Koripallo.com

NBA-pelien seuranta netistä - streamien kysely, lataus ja muut jupinat

erkko

Vs: Kuinka katsoa NBA-pelejä suorana omalta koneeltasi? FAQ

Onko toi sopcast ihan turvallinen ohjelma. Et ei tunge konetta täyteen paskaa ja jumita sitä totaalisesti? Muistan ajan jolloin nettistreamit tunki koneen täyteen shittiä ja jumitti sen täysin.

erkko sanoi:
Onko toi sopcast ihan turvallinen ohjelma. Et ei tunge konetta täyteen paskaa ja jumita sitä totaalisesti? Muistan ajan jolloin nettistreamit tunki koneen täyteen shittiä ja jumitti sen täysin.

Turvallisin mihin olen törmännyt. Kahden vuoden kokemuksella suosittelen.

aasi...

Miltä kanavalta toi Raptors-Celtics peli tulee?

Mistäs näkis tota Wizards - Hawks peliä?

fewfwe

85.92.128.155/~myp2p/forum/viewtopic.php?id=21661 olkaapa hyvä

????

Miten mä saan ton sopcastin pelaamaan kun latasin sen koneelle ja silti en pystyny eilen yöl katoo pelei tuolt myp2p-->live sports--> basketball

Mullakaan ei toimi niin, että klikkaan linkkiä. Se avaa kyllä Sopcastin, mutta ei ala lataamaan oikeaa kanavaa. Itse teen niin, että kopioin suoraan kanavan urlin siitä linkistä Sopcastiin. Niin on toiminut. Kuvanlaatua en osaa säädellä ollenkaan, lieneekö vika mun media playerissä vai missä. ???

No nyt mullakin on ongelma. Yritän katsoa Sopcastin kautta VP3-kanavan kautta Spurs - Mavericks matsia, mutta ohjelma väittää vain, että "channel is offline."

Kokeilin molemmat noi vaihtoehdot, eli:
sop://broker1.sopcast.com:3912/25570
sop://broker1.sopcast.com:3912/30984

Mikähän mahtaa mättää? Osaako joku auttaa ???

Blomberg sanoi:
No nyt mullakin on ongelma. Yritän katsoa Sopcastin kautta VP3-kanavan kautta Spurs - Mavericks matsia, mutta ohjelma väittää vain, että "channel is offline."

Kokeilin molemmat noi vaihtoehdot, eli:
sop://broker1.sopcast.com:3912/25570
sop://broker1.sopcast.com:3912/30984

Mikähän mahtaa mättää? Osaako joku auttaa ???

Sama vika. Ongelma on se, että kummatkin feedit ovat offline. Ei voi muuta kuin voi voi ja mennä myp2p-forumilta katsomaan toimivaa linkkiä. Aikamoista sekamelskaahan tuo tuntuu olevan, mutta löytyy sieltä pari linkkiä.

Jos käytät muitakin ohjelmia kuin sopcastia, niin alin TVants-linkki toimii ihan hyvin.

tvants://www.p2psports.cn/tvants/?k=98d1d2a8ce956bf44cfa3486d23217d8

Hmm ok, täytyy katsella ensi kerralla, kun kukun yömyöhään hereillä nähdäkseni NBA-pelejä. Pitää vissiin hommata toi TVants sitten. Kiitoksia vinkeistä. :p

Jaa... Teillä on täällä vanhentuneet tavat katsella pelejä. Itse katselen ilmaiseksi NBA League Passin tarjoamia pelejä, kaikkiin matseihin pääsy. Pistän tuon systeemin jakoon yksityisviestein, jos toimii vielä tämän viikon jälkeen. MyP2P:n hommassa on se vika, että tavallisesti aina jossain vaiheessa kosahtaa ja joutuu palaamaan noiden lagaavien kinkkikanavien pariin, joka ei kyllä kiinnosta yhtään. Ehkäpä tämä systeemi toimii jatkossakin...

KingJames sanoi:
Jaa... Teillä on täällä vanhentuneet tavat katsella pelejä. Itse katselen ilmaiseksi NBA League Passin tarjoamia pelejä, kaikkiin matseihin pääsy. Pistän tuon systeemin jakoon yksityisviestein, jos toimii vielä tämän viikon jälkeen. MyP2P:n hommassa on se vika, että tavallisesti aina jossain vaiheessa kosahtaa ja joutuu palaamaan noiden lagaavien kinkkikanavien pariin, joka ei kyllä kiinnosta yhtään. Ehkäpä tämä systeemi toimii jatkossakin...

Tervetuloa! Hienoa, että aloit heti jakamaan mielipiteitä joka aiheeseen.

Eikös tuo League Pass ole perinteisesti toiminut sekä jenkeissä näin alkukaudesta jonkin aikaa näytepohjaisena, kunnes sitten muuttuu täysin maksulliseksi? Mielestäni ainakin pari vuotta näin on toiminut. Eli eiköhän viimeistään kuukauden päästä taas luoteta "kinkkikanaviin"..

Hankkikaa muuten TVKoo!, joka on kinkkiohjelmaksi yllättävän luotettava englanninkielisessäkin ohjelmassa.

Kattelin pari yötä sitten Leagua passilla suoraan Lakers - Pacers matsia, mutta kun menin sulkemaan playerin ja avaamaan uudestaan, niin meni suoraan sivulle joka tivasi rekisteröimistä / maksua. Sen jälkeen en ole kerennyt kokeilla, että vieläkö toimii. Tänäänkään ei näytä pelejä olevan kiitospäivän vuoksi.

kysyjä

Osaisiko joku neuvoa, miten 20.00 alkava Detroit-Utah näkyisi?

p2p:stä olen kyllä löytänyt ottelun linkit, mutta TVants näyttää vain mustaa ruutua.. Miten media playeriin saa kirjoitettua osoitteen? TVKoo:N linkissä neuvotaan kirjoittamaan osoite media playeriin, mutta en tiedä minne sinne..

missäs vika kun oon ettiny tuolta myp2p sivulta utah - detroit pelin linkit mutta sieltä tulee dallas - houston

bass sanoi:
missäs vika kun oon ettiny tuolta myp2p sivulta utah - detroit pelin linkit mutta sieltä tulee dallas - houston

Kiinalaisilla on bouneri, kun Yao pelas joskus viime viikolla koripalloa ja nyt sitä pitää näyttää uusintana takaperin.

nim. En ois kattonutkaan, kun Detroit pelasi niin paskasti.

Eikö hitsin pimpulat tule ensi yön Detroit-Boston peliä netistä? vaikka on vielä ESPN:n pelikin...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.