Vs: PLAYOFFS 16 Puolivälierät: Joensuun Kataja (1.) vs BC Nokia (8.)
Onhan tässä aika sekavat fiilikset. Ei oikein löydy sanoja tälle Katajan sulamiselle taas. Ja kyllä minun syyttävä sormi osoittaa ennenkaikkea valmennukseen ja kuinkas ollakaan Jukka Toijalaan. Jos Katajan tie päättyy jo puolivälieriin, niin toivon totisesti, että seurajohto heräisi ja miettisi Toikan aseman uusiksi ensi kauden suhteen. Mutta tuskinpa sitä tulee tapahtumaan. Minä oon ainakin kyllästynyt tähän Toikan puolusteluun!!
Toikan alaisuudessa ei Kataja ole mennyt ainakaan eteenpäin, sanokaa mitä sanotte. Tämä on edelleenkin tulosurheilua. Toikka ei ole täysin huonokaan, mutta ei voittava valmentaja ainakaan vielä, enkä tiiä tuleeko hänestä sellaista koskaan. Minulle ei kelpaa mikä tahansa tulos, eikä pitäisi kelvata seurajohdollekaan. Vielä toki Toikka voi valmentaa Katajan mestaruuteen tälläkin kaudella, mutta hyvin epätodennäköistä se on, vaikka jollain ihmeellä tästä mentäisiinkin vielä jatkoon. Ihmeitä tässä todellakin tarvitaan! Mikään ei viittaa siihen, että Kataja tästä enää menisi jatkoon. Ei pelilliset otteet eikä valmennuksen otteet. Vidin on vienyt Toikkaa 100-0! Ja tuon Wilsonin voisi pistää kotiin jo ennen huomista peliä, sotkee vaan tätä juttua eikä mitään muuta!! Hävetkää koko joukkue ihan oikeasti!
Sen olette meille faneille velkaa, että voitatte edes huomenna, käyköön Nokialla sitten to miten tahansa!!!