Koripallo.com

PLAYOFFS 2011, The journey ends: Finaalit Tampereen Pyrintö vs. Joensuun Kataja

Kumpi tulee toteutumaan?

• Äänestäjiä
    64
Vs: PLAYOFFS 2011, The journey ends: Finaalit Tampereen Pyrintö vs. Joensuun Kataja

Migga sanoi:
Sitten siitä Areenasta. Stenin kirjoitus pitää täysin paikkansa ja tiedän tuon asian, koska harjoittelen itsekin samalla parketilla. Olisi hyvä, jos Katajan pelit saataisi pienempään halliin. Täällä olisi eilenkin ollut parempi meteli kuin pyynikillä maanantaina (olin pyynikillä maanantaina), jos peli olisi ollut pienemmässä hallissa.

Ja huomenna Migga ja Sanee pitävät huolen damon huudoista ja Katajan kannustuksesta.

Stenin kirjoitus oli hyvä ja siinä paljon asiaa. Kataja ansaitsee hyvät puitteet ja myös me fanit. Areena on sinällään ihan hyvä paikka, mutta puutteita on, kuten useaan otteeseen näiden vuosien aikana on puhuttu. Eikä vähiten siksi, että pääkatsomo on liian kaukana juoksuradan takana ja tunnelma kärsii siitä aika merkittävästi, kun Areena on muutenkin iso paikka ja ehkä liian iso koripallon pelaamiseen. Pienempi halli voisi toimia paremmin, jo ihan tunnelman kannalta. Mutta eilen tunnelma oli tosi hyvä, sen aisti Urholta ja sen myönsi myös Tiilikainen. Katajalle ihan oma halli Joensuuhun. ::) Tuskin toteutuu, mutta olisi aika hienoa. Sellainen urheilutalon tapainen mutta isommalla kapasiteetilla tietty.

Vs: PLAYOFFS 2011, The journey ends: Finaalit Tampereen Pyrintö vs. Joensuun Kataja

Migga sanoi:
Olen samaa asiasta samaa mieltä, että kun ei pärjää, pitää mennä nettiin surkuttelemaan bradfordmaisesti.

Kyllä se taitaa siellä todeta, että on vaan osittain pettyneen hävinneen miehen puheita. Onhan siellä muuan Sopanenkin itkemässä :D Tuohan onkin mielenkiintoinen "seinä", pitäisköhän rueta ihan seuraamaan :D

Deamooooooooon deamooooooooooooooon! Ilolla olin mukana miestä kannustamassa. Torvimiehistö päädyssä toimi myös esimerkillisen aktiivisena, propsit sinne; Migga yhtenä innokkaana...? Ikinä ennen en ole Areenassa noussut isommasti pyytämättä pelin innoittamana seisomaan ja huutamaan Katajan voittoa, nyt nousin. Ylpeä olen tällä hetkellä Katajasta ja olen myös ylpeä Katajan kannattaja.

Mutta. Mitä myö keksitään niille tuomareille, että ne antaisi miesten pelata finaaleita? Newson sai kaksi aivan aiheetonta vihellystä ja kerran Kanervo oli kolmen metrin päässä tilanteesta, ja silti jotenkin löytyi virhe Antille ko. tilanteesta. Viimeinen heitto oli kolmonen ja Felssin blokki Nikkilää vastaan oli puhdas. Damoni kuljettaa miten sattuu ja ......

Listaa voi jatkaa vaikka pari sivua...

Kaikesta huolimatta: mestaruutta se ei toivottavasti ratkaise. Kataja voittaa mestaruuden! Lyön vetoa limpparipullon (Areenan automaatista ostettuna). Katajan puolesta. Kuka ottaa haasteen vastaan?

