Hetkonen We talking about practice ja Shit hits the fan. Janne Saarikiven kolumni: Miksi ja milloin menetimme kykymme sanoa "elävää musiikkia"? Englannin kieli ei tarkoita kansainvälisyyttä, vaan ajattelun kaventumista. Janne Saarikivi käy esseellään taistoon englannin ylivaltaa vastaan. | Image
Olen ihmetellyt miksi hittohemmetissä suomenkielisille podcasteille laitetaan englanninkielisiä nimiä. NBA-tuokio vie tämänkin touhun ihan uudelle levelille, podcastin nimi on suomeksi, mutta jaksojen nimet on jotain ei suomea.
NBA-tuokio Ettehän halua olla maalaistolloja?
Suomi Ensin.
Normaalisti avautuisin tässä nyt niistä jenkkifutispuheista, mutta olen niin hämmentynyt noista jaksojen nimistä, että selviätte varoituksella.
Mutta oli jaksossa jotain hyvääkin, mainitsitte Mikko Kärnän.
NBA-tuokion korisjengihän voisi pelata näytösottelun tuoleja tai gorilloja vastaan?
Olen ihmetellyt miksi hittohemmetissä suomenkielisille podcasteille laitetaan englanninkielisiä nimiä. NBA-tuokio vie tämänkin touhun ihan uudelle levelille, podcastin nimi on suomeksi, mutta jaksojen nimet on jotain ei suomea.
NBA-tuokio Ettehän halua olla maalaistolloja?
Suomi Ensin.
Normaalisti avautuisin tässä nyt niistä jenkkifutispuheista, mutta olen niin hämmentynyt noista jaksojen nimistä, että selviätte varoituksella.
Mutta oli jaksossa jotain hyvääkin, mainitsitte Mikko Kärnän.
NBA-tuokion korisjengihän voisi pelata näytösottelun tuoleja tai gorilloja vastaan?