Koripallo.com

Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

vinnie chase

Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

Taitaa jatkua muualla kuin NBA:ssa oma veikkaukseni :-\
 
Viestejä
629
Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

ÄläTuuMunNakkikioskille sanoi:
Kohta taas alkaa jännityksen aika...

Kyllä. Enään viisi kuukautta
 

ääliö?

Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

ÄläTuuMunNakkikioskille sanoi:
Aika on suhteellinen käsite... ;D
Mitä suhteellista on viidessä kuukaudessa? Mun mielestä aika tarkka käsite
 

näin on

Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

Katjaja sanoi:
Se, onko viiden kuukauden päästä kohta...

No jos näin tavallisen tallaajan kohdalla asiaa pohtii, niin eipä tuo nyt niin lyhyeltäkään ajalta tunnu. Jätetään ne filosofoinnit muualle ja ajatellaan tätä tilannetta koripalloilijan näkökulmasta. Siitä nimeisestä näkykulmasta katsottuna tuo viisi kuukautta ei ole aivan kohta...
 
Viestejä
292
Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

Tänään veikkaajassa:

Asiantuntijat arvioivat Petteri Koposen:
IS Veikkaajan asiantuntijaraadin mukaan Hongan Petteri Koponen olisi jo valmis koripalloliiga NBA:han.


Enempää ei asiasta verkossa heru..
 

kekä?

Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

-Nisula- sanoi:
Tänään veikkaajassa:

Asiantuntijat arvioivat Petteri Koposen:
IS Veikkaajan asiantuntijaraadin mukaan Hongan Petteri Koponen olisi jo valmis koripalloliiga NBA:han.


Enempää ei asiasta verkossa heru..

Joku lehden omistava vois tsekkaa, ketä tähän asiantuntijaraatiin kuuluu. Sen perusteella voi sitten tehdä arvion siitä, kannattaako lehti hakea... Suomalaiset oikeat NBA-asiantuntijatoimittajat ovat kuitenkin harvassa...
 
Viestejä
588
Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

kekä? sanoi:
Joku lehden omistava vois tsekkaa, ketä tähän asiantuntijaraatiin kuuluu. Sen perusteella voi sitten tehdä arvion siitä, kannattaako lehti hakea... Suomalaiset oikeat NBA-asiantuntijatoimittajat ovat kuitenkin harvassa...
Kipase lukasemassa lähimmässä veikkaus pisteessä?
 

ainakin mä veikkaan

Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

ns. asiantuntijaraati siis arvioi Petterin pelilliset ominaisuudet asteikolla 1-5.

ES = Eero Saarinen
JM = Jukka Mantere
VM = toinen Mäkäläisistä
JT = Jukka Toijala
PK = Petterin oma arvio
 

gsgdfff

Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

Ja nämä kyseiset herrat tietävät NBA:sta varmasti paljon... ::)
 
Viestejä
263
Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

No ainakin tämän palstan perusteella huomattavasti pienemmilläkin meriiteillä "tiedetään" nba:sta kaikki.
 
Viestejä
278
Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

gsgdfff sanoi:
Ja nämä kyseiset herrat tietävät NBA:sta varmasti paljon... ::)

ei tarvitse olla kummoinenkaan ennustaja kun voisi sanoa että ko herrat tietävät nba:sta + koriksesta HUOMATTAVASTI enemmän kuin sinä...
 

joo

Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

tapiolalainen sanoi:
ei tarvitse olla kummoinenkaan ennustaja kun voisi sanoa että ko herrat tietävät nba:sta + koriksesta HUOMATTAVASTI enemmän kuin sinä...

Itse epäilen että ne jotka asioista oikeasti tietävät ja ovat esim. koriksessa itse hyviä, eivät juuri näillä keskustelupalstoilla notku. Parasta heidän onkin pysyä pois koska ei näistä ikinä ole ollut kenellekään mitään hyötyä ja huvikin rajoittuu vain kaltaisilleni Wannabe-väksyköille jotka haukkuu suojista niitä jotka jotain itse tekee. :(
 

gsgdfff

Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

Koriksesta nämä herrat tietävät varmasti enemmän kuin minä enkä millään tavalla yritä dissata ketään, mutta NBA on _hieman_ erilaista kuin suomi-koris, mielummin kuuntelisin hannon mielipiteen.
 
Viestejä
187
Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

Itse pelaaja-arvioinnit ja jutun otsikko ovat kovasti ristiriitaiset keskenään.

MÖTTÖLÄ: En ota kantaa, pitää olla valmentaja joka haluaa pelaajan.
DETTMAN: Siirtyminen nyt olisi liian aikaisin.
KLINGA: arvaan ettei pelaa NBA:ssa ensi kaudella.
TOIJALA: Toivon että Petsku pääsisi, mutta peli on poliittista
RANNIKKO: Luulen että Petsku pelaa Portlandissa ensi kaudella.

Kun jutun otsikko on "Koposella jo valmiudet NBA.liigaan" niin noiden haastateltujen asiantuntijoiden mukaan valmiudet ei riitä (pl Rannikko).

Erikseen on sitten pisteitä jakavina asiantuntijoina Saarinen, Mantere ja nimerkki VM, Lahden pelaaja, joiden mukaan taso on "kelvollinen", sekä Toijala "ei valmis, kehitettävää riittää".

Eli kaikkien näiden haastateltavien yhteenvetona on "siinä ja siinä".
 

selvennys kai?

Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

Eiköhän se tarkoita sitä että "suhteet" jne. jne. vaikuttaa... ihmisiä siellä rapakonkin takana vaan on, vaikka paljon rahaa onkin pelissä.
 
Viestejä
381
Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

"Poliittisen" sijaan sanoisin sen pelin olevan "bisnestä": jos Portland vaikkapa katsoo, että sille on tulevissa pelaajakaupoissa hyötyä jos se peluuttaa kesäliigassa Taurean Greeniä "go-to-guy"na ja antaa Petskun homehtua penkillä, niin silloin Koponen ei saa näyttöpaikkaa.
 
Viestejä
2 913
Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

l.k. sanoi:
MÖTTÖLÄ: En ota kantaa, pitää olla valmentaja joka haluaa pelaajan.
DETTMAN: Siirtyminen nyt olisi liian aikaisin.
KLINGA: arvaan ettei pelaa NBA:ssa ensi kaudella.
TOIJALA: Toivon että Petsku pääsisi, mutta peli on poliittista
RANNIKKO: Luulen että Petsku pelaa Portlandissa ensi kaudella.
Kun jutun otsikko on "Koposella jo valmiudet NBA.liigaan" niin noiden haastateltujen asiantuntijoiden mukaan valmiudet ei riitä (pl Rannikko).

Eipä tuo sinun tiivistelmäsi paljon paremmin kohdalleen osu. Ainakin minun silmin luettuna vain Dettman ottaa kantaa Petterin valmiuksiin, muut spekuloivat kokonaisuudella. Eli jos tästä jotain pitäisi summeerata, niin lähinnä se sitten olisi, että "haastatellut asiantuntijat ovat epäileviä Koposen pelaamisesta NBA:ssa tulevalla kaudella".
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös