Koripallo.com

Pallot

Vs: Pallot

Eikö kukaan tiedä et missä myytäis stadin lähellä jotain hyviä palloja. Tiedän toki että intersportista saa Wilson Solutioneja mut oisko muita paikkoi mist vois käydä ite kokeilemassa jotain Spaldingin, And1:n tai esim Moltenin palloja?

ette kai tee koriksesta välineurheilua?

En oo tekemässä mitään välineurheilua mutta ois iha kiva saada uus pallo vanhan tilalle, nii aattelin ku nykyää kaikki pallot maksaa yli kolmekybää nii voi kai sit samantien ostaa vaikka pitkän harkinnan jälkeen jonku hyvän pallon.

pallo ku pallo, koriin se silti menee

Mutta mielummin ostan naljälläkybällä pallon joka tuntuu hyvältä kädessä kuin neljälläkybällä pallon joka tuntuu ihan paskalta.

Stadissa on monia paikkoja mistä näitä palloja saa.Mikonkadun Intersport? Itäkeskuksen staium jne mitä siellä onkaan ja se Intersport siinä Itiksen vieressä.Wilson Solution on kyllä varma ratkasu jos hyvää ja laadukasta palloa etsit.

Wilsonin Reaction on ihan jees sisäpallo, mut kyllä se Spaldingin NBA-pelipallo on kaikista paras.

Cali4Life sanoi:
Wilsonin Reaction on ihan jees sisäpallo, mut kyllä se Spaldingin NBA-pelipallo on kaikista paras.

Mun mielestä yks paskimmista sisäpalloista toi Wilson Reaction

Jokkku

Mulla on joku and1 40 € maksanu pallo. On ihan hyvä ollu, mut kyll wilson solutionkin on hyvä.

Kukaan koskaan testannut Baden Lexum Eliteä, siis ei Compia. Aivan LOISTAVA pallo. Ihana tatsi, just oikeen painonen ja kauniin oranssikin vielä. Näitä ei vain mistään kaupoista saa!!!

sapeed sanoi:
Kukaan koskaan testannut Baden Lexum Eliteä, siis ei Compia. Aivan LOISTAVA pallo. Ihana tatsi, just oikeen painonen ja kauniin oranssikin vielä. Näitä ei vain mistään kaupoista saa!!!

Löytyykö sinulta?

Sattuukos joku tietämään mistä voisi saada Wilson Jet Evolution palloja? Todellakin ylivoimaisesti paras pallo, jolla olen pelannut

Börgö sanoi:
Sattuukos joku tietämään mistä voisi saada Wilson Jet Evolution palloja? Todellakin ylivoimaisesti paras pallo, jolla olen pelannut

Mitä eroa Wilson Solutioniin kun näyttää mun mielestä aika samalta--->
cm--TnDdBasketballMainP

bbbbballer

ostan ehkä Wilson Wave pallon. Onko kellään kokemusta pallosta? Haluaisin tietää kannattaisiko se ostaa?

basketbasket

Suosittelen Wilson Wavea. Toinen hyvä pallo on Wilson NCAA (virallinen yliopistokoripallo). Wavesta tekee hyvän se , että siinä on mahtava pinta ja se pysyy kädessä!

basketbasket sanoi:
Suosittelen Wilson Wavea. Toinen hyvä pallo on Wilson NCAA (virallinen yliopistokoripallo). Wavesta tekee hyvän se , että siinä on mahtava pinta ja se pysyy kädessä!
Wilson NCAA - pallo maksaa vain 20€!
Musta pallo on kyllä aika kova...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.