Koripallo.com

Otteluiden liveseuranta-otsikko

Viestejä
1 870
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Monta Ellis on liigan toiseksi paras takamies! Kaveri on kypsynyt ihan huikeasti pelaajana edellisistä kausista! :eek:
 
Viestejä
9 123
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Syöttöjä napsuu ihan eri tahtiin. Kaverihan on tosiaan lähellä Top5 pointteja, jos osoittaa tällaisia pelintekokykyjä jatkossakin.
 
Viestejä
1 870
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

King James sanoi:
Syöttöjä napsuu ihan eri tahtiin. Kaverihan on tosiaan lähellä Top5 pointteja, jos osoittaa tällaisia pelintekokykyjä jatkossakin.

Älä jauha paskaa. Paul ja Rose ovat toki Montaa edellä, mutta esim. Deron Williams ja Russell Westbrook on pelkkiä rotseja Monta "VITUN" Ellisin rinnalla.

E: No Rondo varmaan kuuluu vielä johonkin väliin.
 

L.S

Viestejä
869
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

ja nash senku jatkaa puolustuksen läpi juoksemista.
 
Viestejä
9 123
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Jos minun pitäisi mestaruus voittaa, niin kyllä varmaankin keksisin viisi kaveria joiden haluaisin mieluummin pointtina pelaavan kuin Montan. Mutta en juuri sen enempää, tosin tämä vain alkukauden perusteella. Marc Jackson on varmaan juuri oikea valmentaja Ellisille ja Currylle.
 
Viestejä
1 113
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Detroitin areena tyhjin mitä oon koskaan varmaan nähnyt.
 
Viestejä
1 399
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Technique sanoi:
Detroitin areena tyhjin mitä oon koskaan varmaan nähnyt.
Olin tulossa sanomaan ihan samaa.



League pass on muuten aina ollut pari minuuttia myöhässä.
 
Viestejä
1 447
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Technique sanoi:
Detroitin areena tyhjin mitä oon koskaan varmaan nähnyt.
Tietyllä tavalla ymmärtää...

Noh, Howard dominoi hyökkäyspäässä ja tuntuu, että Pistons ei saa yhtään helppoa heittoa... Katsotaan missä vaiheessa nukkuminen vie voiton..
 
Viestejä
1 113
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

On kyllä niin tylsää koripalloa. Masentaa melkein katsoa.
 
Viestejä
1 447
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Redick vetää lay-up-harjotusta keskellä D-troitin puolustusta.
 
Viestejä
1 399
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Anderson ja Redick on kyllä lähteny hyvällä asenteella tähän kauteen, kaverit tekee juttuja kentällä mitä ketään ei odota heiltä.
 
Viestejä
1 113
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

crrc sanoi:
Anderson ja Redick on kyllä lähteny hyvällä asenteella tähän kauteen, kaverit tekee juttuja kentällä mitä ketään ei odota heiltä.

True that. Redickin peliäly on kyllä kehittynyt aivan huimasti, ja Anderson pelaa kyllä MIP seasonin jos jatkaa tätä tahtia.
 
Viestejä
1 447
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

crrc sanoi:
Anderson ja Redick on kyllä lähteny hyvällä asenteella tähän kauteen, kaverit tekee juttuja kentällä mitä ketään ei odota heiltä.
Ben Wallacella oikeutetusti D-troitin paras +/- tähän mennessä.
 
Viestejä
1 399
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Ginobilillä käsi paskana. OKC helppo runi finaaleihin tänä vuonna.
 
Viestejä
1 447
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Ei Deeeetrooit baaasketbaall lähe ihan kuten aikanaan mut pientä yritystä on...

Iso ero Detroitin osalta aikasempaan näkemääni on levypallopelaaminen. Menetyksiä tulee kuitenkin liikaa ja eiköhän tämäkin vielä pystytä pupeltaa...
 
Viestejä
218
Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Dagger three ja Miami taitaa puraista hiekkaa. James non-factor kuten odotettua.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös