Koripallo.com

Otteluiden liveseuranta-otsikko

Vs: Otteluiden liveseuranta-otsikko

Clark 2 big and 2 strong for small heat team.

Lakersin levypallopelaaminen jälleen olematonta ja siihenhän tämä peli on kaatumassa. Kamalaa katsottavaa kun Howardille yritetään pakottaa palloa ilman mitään syöttökulmaa.

The Game sanoi:
Lakersin levypallopelaaminen jälleen olematonta ja siihenhän tämä peli on kaatumassa. Kamalaa katsottavaa kun Howardille yritetään pakottaa palloa ilman mitään syöttökulmaa.

Onko joku yrittänyt pelata Howardille alle vai? Kyllä sen sinne saisi helposti jos halua olisi.

Itse olen nähnyt vain Koben 1vs1.

HelloBrooklyn sanoi:
Onko joku yrittänyt pelata Howardille alle vai? Kyllä sen sinne saisi helposti jos halua olisi.

Itse olen nähnyt vain Koben 1vs1.

Viimeisen neljänneksen alussa 2-3 hyökkäystä putkeen menetys kun yritettiin syöttää Howardille alle.

E: 8:12 Antawn Jamison bad pass (Dwyane Wade steals) 82-84
7:52 Earl Clark bad pass (Dwyane Wade steals)

Lakers puoliajalla Phoenixia vastaan +9. Kobella 0 (!) heittoa. Olisi hauska tietää, onko miehellä aiemmin urallaan ainuttakaan ottelua jossa ei ota kokonaisella puolikkaalla yhtään heittoa

Black_Mamba sanoi:
Lakers puoliajalla Phoenixia vastaan +9. Kobella 0 (!) heittoa. Olisi hauska tietää, onko miehellä aiemmin urallaan ainuttakaan ottelua jossa ei ota kokonaisella puolikkaalla yhtään heittoa
Itsepähän kysyit, mutta minulle tulee ensimmäisenä Bryantin heittämättömyydestä mieleen Phoenixia vastaan pelattu pudotuspelisarja vuodelta 2006.

https://www.youtube.com/watch?v=HGoxIvuPtmo

Tuolloin tehtiin aika iso numero siitä, että Bryant otti vain kolme heittoa toisella puoliajalla, joten epäilen, ettei noita nollan vedon puolikkaita ainakaan montaa ole.

Lebron James on aivan älytön, hullu mies. Ei mitään jakoa kellään. Tuomarit tosin yrittää hidastaa viheltämälle heppoisia virheitä.

Ja Reflahoma Thunderefs roikkuu edes siedettävissä lukemissa pelkillä fluke vapareilla. Pelkkää isolationia koko peli, oksettavaa katsottavaa.

Mistä saa parhaan kertoimen miamin mestaruudelle?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.