Koripallo.com

Otteluiden liveseuranta-otsikko

Viestejä
520
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Tästähän tulee taas yksi ihan pirun jännittävä loppu.
 

.C.

Viestejä
324
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Taitaa hornetit tuon hoitaa. Vahvasti epäilynä, että seuraavasta laakereiden hyökkäyksestä lähtee kobelta pakotettu heitto..
E: sanottu ja tehty, kyllä.. näin juuri kobe...
 
Viestejä
1 006
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Lakersille käymässä kuten Kepulle? Pari kautta kärjessä ja tiedossa rökäletappio.

Paskaa.
 
Viestejä
520
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Noooh, ei tää peli vielä mitään merkitse.. Valmistan ittelleni pirtelön paskasta jos LA hävii tän sarjan.

E: Boston - N.Y. vihdoinkin !
 
Viestejä
520
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

King James sanoi:
Juotko myös?
Jos maku on ok.
 
Viestejä
87
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Dwyane sanoi:
Noooh, ei tää peli vielä mitään merkitse.. Valmistan ittelleni pirtelön paskasta jos LA hävii tän sarjan.

Teen samoin! :) Ei tämä ratkaissut vielä mitään, 4 - 1 laakereille on edelleen veikkauksenani.
 
Viestejä
1 177
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Koben viimeiset 5min fg: 0/5 ja todella kohtalokas menetys. Kobe oli aivan paska lopussa ja Paul helvetin kova
 

.C.

Viestejä
324
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Lakerseiden kannattaisi kokeilla käyttää shannon brownia pysäyttämään paulia... Tämä on vain oma mielipiteeni, mutta kyllä se näyttää että Fisheri ei enään kipitä mukana tuossa vauhdissa. Jotenkin tuo ongelma on kuitenkin ratkaistava jos aikovat voittaa sarjan.
 
Viestejä
1 399
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Rondo on kyllä aikamoinen varjo viime kauden MVP rondosta.
 
Viestejä
117
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

crrc sanoi:
Rondo on kyllä aikamoinen varjo viime kauden MVP rondosta.
itse pistänyt merkille saman asian. itse en ole kattonu pelejä mutta voisiko joku sanoa mikä hänen pelissään mättää juuri nyt. uskon kylläkin että parantaa peli peliltä näissä pleiareissa.
 
Viestejä
105
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

ruoska sanoi:
itse pistänyt merkille saman asian. itse en ole kattonu pelejä mutta voisiko joku sanoa mikä hänen pelissään mättää juuri nyt. uskon kylläkin että parantaa peli peliltä näissä pleiareissa.

Nyt on Rondo alottanut pelin kovalla tempolla 7 minuuttiin 12p Rondolle joista 10p nopeilla?

Voi knicksille käydä kylmästi ilman Billupsia..
 
Viestejä
1 399
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Kyl rondo veti tossa mini-euro stepinkin. Kai se vasta alkaa lämmetä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös