Koripallo.com

New York Knicks 2007-08 - Playoffs!

Vs: New York Knicks 2007-08 - Playoffs!

http://www.twitvid.com/3L9RD

Kyllä tuolla jenkkilässä osataan tehdä viihdettä! Itse olen kerran ollut katsomassa Knicksien peliä (vastassa sillon juuri Denver) ja nyt todellakin haluan takaisin ;D Teki muuten Anthony 32 pinnaa ja samalla vaikutuksen minuun. Se oli niitä "hyviä" aikoja Knickseille. Joukkueessa pelasivat vielä Nate, Harrington, Chandler, Gallinari (loukkaantuneena kun itse olin katsomassa), Duhon ja David "tupla-tupla" Lee

Ankle Breaker sanoi:
http://www.twitvid.com/3L9RD

Kyllä tuolla jenkkilässä osataan tehdä viihdettä! Itse olen kerran ollut katsomassa Knicksien peliä (vastassa sillon juuri Denver) ja nyt todellakin haluan takaisin ;D Teki muuten Anthony 32 pinnaa ja samalla vaikutuksen minuun. Se oli niitä "hyviä" aikoja Knickseille. Joukkueessa pelasivat vielä Nate, Harrington, Chandler, Gallinari (loukkaantuneena kun itse olin katsomassa), Duhon ja David "tupla-tupla" Lee

[off topic]

Hei! Mulla on toi matsi digiboksilla tallessa. Ainakin jos kyseessä oli Nykin kotimatsi ja jos kyseessä on kausi 08-09. Olinkin bongaavinani katsomosta jonkun suomalaisen vyölaukku täynnä perunoita!

[/off topic]

Knicks pelaa tänä yönä MSG:llä Magicia vastaan rästiottelun, joka jouduttiin aikanaan siirtämään, kun Gardenin kattorakenteista tippui puhdistuksen yhteydessä asbestipölyä. Knicks on kuuden pelin tappio putkessa ja on pelannut vimeiset 10 peliä saldolla 1-9. Lienee kai paikallaan sanoa, että Knicks on nyt huonompi joukkue Melon kanssa kuin ennen kauppaa. Toki eihän treidiä tehty vain tätä kautta silmillä pitäen ja toki oli selvää, että paljon uudistunut ja suurimman osan leveydestään menettänyt joukkue kompuroisi. Näin katastrofaalista päätöstä runkosarjalle ei kukaan varmaan osannut odottaa.

NY Postilla oli hyvä juttu koko treidistä. Jo alun alkaen oli tiedossa, että sen paremmin Walsh kuin D'Antonikaan ei ollut valmis antamaan Melosta nähdyn kaltaista pakettia. Se ei ole uutinen. Uutinen ei ole sekään, että Dolan halusi Melon Knicksiin hinnalla millä hyvänsä ja lopulta ilmeisesti ajoi treidin läpi väkisin. Jos siirtotakarajaan olisi ollut vielä viikko, niin Denver olisi saanut lypsettyä pakettiin varmasti mukaan vielä Mike Breenin ja Walt Frazierin selostamaan Nuggetsin pelejä. Kyllähän treidi vaikutti hyvältä jopa koripalloilullisessa mielessä sen hetken, kun Knicks pelasi edes .500-korista. Samalla hype kasvoi ja Knicksin lipuista tuli taas kuumaa kauppatavaraa. Siinä sivussa Dolan ilmoitti, että ensi kauden kausikorttien hinnat nousevat keskimäärin 49 prosenttia. Kaksi supertähteä ja uusittu Garden, kai noilla nyt jo perusteleekin hinnan nousun. Dolanille Melo-treidi taisikin olla tärkeämpi bisnesnäkökulmasta kuin koripallon kannalta.

Kaipa tuo silti tarpeeksi moneen Knicks-faniin uppoaa. Knicks on ikuinen häviäjä, joka veti hallin täyteen kesken Isiahin hirmuvallankin, joten eiköhän MSG ole ensi kaudellakin loppuunmyyty. Voittavaa joukkuetta siellä tuskin nähdään. Siitä Dolan pitänee huolen.

Mitäpä muuta voi odottaa kun joukkueen runko hajotetaan kesken kautta. Sen sijaan fanien ja toimittajien kaksinaamaisuus ihmetyttää tappioiden myötä. Melo-traden myötä nykissä oltiin kukkulan kuninkoita ja sanaa 'contender' alettiin käyttämään ahkerasti, ja nyt halutaankin jo Melon päätä pölkylle. Odotettiinko todellakin että menestystä tulisi nyt ja heti ? Luulisi nykissä olevan enemmän koripallosta asiantuntevaampaa porukkaa.

