Koripallo.com

NBA Trades & Rumours 2009-2010

Vs: NBA Trades & Rumours 2009-2010

OG sanoi:
On se yllättävää kun kaksi sentteriä (Pekovic ehkäpä eurosarjojen vahvin) ovat vahvempia kuin 19 vuotias point guard? Pitäisikö rööris muistaa myös että Splitter ja Pekovic ovat kummatkin n. 4 vuotta vanhempia kuin Jennings. Kyllä NBAssakin pärjää heikoilla voimilla, kunhan sen kompensoi. Kysykää lisää Rondolta jota heiteltiin kuin märkää rättiä päivittäin vastustajien sentterien toimesta. Jenningsiltä nyt ei odotetakkaan mitään 20 ppg statseja ensimmäisenä vuotena (tosin jengi on sen verran heikko että mahdollisuus olisi).
Miksi jätit loppulauseeni lainaamatta? Aivan, siinähän minä viittasin siihen mitä äsken sanoit.

OG sanoi:
(tosin jengi on sen verran heikko että mahdollisuus olisi).
Tällä viittaat mihin?

rööriroope sanoi:
Miksi jätit loppulauseeni lainaamatta? Aivan, siinähän minä viittasin siihen mitä äsken sanoit.
Sanoit että ajan myötä tulee lisää kyllä, mutta jo itse toteamus että sentterit ovat pointteja vahvempia on jo itsestäänselvää ja voimat nyt ei nykyään kerro pelaajasta kaikkea (Tayshaun Prince häärii korin alla menestyksekkäästi).

Heikolla jengillä tarkotan Buckseja.

Hornets yrittää tosissaan parantaa miehistöään ?

http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=4363982&campaign=rss&source=NBAHeadlines

ONEFORALL sanoi:
Mees takas sinne Euroliiga osioon.
Joku saastuttaja kävi vierailemassa Euroliiga-osiossa, joten minä teen kostovierailun.

OG sanoi:
Sanoit että ajan myötä tulee lisää kyllä, mutta jo itse toteamus että sentterit ovat pointteja vahvempia on jo itsestäänselvää ja voimat nyt ei nykyään kerro pelaajasta kaikkea (Tayshaun Prince häärii korin alla menestyksekkäästi).
Daa? Jennings ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi hyvä tai fyysinen Euroliigassa tai NBA:ssa. Vielä.

En nyt vain ymmärrä sitä, että jos suoraan sanottuna floppaa Euroopassa, niin lähteekin NBA:han.

rööriroope sanoi:
En nyt vain ymmärrä sitä, että jos suoraan sanottuna floppaa Euroopassa, niin lähteekin NBA:han.
Lähtee NBA:han, koska floppasi Euroopassa? Jenningsin NBA:han pääsy oli lähes varma jo yli vuosi sitten. Poika vain lähti yliopiston sijaan Eurooppaan yhdeksi vuodeksi rahan perässä. Suunnitelmissa ei todellakaan ollut jäädä Eurooppaan vaikka olisi pelannut paremmilla tehoilla.

LeBrawn sanoi:
Lähtee NBA:han, koska floppasi Euroopassa? Jenningsin NBA:han pääsy oli lähes varma jo yli vuosi sitten. Poika vain lähti yliopiston sijaan Eurooppaan yhdeksi vuodeksi rahan perässä. Suunnitelmissa ei todellakaan ollut jäädä Eurooppaan vaikka olisi pelannut paremmilla tehoilla.
En edes ymmärrä kuka haluaa keskinkertaisen pelaajan Euroopasta NBA:n kokoonpanoon, mutta ehken sen takia ole NBA-organisaatiossa.

Varmasti raha olisi saanut jäämään. Lottomatica joutui vähentämään budjettiaan 30%, eikä yhtä amerikkalaispelaajan paikkaa haluttu käyttää Jenningsiin. Eurooppalaisseura ei halunnut häntä, joten hän lähti NBA:han. Näin minä asian näen. Tietysti sinä näet asian toisin Lebron-farkuissasi.

Koripalloanalyytikko #1

NBA:n draftissa varataan usein potentiaalia, ja sitä Jenningsillä on. Euroopan sarjoissa pelaaminen ei kouluta takamieheksi NBA:han, joten luonnollisesti kaveri otetaan rinkiin mukaan opettelemaan oikeille tavoille.

Mikä Rööniroope-invaasio täällä on ollutkaan viime sivut! Milloin viimeksi on rööris näin tiuhaan tahtiin NBA-osioon kirjoittanut? Siis oli jopa yllätys, että Jennings noin korkealle varattiin rahanhajuisen Eurooppa vuoden jälkeen, mutta tämän vuoden draftihan ei ollut niin kova eli bucksin kannatti ottaa riski ja katsoa onko Jennignsistä vielä All-Star tason pelaajaksi ja jersey selleriksi.

