kontti a´
EERO RITAKALLIO!
hahahahahaha sanoi:Mikko Asikainen, sallikaa mun nauraa. Mieshän ei osaa edes pukeutua, saatika valmentaa. Huumorintajuton juntti sanon minä.
Joo ja paljonKerava sanoi:Mun mielest on paras toi Jouni Haanpää Keravalta,se on fixu ja on osannu opettaa pojat ainaskiin heittää
luumäen siiri sanoi:pyrintö-88 valmentaja = ammattitaitonen,ymmärtäväinen,rauhallinen,määrätietoinen,kaverillinen,rehellinen,palkittu monena vuonna,hauska,päästää kiukutteliat vapaasti pois joukoista,kannustaa ja jaksaa vaan rakentaa sydämestään uusia viisikoita,kun vanhat "pettää". suamen parras,mut eihän se oo kai suomalainen syntynyt ?
siis joo! sykkiläiset on ainaki kehunu sitä IHAN sikana! sehän on niiden ykkösvalkku! joopajoo.. hyvä reetta!nani sanoi:OIKEESTI! aivan varmasti paras on sykin Reetta Kivijarvi, se on mahtava. se on kuulema tosi kiltti haRKOIS JA MATSEIS se kuulema tsemppauttaa tyttoja tosi hyvin!
HIENOA!
yksimiekisesti sanoi:Heikki "hede" Venhola!!
Rento tyyppi, joka osaa valmentaakkin(törkeen hyvin)
7.... sanoi:on Katja Hele....... tosi kiva
puhu
hmmh, ei miusta manzu kyllä huono valmentaja ollu. Saatikka sitten huonoin. Jokaisella valmentajalla on oma tapansa valmentaa joten miten pystyy määrittelemään toisen paremmaksi kuin toinen.Hot Sauce sanoi:Huonoin valkku on ainakin Jukka"Manzu"Mantere