Koripallo.com

Playoffs ´07 -Lännen ylivoima vie mielenkiinnon jne.

Vs: Playoffs ´07 -Lännen ylivoima vie mielenkiinnon jne.

bigben sanoi:
En kyllä usko että Washington pärjää ilman Arenasia sillä oli hän sen verran suuressa roolissa joukkueessa ja jos Butlerkin on sivussa niin en usko että Washington pystyy yllättämään Clevelandin
Joo olin vähä pihal noiden loukkaantumisten kaa.. Pitää korjata erehdys.

Mä sanon nyt jo, että Laakerit tipauttaa Auringot.

Olen erittäin varma siitä, että Golden State tiputtaa Dallasin.

Baron "MVP" Davis johdattaa joukkonsa 4-2 voittoon!

Saatte oikein luvallani kaataa kuraa niskaani, jos erehdyn.

GSW!GSW!GSW!GSW!

BARON FOR MVP!BARON FOR MVP!

Ps. Golden State on halutessaan erittäin hyvin puolustava joukkue, hyökkäyksen tehokkuudesta tuskin tarvitsee edes mainita.

PPs. BARON FOR MVP! BARON OWNS NASH ANY DAY OF THE WEEK AND TWICE ON SUNDAYS! (Jos ette usko, katselkaapa huviksenne vajaan kuukauden takainen PHO@GSW matsi, jossa Nash turhautuu Baronin ylivertaisuuteen ja nappaa tekun kyyneleet valuen. Poor Stevie :-\ )

J-Andre

Ihmettelen kyllä miten joillakin riittää uskoa niin kovasti omiinsa. Se on tietysti hyvä asia ja tuo jännitystä pelien seuraamiseen. On vaan silti pakko puuttua kahteen otelupariin, joita täällä on hehkutettu, nimittäin SA-Den ja Dal-GS. Kyseessä on kuitenkin kaksi edelliskauden finalistijoukkuetta ja vastassa kaksi kuritonta katupeliä pelaavaa joukkuetta. Pudotuspeleissä ratkaisee oikeat valinnat sekä hyökkäyksessä että puolustuksessa. Miten ikinä joku voi kuvitella, että Denver, jonka "supertähdet" ottavat eniten tyhmiä heittoja, voisi kaataa San Antonion kokeneen porukan. Hurlumheillä voitetaan yleensä yksi ottelu, joskus käsittämättömällä onnella kaksi. Todennäköisesti San Antonio pyyhkii Nuggetsit neljässä. Se nyt vain tuntuu olevan tosiasia.
Sitten tämä toinen. On totta, että GS kaatoi Dallasin komeasti runkosarjassa, mutta Mavs todellisuusdessa 'pelaili' itselleen parhaan voittosuhteen ja keksittyminen on puhtaasti mestaruuden voittamisessa. Luuleeko joku siis tosiaan, että voisi tapahtua sellainen tapaturma, että täysin kuriton ja kehnosti organisoitu Warriors voittaisi Dallasin neljä kertaa? Siis neljä kertaa. Nyt herätys ja ilmastoinnit päälle.. Ja mitä tulee Davisiin, niin aivan varmasti voittaa Nashin yksi-yhdessä, muttakunsekorisonviisviismissäsemerkitseeettäteetkaveristaparemmansiksiNashonMVP!

Randy sanoi:
Ps. Golden State on halutessaan erittäin hyvin puolustava joukkue, hyökkäyksen tehokkuudesta tuskin tarvitsee edes mainita.

Tästä olen hyvin samaa mieltä. Golden State ja Phoenix, joiden puolustusta on kovin arvosteltu, eivät oikeasti puolustakkaan niin huonosti. Jos pelin tempoa pidetään kovana, tulee luonnollisesti enemmän heittoyrityksiä ja sitä kautta enemmä pisteitä, kuin hidastempoisessa ottelussa. Phoenix ja GSW päästävät paljo pisteitä johtuen pelin temmosta, joka antaa omalle, mutta myös vastustajajoukkueelle enemmän ratkaisuja. En väitä, että GSW ja Suns olisivat liigan kärkikastia puolustuspäässä, mutta on turha väittää ettei kumpikaan näistä joukkueista puolusta.

