Koripallo.com

Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

Viestejä
127
Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

tälleen sanoi:
tämä on jo positiivistä toisin kun iltasanomilla.

Niin, iltalehdessä - siis siinä ihan lehdessä - oli kolmen sivun juttu Koposesta. Suunnilleen tuo sama juttu + jotain kommentteja yms.
 

Millo?

Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

Mihi aikaa toi Portlandin peli tulee siis suomen aikaa?
 
Viestejä
127
Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

Millo? sanoi:
Mihi aikaa toi Portlandin peli tulee siis suomen aikaa?

Mulla ei matikkapää toimi, enkä noista aikaeroista tiedä niinkään, mutta las vegasissa on -10tuntia aika eroa, eli kuudelta aamulla?
 
Viestejä
574
Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

appelsiini sanoi:
Mulla ei matikkapää toimi, enkä noista aikaeroista tiedä niinkään, mutta las vegasissa on -10tuntia aika eroa, eli kuudelta aamulla?

Nuo ajat on itärannikon ajassa, niinkuin yleensä, joten kun peli alkaa 8pm se on klo 3 Suomen aikaa. Ei tule näköjään ihan suorana tosiaan vaan peliä aletaan näyttää varmaankin 3.30 Suomen aikaa mutta peli alkaa oikeasti kolmelta. Kannattaa varautua varmaan siinä kolmen jälkeen koneelle striimejä metsästämään jos aikoo yöllä katsella.
 

Pöllö

Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

Miten on, kertokaa tyhmälle, pelaako Koponen Suomen EM-karsinnoissa?
 

Voisiko

Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

Joku ketä niitä striimejä on hyvä metsästää niin laittaa sit puol neljä kun sellasen löytää niin linkin tänne!!
 
Viestejä
574
Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

Voisiko sanoi:
Joku ketä niitä striimejä on hyvä metsästää niin laittaa sit puol neljä kun sellasen löytää niin linkin tänne!!

http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=14819&part=sports

tuonne tulee tuossa myöhemmin illalla joitain linkkejä ja tuonne on ainakin merkitty, että peliä alettaisiin näyttää jo kolmelta.
 

Little Dice

Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

Jos mä olen oikein ymmärtänyt niin kaikki kesäliigan pelit näkyy ilmaiseksi suoraan nba.comissa, kunhan vaan on rekisteröitynyt. Juuri eilen katoin Mem-Lal, ja hyvin toimi.
 

maybe honka

Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

Little Dice sanoi:
Jos mä olen oikein ymmärtänyt niin kaikki kesäliigan pelit näkyy ilmaiseksi suoraan nba.comissa, kunhan vaan on rekisteröitynyt. Juuri eilen katoin Mem-Lal, ja hyvin toimi.
ei tartte kait ees olla rekisteröitynyt ja näkee sen pelin sit huomenakin.
 

gdsgsdgdsgds

Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

ESPN:

"Petteri Koponen did a good job of running the team, and although he didn't have an assist, he did score five points as the Blazers took a two-point lead after one quarter."

"TrueHoop: I think Portland's Petteri Koponen did a nice job of handling the rock and can play both guard positions.

DraftExpress: He was very impressive, much better than last year. I'm very intrigued by his combination of size, ballhandling skills, athleticism and basketball IQ. He showed a lot of poise and has a pretty stroke and didn't look bad defensively."

NBA.com:

"Playing alongside Bayless, Petteri Koponen acquiesced himself nicely, posting 19 points and three assists. Koponen's shooting was stellar; he finished the game 7-for-13 from the floor and 4-for-6 from three. He seemed to have a good sense of when to distribute and when to take over, nailing two of his threes during the fourth quarter and helping to stave off a comeback attempt by the Wiz. Also, his passes are pretty."
 
Viestejä
16 284
Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

Hyvä Petsku! 19 pistettä (kolmoset 4/6) ja 3 syöttöä!
 

dgsdsdggsd

Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

Yle:

Espoon Hongan pääluotsi, NBA:n kesäliigassa Trail Blazersin valmennustiimiin kuuluva Mihailo Pavicevic oli varsin tyytyväinen Petteri Koposen avauspeliin NBA:n kesäliigassa.

- Petteri pelasi hienon ottelun. Hänellä oli paljon paineita, mutta tiedän, että hän kestää ne ja pystyy pelaamaan niiden alla. Tämä ottelu oli jälleen yksi osoitus siitä.

Portlandin pelinjohdon lisäksi Koponen otti ottelussa kylmähermoisia ratkaisuja siinä vaiheessa, kun Washington näytti jo menevän menojaan.

- Tärkein vaihe ottelussa oli se, kun Koponen käänsi päätösneljänneksellä pelin tappioasemasta meille peräkkäisillä kolmosillaan. Ne olivat kovia ratkaisuja, painotti Pavicevic.

Jo harjoituksissa vahvoja otteita esittäneelle Koposelle tarjoutuu Las Vegasissa vielä neljän ottelun verran vähintäänkin tuhannen taalan paikkoja vakuuttaa Trail Blazers taidoillaan.

- Toivon ja uskon, että hän pystyy vieläkin parempiin suorituksiin seuraavissa otteluissa, totesi Pavicevic.
 
Viestejä
2 584
Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

Ketä kiinnostaa joku Bayless? Koposelta mahtava aloitus. Näin sen pitikin mennä!
 
Viestejä
7 540
Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

Kyllä karisi viimeisetkin epäilykset Koposen mahdollisuuksista pärjätä lätäkön takana. Pitää vielä katsoa peli, mutta tilastojen ja kommenttien mukaan pelasi oikein kelpo matsin ja jos tuolla tavalla tai jopa paremmin jatkaa, ei ole epäilystäkään ettei joku NBA seura miestä halua..
 

fsdf

Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

Mistäs tuon matsin sais ladattua näin jälkikäteen?

Tässä vielä juttua pelistä ja Koposen tilanteesta:

http: // blog.oregonlive.com/behindblazersbeat/2008/07/the_great_debate_to_sign_or_no.html#more
 
Viestejä
1 434
Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

fsdf sanoi:
Mistäs tuon matsin sais ladattua näin jälkikäteen?

Täältä voi ainakin kattoa:

http://www.nba.com/summerleague2008/scoreboard.jsp

Klikkaa "Archive" Blazersin matsin kohdalta. Mulla toi ei tosin lähde pyörimään, mutta kyseessä lienee toivottavasti joku tilapäinen bugi siellä päässä...
 
Viestejä
352
Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

Koponen pelasi aivan loistavan pelin ja naulasi kolmoset silloin kun washington oli jo karkaamassa, mutta ennen kaikkea puolustus oli todella hyvää. Vastassa oli kuitenkin jo sopimuksen tehnyt washingtonin tulevankauden kolmospointti (Dee Brown), jota ainakin itse olen pitänyt kouluajoista lähtien todella nopeana pelaajana. Koponen siis jätti Brownin 2pts 5to aivan varjoonsa tuossa ottelussa, joten tästä on kyllä todella hyvä jatkaa. Vastaavia suorituksia, jos vielä on luvassa (miksi ei olisi?), niin Koponen näyttää kaikille epäilijöille närhenvehkeet, ettei mukamas meidän jumppasaleista hypätä suoraan änbeeaahan.
 

kingjamesi

Vs: Petteri Koposen tie kohti NBA:ta

Koposen ainoa toivo NBA-sopimuksesta on treidi toiseen jengiin, Portlandissa ei yksinkertaisesti mahdu pelaamaan. Hyvät näytöt nyt ja oikeuksien siirto jonnekin muualle, vastineena tietenkin jotain Portlandille hyödykästä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös