Vs: Odotettu avaus! Kataja vs Korihait ma 8.10 klo 18:30 Joensuu Areena
Jokafan: Muistaakseni arvostelit myös Hortonin hankitaa heti alkuunsa, ja vaikuttaa kyllä erittäin pätevältä kaverilta tähän sarjaan. Taftin peliä oon nähnyt ite kahden matsin verran, sen todellakin voi todeta, että ihan sairaan surkeessa kunnossa kaveri on, siitä että mikä asenne on treeneissä ja kuntoutukseen niin on vaikea sanoa kun ei ole nähnyt miten treenaa.
Mutta silti mielestäni on aika perus kauraa tää juttu että kaikki tuomitaan yhden matsin perusteela, kyllä itse katselisin nyt vielä jonkin aikaa tota touhua, ja katsoisin lähteekö se kunto siitä nousemaan. Uskon, että Jarkilla on hiukan enemmän malttia ton kanssa. Sitten tietty jos kaikesta näkee, ettei kaveri edes halua päästä kuntoon niin sillon on syytä pistää kaveri pihalle.
Ei sillä en todellakaan väitä, että tosta välttämättä mitään menestys tarinaa tulee ja hyvin on mahdollsita sekin, että joku paikka hajoo taas...
Dyerin hyökkäyspään tehot tuntuu kyllä olevan ihan nollissa, sen verran vähän oon pelejä nähnyt etten tiedä johtuuko päästä vai taidoista.