Uskon silti että pleijareissa Knicks aiheuttaa jonkin verran päänsärkyä. Stoudemire ja Anthony syttyvät varmasti ja Billupsin meriitit pleijareissa tiedetään. Indiana voi vielä saavuttaa Knicksit, mutta Charlotte ja Milwaukee on liian kaukana. Worst case scenariossa vastaan tulee Bulls tai Celtics, jonka joukkuepuolustusta vastaan Knickseillä ei paljoa ole sanottavana. Best case scenariossa vastaan tulee Heat tai Magic, jota vastaan voi 1-2 peliä voittaakin, ottaen huomioon että Orlandossa ei Howardia lukuunottamatta puolustus kiinnosta, ja idän top4-joukkueista Knickseillä on ollut eniten menestystä juuri Heatia vastaan.

Ensi kauden Knicks tällä hetkellä:

Amare Stoudemire 18,2 milj. dollaria
Carmelo Anthony 18,5 milj. dollaria
Ronny Turiaf 4,36 milj. dollaria (player option, käyttänee)
Renaldo Balkman 1,675 milj. dollaria
Toney Douglas 1,145 milj. dollaria
Landry Fields 0,79 milj. dollaria
Andy Rautins 0,79 milj. dollaria

Team Options: Bill Walker 0,92 milj. dollaria. Voinee jäädä penkin päähän istumaan tuolla hinnalla. Chauncey Billups 14,2 milj. dollaria. Ensi kesänä ei varmaankaan ole tarjolla ketään parempaa pointtia, mutta onhan tuo iso hinta yhden kauden palveluksista, kun voisi jo säästää rahaa ja alkaa rakentamaan jengiä kohti Chris Paulin vapautumista.

46 miljoonaa on siis kirjoissa 7 jannuun, joista STAT ja Melo tähtiä, Fields, Turiaf ja Douglas käyttökelpoisia pelaajia. Toki tässä vaiheessa hankala spekuloida sen tarkemmin, kun koko NBA-joukkueiden rakentamistapa saattaa muuttua tulevien neuvottelujen johdosta ja ensi kauden pelaamisesta ei ole harmainta hajua. Näistä kuitenkin lähdetään liikkeelle.

Billupsin kanssa ensi kauteen, Knicks käytti optionsa. Varmaan ihan hyvä ratkaisu tässä tilanteessa, kun palkka-asiat ovat vielä täysin ilmassa.

Uusin huhu New Yorkista kertoo Knicksien käyttävän Billupsin päättyvää sopimusta treidichippinä ympäri liigaa. Ja ykköstargetti olisi saada Denveriltä takaisin Wilson Chandler ja Raymond Felton vaihdossa tuohon sopimukseen. Tuntuu epärealistiselta vaihtoehdolta näin äkkiseltään ajateltuna.

Ylös!

Chris Paul on ilmeisesti nyt virallisestikin ilmoittanut, ettei jatkosopimus Hornetsin kanssa kiinnosta. Yahoo! Sportsin mukaan Paul on jopa pyytänyt treidiä Knicksiin. Menee todella mielenkiintoiseksi, koska eihän Knicksillä ole tarjota enää kummoistakaan pakettia (lue: ei minkäänlaista!) Paulista, kun pickit ja laatupalaset ovat vähissä. Tietysti ongelmaksi Big Eazyn kannalta muodostuu se, että Paul voi Melon tapaa sitoa organisaation kädet imoittamalla, ettei kesällä tee jatkopahvia kuin Knicksin kanssa. Toisin sanoen voi siis pakottaa Hornetsin kaupoille Knicksin kanssa, vaikka esim. New Jersey ja Boston tarjoaisivat paljon parempaa pakettia.

Nyt oikeasti testataan, kuinka paljon raha merkitsee NBA-tähdille. NYTimes olis laskenut, että Hornetsin jättäminen ja siirto Knicksiin maksanee Paulille ainakin sellaiset 25 miljoonaa varmaa rahaa ja joissain lehdissä oli heitelty vieläkin suurempia summia. Yleensä pelaajat eivät moisia pinoja dollareita ole jättäneet pöydälle. Toki New Yorkissa voi tehdä muiden spossidiilien avulla paljon rahaa, mutta ei ihan tuollaisia summia sentään.

Menee hemmetin mielenkiintoiseksi, koska liiga omistaa edelleen Hornetsin, ja siitähän vasta haloo nousisi, jos liigan omistama organisaatio kauppaisi tähtensä alennuksella New Yorkiin. Kun uuden CBA:n tarkjoituksena oli juuri parantaa pienten markkinoiden kilpailukykyä, tämä ei liene vaihtoehto.

Niin itse koriksestakin voisi puhua, mutta vaikeaahan se on, kun ei tiedä ketä parketilla nähdään.

Knicks on se ykköspaikka, mutta käsittääkseni Paul on osoittanut kiinnostusta ainakin Clipperseihin siirtymisen osalta, kiitos Blake Griffin Show'n. Tai voihan Hornets kaupata CP3:n mihin vaan, mutta jatkosopimusta Paul ei ole kiinnostunut tekemään kuin 2-3 joukkueen kanssal.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.