Olen J-andren kanssa erittäin samaa mieltä. Voi jo ihmeeksi sanoa, jos Denver tai GS menee jatkoon.

Viime vuonna LAL vs. PHX oli jännittävin sarja. Saa nähdä mitä tänä vuonna tapahtuu. Viime vuonna olin sitä mieltä, että suns on ylivoimainen, mutta olin väärässä. Tänä vuonna en usko laalaan mahdollisuuksiin paljon enempää, mutta ehkä olen taas väärässä...

Facebuster

dynastY sanoi:
Mä sanon nyt jo, että Laakerit tipauttaa Auringot.

Kolme voittoa WCF-joukkueesta jne. jne.?

Vs: Arvauksia pt. 1

Antaa muitten hoitaa toi spekuloiminen ja paskanjauhaminen, niin härvä ennustaa yksinkertaisesti vain jatkoon menevät joukkueet... zero bullshit!

ITÄ:

New Jersey (6) - Toronto (3)

Detroit (1) - Orlando (8.)

Cleveland (2) - Washington (7)

Chicago (5) - Miami (4)

LÄNSI:

LAL (7) - Phoenix (2)

Dallas (1) - Golden State (8.)

San Antonio (3) - Denver (6)

Houston (5) - Utah (4)

no nyt tajusin mikä tässä hommassa mätti... gaselli ei ollu osannu kirjottaa clevelandiä oikein ja puol jengiä kopioinu siltä jengilistan... ei ihme että näytti oudolta...

Jos joku vetää kaikki oikein, niin kai sillä saa ylennyksen jäsenestä ennustajaeukoksi tai jotain muuta vastaavaa? Itse ainakin sellaisen tulen vaatimaan, jos napsahtaa... ;D

aa

kalevi härvä sanoi:
Houston (5) - Utah (4)

Jos joku vetää kaikki oikein, niin kai sillä saa ylennyksen jäsenestä ennustajaeukoksi tai jotain muuta vastaavaa? Itse ainakin sellaisen tulen vaatimaan, jos napsahtaa... ;D
Saanen nyt jo ilmoittaa, että mitään ennustajaeukkoa sinusta ei tule, joku noita-akka ehkä kun Jazzia veikkaat.

Ja jatkoon menijät ovat:

Toronto

Detroit

Cleveland

Chicago

Phoenix

Dallas

San Antonio

Huoston (Utahille soisi jatkopaikan tästä parista, mutta ilman kotietua ei onnistu)

Houst-mac sanoi:
Saanen nyt jo ilmoittaa, että mitään ennustajaeukkoa sinusta ei tule, joku noita-akka ehkä kun Jazzia veikkaat.
AK-47!

Tuo oli ehkä pahin veikattava näistä ottelupareista, mutta jazz sai sympatiapisteet jos ei muuta... ;)

Kovat syöttötilastot tulosssa Kiddille tuosta nets-raptors pelistä. Kiddille kertyi syöttöjä jo ensimmäisellä puolikkaalla 11.

NJ 1 Tor 0

NJN ryösti ensimmäisen matsin.. vähän jäi vtuttamaan, kun tuo streami pätki niin kerpeleesti. mikki moore kuitenkin ratkaisi. ja bostjan.

el_Diablo sanoi:
vähän jäi vtuttamaan, kun tuo streami pätki niin kerpeleesti.

Osta parempi netti. Ei mulla pätkinyt yhtään. Aloin katsomaan kolmannen puolivälissä.

Miami on kova. Walker avauksessa ;).

MiamiMan

Mulla ei koko sopcast suostu toimimaan...?

Shaq muuten jo puoliajalla 17 pinnaa

Tru Warier sanoi:
Osta parempi netti. Ei mulla pätkinyt yhtään. Aloin katsomaan kolmannen puolivälissä.

juu, taitaa riippua siitä mitä niistä kanavista valitsee. nyt on toiminut oikeen hyvin tuo bulls-heat -streami - vaikka bitrate on melkein kaksinkertainen..

Tru Warier sanoi:

Bulls oli kumminkin kovempi. Kapteenin hyvästä panoksesta huolimatta.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.