Koripallo.com

Otteluiden liveseuranta-otsikko

Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Mielestäni on järkevää että Kobe keskittää energiansa puolustuksen kustannuksella hävyttömän monen heiton ottamiseen

Kobe ei ole ikinä näyttänyt näin huonolta. Ei saa mitään aikaan kummassakaan päässä kenttää.

Raptorsilla liigan huonoimmat isot eikä mitään dominointia lakersilta.

Dwight suihkuun heppoisesti. 2xtec.

Martin-Luther-King-Jr-9365086-1-402.jpg

Tänään mennäänkin sitten jo 20.00 alkaen. Memphis-Indiana, Pelicans-Sonics.

Woja woja, Martti Luther Kingin kunniaksi Memphis-Indiana tulille.

Paul Georgen dominanssia odotettavissa.

Aiaiai mitä dominointia Anthony Davisilta. 7 pinnaa, 5 levypalloa ja kaksi tylyä blokkia ensimmäiseen neljännekseen. Juuri nyt Anthony pelaa #1 pickin tavoin. This kid...

Kyllä täällä matseja katsellaan (Knicks-Nets puolelta), mutta ei sitä jaksa minuutin välein raapustaa turhuuksia.

Itse odotan ainakin nykin paikallisvääntöä, missä Nets pistää Knicksiä pataan.

Eikä vähiten sen takia, kun katselee tämänkin threadin sivua 654...

King James sanoi:
Liveseuranta-kulttuuri kuollut? Vain todelliset NBA-fanit ja asiantuntijat enää framilla.
Mä olen viimeaikoina katsonut kaikki matsini tulospiilossa (seuraavana aamuna/iltana), joten matseista ei pysty juurikaan kirjoittelemaan mitään ilman, että tulos paljastuu itselleen. Toisaalta eipä jälkiliveseurannassakaan taida kauheasti olla tolkkua.

Nytk katson IND-MEM -peliä ja vähän sellainen feelis, että toivoisi kummankin joukkueen voittoa. Sympaattisia joukkueita molemmat; "puolustuksen ykköset" (päästetyillä pisteillä mitattuna, vaikkei siinäkään ole mitään järkeä).

Kovasti mielenkiintoinen lopetus ottelussa...

Ensin George Hill meinaa romahtaa viivalla ja sitten ottelun ratkaiseva Gayn pomppu ja veto kestää yli 1,4 sekuntia.

Itse olisin kyllä olettanut, että tuollaisen liikkeen kerkeää tehdä 1,4 sekunnissa... (Varsinkin jos on vielä kotipöydän tuki takana.)

Onko teillä mielipiteitä siitä, lähtikö kello liian aikaisin käyntiin?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.