Koripallo.com

Paras korisleffa ikinä ?

Bros

No näyttäishän tuo coach carter tulevan Makuuniinkin:
http://www.makuuni.fi/cgi-bin/filmi.cgi?sid=3309&rfr=6&frmt=1&lang=fi

ja varmaan moniin muihinkin videovuokraamoihin. En ala kaikkia mahdollisia vuokraamoja skannaamaan...

YO

on kyl pakko vuokraa tuo coach carter viikonloppuna. on nii lupaavan näkönen.

YO

¨¨ sanoi:
Tänää sit mtv3 joskus kai 22.30 Mustat donkkaa tykimmin -dokkari
Joo tää liitty jotenkin Harlem Globetrotterseihin. Virallinen nimi tais olla:Harlem Globetrotters - Team who changed the world.
JA dokkarissa mukana myös Bill Cosby ja Samuel Jackson! :eek:

BraZe

Imutin Coach Carterin netistä ja katoin toissayönä. Hyvä leffa, vaikka ei koriksesta ymmärtäisi/välittäisi. Suositellaan!! ****

YO sanoi:
Ettekö te ihmiset ole nähnyt Sunset Parkkia?

On sekin tullut katottua, ei ihan alusta toki, mutta ihan hyvä oli.

Olen itse pitänyt Blue Chips ja Eddie. Toki Space Jamkin oli aikoinaan paras, mutta jos otetaan minkä nyt mielummin kattoisi niin...

Ja vielä Coach Carterista, ihan tavallinen leffa, ei mitään super-hyper-erikoista, on niitä parempiakin korisleffoja.

YO

joo olin ihan unohtanu ton Eddie-leffan. Whoopi Goldberg knicksien valmentajana! :D yks omituinen korisleffa on myös "valkoinen heimoveli". Yks mun suosikeista on kuudes kenttäpelaaja.siinä on se jäbä scary moviesta ja se äijä mustat donkkaa tykimmästä, siis se joka oli se sidneyn kaveri joka heitti koko ajan läppää. mun top 3 ois 1.he got game 2.sunset park 3.kuudes kenttäpelaaja

YO sanoi:
se äijä mustat donkkaa tykimmästä, siis se joka oli se sidneyn kaveri joka heitti koko ajan läppää.
Wesley Snipes a.k.a. Blade ::)

the dude

Paras on mun mielestä juuri tämä eddie tai mustat donkkaa tykimmin

La Mano de Dios sanoi:
Wesley Snipes a.k.a. Blade ::)

Ei vaan Snipes oli tuo Sidney, ja hänen läppää heittävää kaveriaan näytteli Kadeem Hardison, joka on tuossa Kuudes kenttäpelaaja - leffassa.

Zori, mun paha. Oli ilmeisesti meikäläisen parille aivosolulle liikaa käsittää, että puhuttiin vielä toisesta henkilöstä, kun samassa lausessa esiintyi Sidney ja läpää heittävä ;) ::)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.