Vs: PLAYOFFS 07: 1. Välierä: Kataja - Lahti 69 -79 Voitot 0-1
Miksi et vaikka itse käynyt paikallisessa bussiyhtiössä varaamassa linja-autoa ja pelissä laittanut ilmoitusta fanimatkasta? Tai niinkuin Virtasen Risto laittaa vain puhelinnumeronsa namikan vieraskirjaan. Eipä tuo sen vaikeampaa ole.
Hector sanoi:Kyllä eilinen katkera tappio on vetänyt mielen matalaksi.. Paluu arkeen pyhien jälkeen ei ole sujunut kovin iloisissa merkeissä. Yöllä ei ollut mitään toivoa saada unta, sillä pelin tapahtumat pyörivät mielessä. Ja ovat pyörineet koko tämän päivän. Mutta eilinen täytyy kaikesta huolimatta unohtaa ja suunnattava katseet huomiseen. Kyllä Kataja nousee ja vie tämän sarjan 3-1, kuten veikkaisin ennen sarjan alkua!
Mutta kurjaa on kyllä se, että Kataja ei ole järjestämässä fanibussia huomiselle. Todella ihmeellistä ja valitettavaa. Ja syyksi kerrotaan vain se, että peli on arkipäivänä. Mitä hiton väliä sillä on? Pelkääkö he sitä, että porukkaa ei saataisi tarpeeksi kokoon? Eihän sitä voi tietää, jos ei edes yritetä järjestää! Ja varmasti porukkaa olisi ollut lähdössä! Katajan sivulla on kyselyitä matkasta ollut paljon. Huomenna Kataja on pakkovoiton edessä ja kannustus olisi nyt tärkeää!
Olen kehunut organisaatiota monesti, mutta nyt täytyy kyllä antaa toiminnasta vähän miinusta. Valitettavasti.
Kaikesta huolimatta, tsemppiä Kataja!!!!!!
Miksi et vaikka itse käynyt paikallisessa bussiyhtiössä varaamassa linja-autoa ja pelissä laittanut ilmoitusta fanimatkasta? Tai niinkuin Virtasen Risto laittaa vain puhelinnumeronsa namikan vieraskirjaan. Eipä tuo sen vaikeampaa ole.