Koripallo.com

NBA-tuokio: suomenkielinen podcast NBA-koripallosta

Nyt on mahdollisuus äänestää omaa suosikkiasi kuulijoiden ehdotuksista NBA-tuokion kunniagallerian vuosikerran 2024 kuulijoiden valinnaksi. Äänestysaikaa on 23.6.2024 asti.

Yhdeltä löytyi tietoa, taitoa ja rohkeutta hyökätä toiselle kierrokselle. Arvostan.

Nyt onkin lähdettävä rähisemään linjoja pitkin sille jonka vastuulla oli ruotsalaisten varaaminen.

ad8bd7986209e8b98eb7a95ce1f02c3f26ea2d65613bcb8b796956996d607bc8.jpg

Ilmeeni kun kuulin jännitystä nostattaneet keskutelurungon päätteeksi Filipowskin ja hänen jonkilaisen kumppanin ikäeron. Ehkä seuraavan kerran aikaa näihin ihmettelyihin kun se ikäero on pressatasoa.

Nyt kunniagallerian tasolle tapahtui jotain. En ota sen enempää kantaa mihin suuntaa. Rakennus työt jo pitkällä Forssassa, kun eräs alkaa kosiskelemaan sinne (vaurasta?)yleisöä jo suurilla G-voimilla. Jos kunniagalleriassa myydään Gambinaan niin sitten minäkin voisin eksyä sinne vierailemaan. Taskulaskin incelpelle nostaa esille toisen taskulaskin incelpellen, tuosta tulee varmaan jo niin paljon palautetta, että mun ei tarvii sanoa tai potkia tätä sen enempää lisää. Kertokaa korisfaijalle terveisiä, että kuuntelee tarkemmin sen Lukupiirin paluun. Onhan siellä selvät merkit näkyvissä Iisalon menosta NBA:han, nerokasta taktikointia Iisalolta Football Managerissa.

Erikoisjakso Ralph Drollingerista?

61A2EBF3-2676-4F31-9D8B-0A8A3E7AB54F.jpeg

Vasta äskettäin huomasin tuon. Onneksi en vielä katsonut, koska varmasti toimii paremmin ja erittäin hyvin MemphIISALO-tuokion jälkeen.

Kiitos tekijöille, on kyllä taas taattua laatua. Olen jo monta kertaa aloittanut kuuntelemaan, mutta joka kerta olen nukahtanut hyvin pian, joten olen edelleen jakson alulla. Sen mitä muistan on joka tapauksessa ollut timanttista sisältöä. Erityinen ansio on, että on riittävän kaukaa aloitettu, jotta kuulija voi ymmärtää asiaan liittyvän koko kuvan. Eikä myöskään etene liian hätäisesti. Erittäin hyvä!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.