Koripallo.com

Paras korisleffa ikinä ?

Oon nähny aika vähän koris leffoja mutta parhaimmat on: Coach carter, Space Jam, Kuudes Mies, Juwanna mann
Ja just katoin ton uuden Rebound leffan joka oli aika surkea, en suosittele :D

Oisko kellään tietoo miten sais hankittuu Above the rim leffan? Onko teistä kellään sitä koneella?

Hyvii leffoja on ollu: 6th man (kukaan nähny?), he got game ja coach carter. Pitää jokupäivä kattoo varmaa se glory road...

Jay

Milson sanoi:
Oon nähny aika vähän koris leffoja mutta parhaimmat on: Coach carter, Space Jam, Kuudes Mies, Juwanna mann
Ja just katoin ton uuden Rebound leffan joka oli aika surkea, en suosittele :D

Oisko kellään tietoo miten sais hankittuu Above the rim leffan? Onko teistä kellään sitä koneella?

Löytyy above the rim ja monet muut korisleffat. mm. sunset park ja kaikista uusin taitaa olla tämä shaqin uusin Shaquille.Oneal.Like.No_Other.avi. Laitoin copy-pasten. Ei jaksa kirjoittaa moista...

Coach Carter on kyllä loisto. Hyvän koristarjonnan ohessa siinä opetetaan järkeä kaistapäisimmillekin nuorille. Love and Basketball on vielä näkemättä, mutta olen kuullut siitä pelkkää hyvää. Ei löydy kirjastosta, eikä allekirjoittaneen budjetilla usein leffoja ostella. Mutta etsivä löytää, eikös sitä niin sanota?

love ´n bball

Masto landella sanoi:
Coach Carter on kyllä loisto. Hyvän koristarjonnan ohessa siinä opetetaan järkeä kaistapäisimmillekin nuorille. Love and Basketball on vielä näkemättä, mutta olen kuullut siitä pelkkää hyvää. Ei löydy kirjastosta, eikä allekirjoittaneen budjetilla usein leffoja ostella. Mutta etsivä löytää, eikös sitä niin sanota?
Love and Basketball on kyl pirun vaikee löytää. Ite kattelin aikani kaikenmaailman ohjelmilla: torrent, dc, kazaa yms. mut ei löytyny(en kai sit tiedä mistä ettiä). No sit kyllästyin siihen ettimiseen ja päätin ostaa kyseisen leffan, joka sekään ei ollut mitenkään helppoa mutta kyllä se sit löyty

katoin just ton he got game ni mitä helvettiä sii lopus tapahtu ku se heitti sen pallon sielt vankilan muurin yli ja sit se tuli sinne salii?

koripallo-A

Coach Carter. =D ehdottomasti !
Haluaisin et tulis enemmä näit korisleffoi,
mutta miksi ei tule? miksi ?!
Nää on just parhait leffoi koko maas. ;)

MiamiMan

Koska niillä ei lyödä rahoiksi samalla tavalla kuin ihQ-Johnny Deppin merirosvo-seikkailuilla tai pienellä rahalla tehdyillä kauhupläjäyksillä. Raha se elokuvamaailmaa pyörittää...

koripallo-A

Vois kuitenkin jotain koripalloa tv;stä näyttää.
Esimerkiksi Koriksen MM voitaisiin näyttää. ei ehkä kaikkia pelejä mutta finaalit ainaki

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.