Koripallo.com

Peking 2008

Suomen joukkueen mitalisaldo??

• 0

Ääniä: 6 10,9%
  • 1

Ääniä: 12 21,8%
  • 2

Ääniä: 9 16,4%
  • 3-4

Ääniä: 23 41,8%
  • +5

Ääniä: 5 9,1%

• Äänestäjiä
    55
Vs: Peking 2008

rööriroope sanoi:
VÄRISUORA!!!!!

Hienoa oli tuo Niemisen ja Stenin mitalli, mutta sitä en tajua miksi alkuerissä piti ''höllätä''. Yksi lisäerä turhaan ja siinä meni voimia.

Ps. Phelps ei voi olla noin kova. Pakko siellä joku aine on olla takana...

Loistava duuni!!
Sen kunniaksi: http://www.fortunecity.com/lavendar/poitier/135/woohoo.wav ;)

money rulez

JOEN SUU sanoi:
Varmaan joku laboratoorio on keksinyt jälleen uuden ihmeaineen?

Näitä testeissä näkymättömiä aineiden kehittäjiä löytyy kyllä maailmalta Balco tyyliin. Vanhoja testeissä näkyviä aineita ei käytä kuin köyhät Bulgaarialaiset ja muut vastaavat:

fi.wikipedia.org/wiki/BALCO

Liu Xiangin akillesjänne pettää startissa ja mitä mieltä ovat kiinalaiset katsojat: heitä on petetty ja huijattu, Xiang halusi liikaa voittoa ja paineiden takia loukkaantuminen saattaa olla vain tekosyy, ei ole väliä, voittaako vai ei, kunhan edes juoksee ja yrittää. Noh, paskaksi menneellä akillesjänteellä voi olla melko hankala ja kivulias juosta!! ;D

Vato Loco sanoi:
Olen tähän mennessä ollut uskossa, että Michael Johnssonin 200m ennätystä ei rikota meidän aikanamme, mutta saas nähdä.............
Minulla samat sanat kuin ylen asiantuntijalta, että näin mykistävää esitystä en ole nähnyt kuin sen 200m Atlantan juoksun..

Sanaton :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Hey Usain Bolt that was again SICK, WICKED, NASTY AND EVEN CRAZY!!!!! (ei jumalauta mikä juoksija)

2x100m 9.65 = 19.30 ja 0.9m/s vastatuulta

:eek: :eek: :eek:

Ps. 4x100m Me seuraavana vuorossa?

Superman2 sanoi:
Hey Usain Bolt that was again SICK, WICKED, NASTY AND EVEN CRAZY!!!!! (ei jumalauta mikä juoksija)
En oo mitään ottanu!

rööriroope sanoi:
En oo mitään ottanu!

Hei pliis...

Mä olen aina miettinyt näitä juttuja niin, että:

1) Syytön kunnes toisin todistetaan. Ja uskon, että huiput ovat puhtaita!

ja

2) Jos tosiaan on niin, että henkilö olisi käyttänyt dopingia niin, se vasta sinisilmäistä olisikin, että uskoisi, että muut ei olisi. Tässä ajattelumallissa siis kaikki parhaat käyttää ja silti yksi on aivan ylivoimainen. Eli on tarvinnut silti tehdä eniten töitä menestyksen eteen. Vaikka joku meistä vetäisi samoja aineita, ei meistä kukaan juoksisi siltikään satasta alle 12s.. Mikään ei tule ilmaiseksi.

dark-basket

Usain Boltilla tuplaolympiakulta, Jamaican naiset 100m kolmoisvoitto... Voittaako Jamaica vielä viesteissä kultaa?? :eek:

Itse veikkaan että miehet sekä naiset 4x100m viestissä vie kullan!

Saa melkosen noin about 25 metrin etumatkan jenkit ottaa viimeiseen vaihtoon, kun voisi olettaa Boltin olevan ankkuri ja kun tuo raketti pääsee juoksemaan suoraa vauhdista niin jamppahan on maalissa suurin piirtein kuudessa sekunnissa!! ;) ;)

näin kävi

Maria Abakumova, Rakastuin! :-* En olisi uskonut että naiskeihäänheittäjään ikinä...

aa

Jenkit päättivät sitten sössiä oikein kunnolla, molemmissa pikaviesteissä jäi kapula matkalle ja finaali jäi haaveeksi.
Pikaviesti valtikka on nyt virallisesti siirtynyt Jamaikalle.

Vato Loco sanoi:
Hei pliis...

Mä olen aina miettinyt näitä juttuja niin, että:

1) Syytön kunnes toisin todistetaan. Ja uskon, että huiput ovat puhtaita!

ja

2) Jos tosiaan on niin, että henkilö olisi käyttänyt dopingia niin, se vasta sinisilmäistä olisikin, että uskoisi, että muut ei olisi. Tässä ajattelumallissa siis kaikki parhaat käyttää ja silti yksi on aivan ylivoimainen. Eli on tarvinnut silti tehdä eniten töitä menestyksen eteen. Vaikka joku meistä vetäisi samoja aineita, ei meistä kukaan juoksisi siltikään satasta alle 12s.. Mikään ei tule ilmaiseksi.
katsotaan pari vuotta eteenpäin niin varmasti kärähtää. niin on käynyt jo gatlinille, johnsoneille ja lewiseille

rööriroope sanoi:
katsotaan pari vuotta eteenpäin niin varmasti kärähtää. niin on käynyt jo gatlinille, johnsoneille ja lewiseille

Onko esim. näistä ketään jäänyt kiinni: Powell, Gay, Greene, Bailey, Michael Johsson

Komppaan Vato Locoa, syytön kunnes toisin todistetaan. Sanokaa sinisilmäiseksi tai miksi tahansa, ei kiinnosta. Koskas se Bolt juoksi ensimmäisen kerran alle 20 sek? Oliko se silloin jotain 17 vuotta? Tuskin tuossa vaiheessa mitään on vielä käytetty ja urakehitys on jatkunut tasaisena koko ajan. Ja onhan Usain Bolt jo ruumiinrakenteeltaan uniikki sprintteri maailmassa tällä hetkellä; kaikki muut ovat jotain 175 senttisiä lihaskimppuja, kun taas Bolt on 196 senttinen suht solakkarakenteinen sälli (pidempi askel jne).

Ja vähän tyhmää vedota siihen, että koska juoksijat x ja y ovat jääneet kiinni doupingista, täytyy myös juoksijan z käyttää jotain suoritusta parantavia aineita. On siellä paljon kovia puhtaitakin juoksijoita..

Tai sitten sillä vaan on niin paljon paremmat lääkkeet kuin kenelläkään muulla, mene ja tiedä, itse kun en ole päivääkään pikajuoksua harrastanut...

Chimera sanoi:
Tai sitten sillä vaan on niin paljon paremmat lääkkeet kuin kenelläkään muulla, mene ja tiedä, itse kun en ole päivääkään pikajuoksua harrastanut...

Ja tätä minä ajattelen niin, että jos siellä olisi lääkkeet käytössä niin kyllä parhaat napit olisi Jenkeillä, sitten Venäjä ja Kiina.. Ei tosiaan mikään Jamaika..

jos sovitaan vato locon mieliksi niin, että bolt ei välttämättä käytäkään dopingia, joka näkyisi testeissä. eivät kaikki itä-saksankaan naiset(ko?) jääneet kiinni dopingista, vaikka heppi alkoi kasvamaan ja parta rohisemaan...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.