Koripallo.com

NBA-videoita, joissa on oikeasti asiaa

Vs: NBA-videoita, joissa on oikeasti asiaa

Dokumentin parasta antia - en ole vielä sitä edes katsonut, mutta olen täysin varma - on se, kun Barkley sanoo "Lerreee Böördh".

Must see.

Christian Laettner kiusatuin olympiankoripalloilija ikinä? Ja joojoo, ei voinut itse valinnalleen mitään. Silti yksi surkeimmistä päätöksistä ikinä.

Cuban :D

Markku vopite imasta sitä tilastonikkaripaskaansa.

Sinällään olen yllättynyt, ettei tuolta urheilujournalistiikan maailmasta oikein muita löydy kuin Hollinger, joka nojaisi tilastoihin erityisen vahvasti. Tai ei ole itselleni tullut vastaan.

Mark Cuban vie Baylessia tässä pätkässä 100-0. Nautinnollista.

PikkuMikko sanoi:
Mark Cuban vie Baylessia tässä pätkässä 100-0. Nautinnollista.

Kuinka pihalla voi koripalloasiantuntija (?) olla.

King James sanoi:
Cuban :D

Markku vopite imasta sitä tilastonikkaripaskaansa.

Sinällään olen yllättynyt, ettei tuolta urheilujournalistiikan maailmasta oikein muita löydy kuin Hollinger, joka nojaisi tilastoihin erityisen vahvasti. Tai ei ole itselleni tullut vastaan.

Missäs kohtaa tässä puhutaan tilastoista? Cuban keskittyy lähinnä siihen, miten koriskirjoittajat kirjoittavat kummallisilla käsitteillä ja liian pinnallisilla teemoilla koripallosta raportoidessaan. Cuban lukisi mielummin lisää analyysiä pelitaktiikoista ja adjustmenteistä, mistä olen itsekin samaa mieltä. Itse peli tuntuu jäävän taka-alalle, kun palstatila käytetään superyksilöiden buustaamiseen.

Päällimmäisenä pistää tosta Jordan-pätkästä mieleen, että miten helvatan lähellä toi kolmen pisteen kaari on joskus ollut?!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.