Koripallo.com

NBA-pelien seuranta netistä - streamien kysely, lataus ja muut jupinat

Vs: Kuinka katsoa NBA-pelejä suorana omalta koneeltasi? FAQ

Blomberg sanoi:
Perkele, taisin bongata ton liian myöhään kun nyt lukee vaan, että "Broadcaster limit reached."
mullakin aluks mut painoin kerran sitä refresh nuolta niin toimi. luki että 497 viewers eli 500 on varmaa max.

Olkaas hyvä

http : // www . justin . tv / corpsehead

Kansalaiset, med pörjäre, siinä teille streami kannustimien ja aurinkojen koitoksesta.

Blomberg sanoi:
OOjea, tämä toimii! Tack så mycket!

Mulle ei skulaa, mutta en ole tietokonemaailman jättiläinen. Eli copypastean vain tuon siihen sopcastin Channeliin ja painan sitä sinistä nuolta? Vittuilee vain "The sop addres is not valid"

Beast sanoi:
Mulle ei skulaa, mutta en ole tietokonemaailman jättiläinen. Eli copypastean vain tuon siihen sopcastin Channeliin ja painan sitä sinistä nuolta? Vittuilee vain "The sop addres is not valid"

Juu, tuo ei siis ole kokonainen linkki vaan vain se loppuosa. Alkuosa on aina sama. Copypasteepa tämä siihen: sop://broker.sopcast.com:3912/41689

Mavericks @ Hornets:

sop://broker.sopcast.com:3912/41689 <- Sama joka näytti Suns @ Spurs, sama laatu.
sop://broker.sopcast.com:3912/40528 <- Näemmä parempi laatu, mutta mun megasella netillä jäi johonki 30% eli tökkii niin perkeleesti.

juuuu

Mistä näkee tän päivän pelit?

juuuu sanoi:
Mistä näkee tän päivän pelit?

Raptors @Magic, 19:30.

Sopcastilla:

sop://broker.sopcast.com:3912/37452
sop://broker.sopcast.com:3912/41689

Muu:

http://www.justin.tv/truck23

Tällä hetkellä näyttää, että noilta näkyy tuo peli. Muista peleistä sitten myöhemmin. Täältä noita voi urkkia: http://www3.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=basketball
Aikoihin +1 tunti, niin se on Suomen aika.

Blomberg on foorumin Sopcast MVP. Kohteliasta kun täräytät linkit suoraan tänne. Ja vielä tuossa muodossa, että tälläinen tietotekniikka rajoittunut saa copy pastettua, enään pitää klikata vain sitä sinistä nuolta.

^ Joo tässähän näitä voin laitella ainakun kerkeän, kun teen aika paljon koneella töitä. Pääasia että porukka näkee pelejä. Olen itsekin tapellut näitten Sopcastien ja muiden kanssa ihan riittävästi juuri silloin, kun olisi pitänyt nähä joku hyvä matsi ja siinä jos jossain palaa proppu.

kohteliasta

kiitos paljon. todellakin kun itselläni ei oikein luonnistu tuo käyttö vielä ni tosta saa helposti napattua nuo linkit ja eikun katsomaan.

Blomberg sanoi:
Olen itsekin tapellut näitten Sopcastien ja muiden kanssa ihan riittävästi juuri silloin, kun olisi pitänyt nähä joku hyvä matsi ja siinä jos jossain palaa proppu.

Tuttua hommaa ja on monenlaisia esineitä hajonnut kun sopcastit ym. ovat alkaneet kettuilemaan ;D

Blomberg sanoi:
Raptors @Magic, 19:30.

Sopcastilla:

sop://broker.sopcast.com:3912/37452
sop://broker.sopcast.com:3912/41689

Eiiii.. Kummassaki, että channel is offline??? Mitä mä teen?? Pakko päästä kattoo..

hiiritaikuri

Venaat siihen puoleen asti, kannut menevät päälle sitte ku streamia alkaa tulla.

http://www.mogulus.com/raptorsmagic

Kokeilkaa tuota, mulla ainakin toimii. Sopcastit tosiaan tökkii. Postaan toimivan kanavan jos sellainen löytyy.

fanfan

blomberg, olet aarre. todellinen koripallon ystävä. kiitos tästä taas..toimii

sopcasti

blombergi mistä löydät nuo sopcastin kanavaosoitteen noin suoraan?? myp2p sivuilta ei ainakaan löydy

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.