Koripallo.com

Paras korisleffa ikinä ?

Vs: Paras korisleffa ikinä ?

D. Petties Fan sanoi:
http://www.secondhandsongs.com/song/5472.html mukaan Public Enemy on samplännyt Buffalo Springfieldin vuoden 1966 hittiä "For What It's Worth"

Heh, selailin tota sivua ja löysin tälläsen biisin http://www.youtube.com/watch?v=7yywaoba1Io

Makaveli sanoi:
Heh, selailin tota sivua ja löysin tälläsen biisin http://www.youtube.com/watch?v=7yywaoba1Io

Mini Me.... :D

SNIos

Itse tykkään Wesley Snipesistä, joten "White men can´t jump"

avaruus hillo

Kyllä se on kaikei upein, mahtavin, suurin Space Jam. Kaikkien leffojen kuningas!

avaruus hillo sanoi:
Kyllä se on kaikei upein, mahtavin, suurin Space Jam. Kaikkien leffojen kuningas!

Kieltämättä se upposi kuin ydinkärki Neuvostoliittoon.

CC on paras !

Glory Road. Paras minkä olen nähnyt! Tai aika yhtä hyvä coach carterin kanssa. :)

Vieras

dokumentti leffa Hooked: The Legend of Demetrius Hook Mitchell

mitä mä oon telkkarista kattonu nii levypallo,taikatossut ja LOVE AND BASKETBALL ;)

En jaksa selailla alusta et onko joku kirjottanu jo jotain tästä leffasta mut ootteko nähny Rebound leffaa, siis en tarkota sitä Levypalloa vaan Earl "The Goat" Manigaultin tarinaa. Ite en oo nähny sitä mut voisko joku sanoo et onko katsomisen arvoinen.

DIH

quatelagayana sanoi:
En jaksa selailla alusta et onko joku kirjottanu jo jotain tästä leffasta mut ootteko nähny Rebound leffaa, siis en tarkota sitä Levypalloa vaan Earl "The Goat" Manigaultin tarinaa. Ite en oo nähny sitä mut voisko joku sanoo et onko katsomisen arvoinen.

Todellakin on. IMO paras "koris"leffa ever.

leffafani

quatelagayana sanoi:

Mulla on tämä. Ostin joskus divarista mutta vasta kotona huomasin että se on jenkeistä tilattu eikä suomi tekstityksiä löydy, joten on pyörinyt hyllyssä katsomatta jo pitkän aikaa. Ehkä pitäisi sitten kumminkin joskus katsoa jos kerran on hyvä niin kuin joku tuossa kommentoi.

kobe fani

En osaa valita He got gamen white man can't jumpin ja glory roadin väliltä mutta suosittelen kaikkia ehdottomasti.

Coach Carter ehdottomasti.

Nikki Sixx

Hassujuttu kun crossover leffa on rankittu imdb top100 huonointaleffaa ikinä :D

YO

Crossover oli kyllä huono.

Koris-kohtaukset aivan säälittäviä. Sitte leffan idea oli hieman omituinen.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.