Koripallo.com

Paras Juniorivalmentaja ???

Status
Viestiketju on suljettu.

hahahahahaha

Mikko Asikainen, sallikaa mun nauraa. Mieshän ei osaa edes pukeutua, saatika valmentaa. Huumorintajuton juntti sanon minä.

biggie small

no ei ainakaa mikkolan petri kouvoista
millään pahalla mutta niin monen peli ilon tappanu että voe helevata...

jos ois virolaisen lissu vielä valmentamassa ni ehkä
-87 ja -88 ois vielä jengi pystyssä...

-88 pelaa enää kaks ja seiskoista joku about 8

ebtläine

hahahahahaha sanoi:
Mikko Asikainen, sallikaa mun nauraa. Mieshän ei osaa edes pukeutua, saatika valmentaa. Huumorintajuton juntti sanon minä.

Liittyykö pukeutuminen valmentamiseen... EI! Sitten voit tietää osaako se valmentaa ku se on valmentanut SUA! Toi on niin rasittavaa. >;(

enkelit 6&7

Paras on tietty Ercci/joonas.. vaikka ette tunne... se on todellaaa kiva!!! ;)

nani

OIKEESTI! aivan varmasti paras on sykin Reetta Kivijarvi, se on mahtava. se on kuulema tosi kiltti haRKOIS JA MATSEIS se kuulema tsemppauttaa tyttoja tosi hyvin!

HIENOA!

Kerava

Mun mielest on paras toi Jouni Haanpää Keravalta,se on fixu ja on osannu opettaa pojat ainaskiin heittää

luumäen siiri

pyrintö-88 valmentaja = ammattitaitonen,ymmärtäväinen,rauhallinen,määrätietoinen,kaverillinen,rehellinen,palkittu monena vuonna,hauska,päästää kiukutteliat vapaasti pois joukoista,kannustaa ja jaksaa vaan rakentaa sydämestään uusia viisikoita,kun vanhat "pettää". suamen parras,mut eihän se oo kai suomalainen syntynyt ?

hyvä vitsi!!!

luumäen siiri sanoi:
pyrintö-88 valmentaja = ammattitaitonen,ymmärtäväinen,rauhallinen,määrätietoinen,kaverillinen,rehellinen,palkittu monena vuonna,hauska,päästää kiukutteliat vapaasti pois joukoista,kannustaa ja jaksaa vaan rakentaa sydämestään uusia viisikoita,kun vanhat "pettää". suamen parras,mut eihän se oo kai suomalainen syntynyt ?

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

MIIIEEE!

Harri Jokela todellaki!Se on paras.Kehuu jos pelaa hyvin ja neuvoo jos tekee jotain väärin. Se tietää millasta on olla pelaaja ja ajattelee pelaajan etua! :(

eckö

No tietekii Jukka Mantere joka valmenti enne mein joukkuetta, mut sit on myös Jarkko Pöysti.

??juu

nani sanoi:
OIKEESTI! aivan varmasti paras on sykin Reetta Kivijarvi, se on mahtava. se on kuulema tosi kiltti haRKOIS JA MATSEIS se kuulema tsemppauttaa tyttoja tosi hyvin!

HIENOA!
siis joo! sykkiläiset on ainaki kehunu sitä IHAN sikana! sehän on niiden ykkösvalkku! joopajoo.. hyvä reetta!

juu ei...!

yksimiekisesti sanoi:
Heikki "hede" Venhola!!
Rento tyyppi, joka osaa valmentaakkin(törkeen hyvin)

Ei kyllä pidä paikkaansa!! Ei oo mukavaa nähnytkään ja ei nyt valmentajanakaan oo mikään huippu!! Eliisa Vuori ja Tiina Kyttälä oli parhaita sillon ku ne viel valmens!

Hot Sauce sanoi:
Huonoin valkku on ainakin Jukka"Manzu"Mantere
hmmh, ei miusta manzu kyllä huono valmentaja ollu. Saatikka sitten huonoin. Jokaisella valmentajalla on oma tapansa valmentaa joten miten pystyy määrittelemään toisen paremmaksi kuin toinen.

Status
Viestiketju on suljettu.