Nonni, kävinpähän sitten vetäsemässä tonnilla Prinnölle seuraavaan peliin . Jos tulee ni tarjoon Katajan faneille ainaski
nenäliinoja kun sieltä Pyynikiltä itku/raivo päissänne poistutte ;D ;D ;D

Oskon että te olette huolissan . nenä liinoista

wimi sanoi:
Oskon että te olette huolissan . nenä liinoista

Sulla ei toi suomenkieli taida sujua kun katselee viimeisiäkin viestejä ;D

Voisiko siemennestelaaki eli cumshotti rajoittaa tuota luomisen tuskaansa, ettei nyt sentään joka toista viestiä tähän topiciin kirjoittaisi? Onhan se tietysti hyvä, että pojalla harrastus on.

ei ole muutakaan tekemistä ;D

tehkää mitä me ei kyvetty ..

Missä muuten oli punakaarti Areenalla? Vai oliko ollenkaan. Olin näkevinäni Urhon välityksellä että joitakin muutamia punapaitaisia oli päädyssä, mutta oliko sitten ihan vaan Joensuulaisia? Ainakaan mitään Pyrintö huutoja ei kuulunut yhtään. Mutta Kataja voittaa huomenna. 8]

Myös Damonin tekemä video facebookkin todella naurettava ja vielä kun hän on itse seonnut kentällä lukemattomia kertoja (esim Damonin hiiltyminen Ville Vesalaa kohtaan)
http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/Urheilu/foreman_pimensi_williamsin_4020834.html

Lehdistö tilaisuuden antia tässä: 27.4.2011 Kataja-Pyrintö 2. finaaliottelu 75-73

http://www.youtube.com/watch?v=f1IUX4UWXr4

Mulla on nyt sydän katajalla ..

Tänään on Se päivä, kun seuraava voittoputki alkaa.

Kiitos muuten eräälle ystävälliselle ihmiselle, joka otti nopeesti yhteyttä. Nyt on lippu plakkarissa. Ei ollut Punakaartia Joensuussa. Säästeltiin paukkuja neljänteen matsiin, josko sinne lähtisi bussi. Itse kyllä tsekkailin jo juna-aikataulujakin.

Olin näissä finaaleissa alkuun nauttimassa tunnelmasta Pyrinnön bandwagenissa ja jostain kumman perverssiosta johtuen toivoin Tamperelaisten ylivoimaista voittoa finaalisarjassa. Mutta mutta...oli kyllä todella kova nousu Katajalta keskiviikon matsissa, ihan vanhakin nuortui kotisohvalla matsia äimistellessä. Toivottavasti sarja menee viidenteen matsiin asti ja me koripallon suurkuluttajat saamme nauttia täysin siemauksin hienosta finaalisarjasta. Olkoon taisto julmaa, mutta rehtiä ja parempi voittakoon.

Joo, ei tässä sarjassa varmasti kolmea voittoa oteta ellei sitä ansaita. Jos jotenkin niin ihmeellisesti kävisi, että Kataja tästä mestaruuden pokkaa, niin täysin ansaitusti se tulee.

Vähän futismakua kun ei vierasjoukkueen kannattajille varata lipuja? (Barca-Manu). Onneks löyty viel jotenki joten näin 400km päästä lähetään kannustaa omaa jengii!

King James sanoi:
Joo, ei tässä sarjassa varmasti kolmea voittoa oteta ellei sitä ansaita. Jos jotenkin niin ihmeellisesti kävisi, että Kataja tästä mestaruuden pokkaa, niin täysin ansaitusti se tulee.

Tutiseeko puntti? Jos Kataja voittaa tänään, lähdetkö katsomaan mestaruusjuhlia Areenalle?

King James sanoi:
Jos jotenkin niin ihmeellisesti kävisi, että Kataja tästä mestaruuden pokkaa, niin täysin ansaitusti se tulee.

Vai että se olisi ihan ihmeellistä jos Kataja mestaruuden pokkaa. En nyt pitäisi sitä mitenkään ihmeellisenä. Tässä pelaa sarjan kaksi parasta joukkuetta vastakkain ja ovat ansaitusti finaaleissa. Minä olisin ihmeellisenä asiana pitänyt sitä jos Pyrintö olisi vienyt tämän sarjan 3-0. Paineet ovat tänään Pyrinnön niskassa, kotiyleisön edessä ei olisi varaa hävitä. Minulla on tosi luottavainen mieli ja uskonkin Katajan vierasvoittoon tänään todella lujasti!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.