Eikös yksi syy Jennigsin Eurooppaan lähdön syy ollut se, että hanellä oli ongelmia löytää sopiva yliopisto ja jotain häikkää testeissä jotka pitää läpäistä yliopistoon pääsemiseksi? Itse ainakin ymmärsin että kaverilla oli koko ajan tähtäimessä NBA, eikä hänellä ollut edes kiinnostusta jäädä eurooppaan muuten kuin draftiin tarvittavan yhden college vuoden korvaavaksi ajaksi.
Korjatkaa jos olen väärässä, koska voi olla, etten ole täysin kartalla asiasta.

Koripalloanalyytikko #1 sanoi:
NBA:n draftissa varataan usein potentiaalia, ja sitä Jenningsillä on. Euroopan sarjoissa pelaaminen ei kouluta takamieheksi NBA:han, joten luonnollisesti kaveri otetaan rinkiin mukaan opettelemaan oikeille tavoille.
Ensin vastaa kuutosnikillä ja sen jälkeen pommittaa seiskanikillä. Vain Tampereella.

Sitä tässä nyt olen koko ajan ihmetellyt, että jos ei edes Euroopassa pärjää, niin milloin alkaa pärjäämään NBA:ssa? Viime kauden perusteella pari kautta menee pelejä katsellessa ja muutama kausi vielä penkillä lämmittellessä. Potentiaalia tuntuu näinä päivinä olevan joka toisessa pelaajassa, mutta vain joka viides lopulta pelaa.

Missä vaiheessa meni OT? Taitaa olla aika jo palata Euroliiga-osioon. Oli kiva heittää muutama provo ja saada forumin mieshuorat sotajalalle.

P.S. kuka on poistanut minut piilotuksesta? Pistä se takaisin.

rööriroope sanoi:
Taitaa olla aika jo palata Euroliiga-osioon. Oli kiva heittää muutama provo ja saada forumin mieshuorat sotajalalle.

Ei tule ikävä. Niin kypsästi lähestyt aihetta kuin aihetta. Plussaa futisforum-diskurssista.

Gheorghe sanoi:
Ei tule ikävä. Niin kypsästi lähestyt aihetta kuin aihetta. Plussaa futisforum-diskurssista.
Tämän takia minä teen tätä. Kiitos!

Jennings tuli eurooppaan, koska äly ei riittänyt yliopistoihin. Ts. ei ole mikään ruudinkeksijä koko ukko. NBA oli siis tähtäimenä koko ajan. Eurooppaan ei tullut rahan perässä vaan kehitystä hakemaan. Suoritukset nyt olivat mitä olivat, mutta ehkäpä vuodesta nyt jotain on käteen jäänyt. Varmasti yhtä paljon kuin vuodesta yliopistossa.

Koripalloanalyytikko #1

Malewhore has left the building.

OMG! Devean George for Marco Belinelli. http://realgm.com/src_wiretap_archives/60874/20090729/raptors_make_trade_for_belinelli/
On se BC velho , Devean "expiring contract" Georgen nuoreen, 23-vuotiaaseen kolmoslinko Belinelliin!

Calderon/Jack/Ukic
Belinelli/Derozan/Jack
Turkoglu/Wright
Bosh/Evans/
Bargnani/Nesterovic/O´Bryant

Siinä on 6 international pelaajaa 12 pelaajan rotaatiossa. Huonolta näyttää jos Belinelli on aloittava off guard kauden alkaessa... Tai sitten se menee näin:

Calderon/Jack/Ukic
Wright/Belinelli/Jack
Turkoglu/Derozan
Bosh/Evans
Bargnani/Nesterovic/O´Bryant

Scouter sanoi:
OMG! Devean George for Marco Belinelli. http://realgm.com/src_wiretap_archives/60874/20090729/raptors_make_trade_for_belinelli/
On se BC velho , Devean "expiring contract" Georgen nuoreen, 23-vuotiaaseen kolmoslinko Belinelliin!

Uusi Raptors International-team syntynyt? Viimekertaisesta hyviä muistoja.

IIIK !!! Onko Lakers nyt mestarisuosikki #1 ?

http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=4367213

Koripalloanalyytikko #1

Hakim Warrick -> Milwaukee Bucks

Avauskokoonpanon paikka lienee tulossa ja kolmekymmentä minuuttia peliä kohden. Voi olla fantasy sleeper, kaikki mahdollisuudet 17/8 keskiarvoihin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.