Vs: NBA Trades & Rumours 2010-2011
JoKaFan sanoi:
Oho... Kaiken tämän hiljaisuuden ja menetysten jälkeen trio Kaman-Brand-Sessions (plus toivottovasti West, joka tekee päätöksensä perjantaihin mennessä) kuulostaisi hyvältä. Tosin en jotenkaan usko, että Caveman tulee Dallasiin. Hakenee monivuotista pahvia.
Itse uskon, että Kaman-Brand -kaksikosta Dallasiin tulee korkeintaan toinen.
Se, joka on valmis ottamaan pienemmän ja lyhyemmän sopimuksen.
Mavsilla on kuitenkin jo aikalailla rahaa kiinni Haywoodissa, joten kummallekin noista kavereista tuskin maksetaan m*namaitoa.
West jatkaa suurella todennäköisyydellä.
Sessionsin kanssa Mavs taitaa olla vähän pakko raossa. Toivottavasti eivät taivu antamaan mitään liioiteltua sopimusta.
Reilun vuoden rosteri-karsintojen jälkeen joukkueella ei ole mitään muuta hyödykkeitä ("assetteja") kuin potentiaalinen tila palkkakaton alla. Joukkueen johtoportaalta olisi siis kaikkein huonoin mahdollinen ratkaisu sössiä se johonkin B-luokan hätäratkaisuihin.
Jarpii sanoi:
No Jatkoaika.com sivua useita kertoja päivässä lukevana, voin sanoa, että en ole koskaan törmännyt mihinkään muuhun termiin kuin "mätsääminen" kun puhutaan siitä, että vastataan rekisteröidylle vapaalle agentille tehtyyn "offer sheettiin" eli tarjoukseen.
"Mätsääminen" onkin juuri sellainen termi, jota uskoisin kiekkofoorumilla suosittavan.
"Sit sen kaameen sikapommin jälkee Tai Doumi tuli heti kehiin mätsäämään."
Tätä myöten olen entistäkin vakuuttuneempi siitä, että "täsmääminen" on ainakin (omaan käyttööni) perustellumpi ilmaisu.
Jarpii sanoi:
Eli "täsmäys" on kyllä ainakin Jatkoaika.comissa täysin tuntematon käsite.
Niin sen pitäisikin olla, jos kerran olen sen itse omin käsin keksinyt.