Tare
Vs: PeKa 2010-2011
Jos se on noin kovan kokemuksen omaavan koripallomiehen mielestä hyvä että jenkit vain kerää taalat pois, niin ei tätä suomenimaan tasoa tarvitse järin paljon ihmetellä. Miten se valmentaja saa harjoitteluun perään kuuluttamaasi laatua jos vahvistukset vain lorvivat. Kyllä silloin lorvivat muutkin, vai oletko eri mieltä.
Ja sitä minä olen vuosia ihmetellyt miksi täällä pidetään niitä laiskoja asennevammaisia "ammattilaisia". Lippu käteen ja maitojunalle. Kyllä niitä kovan asenteen omaavia saa samaan rahaan.
manzu sanoi:Tuo nyt on ihan höpsöä ja alakoilun oppilaan puhetta. Tärkeintä on tinkimätön harjoittelu ja täysi rähinä silloin kun on harjoituksiin ehtinyt, oli sitten vastassa voikka minipelaaja tai WNBA. Se harjoittelun laatu = hk-laatu on tätkeintä. Eli se miten MINÄ ITSE asiat teen. Ei nää ammattlaiset kauhin kovaa vedä, kun ei ole suomenimaassa tarvis.
Useimmille ei ole tärkeää harjoitus ja muiden motivoiminen tai kouluttaminen, vaan että palkka tulee tilille ajoissa. Hyvä sekin
Jos se on noin kovan kokemuksen omaavan koripallomiehen mielestä hyvä että jenkit vain kerää taalat pois, niin ei tätä suomenimaan tasoa tarvitse järin paljon ihmetellä. Miten se valmentaja saa harjoitteluun perään kuuluttamaasi laatua jos vahvistukset vain lorvivat. Kyllä silloin lorvivat muutkin, vai oletko eri mieltä.
Ja sitä minä olen vuosia ihmetellyt miksi täällä pidetään niitä laiskoja asennevammaisia "ammattilaisia". Lippu käteen ja maitojunalle. Kyllä niitä kovan asenteen omaavia saa samaan rahaan.