Hyvin, hyvin mielenkiintoista. Jos kuitenkin jätät sen toisten pilkkaamisen vähemmälle, alkaa häiritsemään että missä tilanteessa satuit löytäneeksi tämänkin tiedonBoobie Gibson sanoi:Katsokaas kenellä on oikein Habbohahmo http://export.habbo.fi/home/Hullued
TriZ sanoi:Hyvin, hyvin mielenkiintoista. Jos kuitenkin jätät sen toisten pilkkaamisen vähemmälle, alkaa häiritsemään että missä tilanteessa satuit löytäneeksi tämänkin tiedon
Oikeastaan en ole vaivautunut lukemaan jätkän viestejä pitkään aikaan, luulen että ymmärrät syyn.Boobie Gibson sanoi:Oletko huomannut että Edwardin kirjoituksen taso on parantunut hieman?
Pakko tätäkin kysyä, mitä helvettiä sä googlaat Hulluediä?! ;DBoobie Gibson sanoi:Googleen pistin Hullued, ja 3. osuma oli tuo ;D
undulaatti sanoi:Pakko tätäkin kysyä, mitä helvettiä sä googlaat Hulluediä?! ;D
Scarface2 sanoi:Vois Boobie tän Hulluedin haukkumisen lopettaa tai bannia sullekkin
Kukahon paparazzi on minutkin yllättänyt?TriZ sanoi:Hullued=
Se on mukavaa, kun nämä Kp.comin poijjaatkin ikävöivät jo minua. Olen vähentänyt kirjoittelun määrää siksi, että ei ole ollut mitään järkevää kirjoittamista, joten ymmärsin jättää kirjoittamatta.Boobie Gibson sanoi:Olin muilla sivuilla ja tuli mieleen, että Hulluedwardin kirjoittelu on vähentynyt joten kuuklasin Hulluedin jotta löytäisin hänen Kp.comin profiilin, mutta vastaan osuikin tuo Habbo jutt ;D
Hieman? Vähintäänkin aika paljonkin. Olen yrittänyt parantaa tasoani selvästi.Boobie Gibson sanoi:Ps2: Oletko huomannut että Edwardin kirjoituksen taso on parantunut hieman?
Se on jännä juttu, kun tuo TriZ:kin käy tuolla pikkukakkosen sivuilla. Sieltähän hän löysi minun kuvani, jonka jonkinnäköinen paparazzi sinnekkin sen lisäillyt...TriZ sanoi:Hullued=
Ja sitten sen kumoava lausunto:Olen vähentänyt kirjoittelun määrää siksi, että ei ole ollut mitään järkevää kirjoittamista, joten ymmärsin jättää kirjoittamatta. Hieman? Vähintäänkin aika paljonkin. Olen yrittänyt parantaa tasoani selvästi.
Se on jännä juttu, kun tuo TriZ:kin käy tuolla pikkukakkosen sivuilla. Sieltähän hän löysi minun kuvani, jonka jonkinnäköinen paparazzi sinnekkin sen lisäillyt...