella niinkuin pitääkin. Mutta esimerkiksi väliaikojen analysointeja ei näy ollenkaan.

Kertokaanhan joku hyvä sivusto mistä lataa nba kauden matseja joka päivä. Olin ennen Sport-Scene sivustolla. mutta nyt kun kausi olisi taas alkamssa minua ei löydykään sivulta :D en tiedä miksi. Jos joku on kirjautunut tuonne sivustolle niin voi pistää kutsua. Sivulle tuli joka päivä melkeen kaikki ottelut mitä pelattiin. Pakko näitä sivuja on muistakin löytyä. Sport bit kai lopettanut hyvän toimintansa? davkabt tulee matseja mutta ei varma tuleeko sitä tiettyä just. Apuja saa antaa kiitos.

Oisko invitei Sport Scenee. Täl kaudella en pysty league passilla kattomaan joten olisi kiva saada sport scenee tunnukset.

Joo jos jollain noita Invitejä sport-sceneen on niin mullekin saa laittaa yv. Näköjään vanhat tunnukset on poistettu kun ei oo tullu yli vuoteen tuolla käytyä...

Heittäkääs mulle yv:n sähköposti niin pistän. Multa löytyy noita pari.

Olen samassa tilanteessa kuin jotkut kanssatoverit, eli tunnukseni sport-scenessä on syystä jostain deletoitu ja kaivannut olen päästä takaisin sen maailmaan.

eli jos jollain olisi vielä inviteä käytössä niin olisin halukas ottamaan sellaista vastaan :)

Yhdyn edellämainittuun kuoroon, eli voisin itsekkin ottaa inviten Sport-Sceneen jos jollain on tarjota.

Multa löytyy muutamia inviteja tonne, joten jos pistätte sähköpostianne vaikka privana, niin voin laittaa tulee.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.