Vs: playoffs 2013 Pyrintö-Karhu
Minä,ikuinen eri päin ajattelija ??? . Minä peluuttaisin nyt kotona Quiiiita joka sai nyt huilata jalkojaan ja toimii syöttökoneena aivan loistavasti. Syytä en tiedä miksi mies ei korin lähietäisyyteen mene näissä peleissä mutta sillä ei ole suurta merkitystä jos vaan laittaa muutamat pisteet hiukan etäämmältä. Nyt Karhu pyöritti nopeaa peliään ja jalkoja riitti mutta siitä vapari viivan tuntumasta puuttui kokoajan juurikin Q mentävä aukko. Siihen kun saa sen pallovarman pitkän pelaajan joka osaa ratkaista ja syöttää niin se riittää irrottamaan Pyrsän ison miehen korinalta ja tulee tilaa edes toiselta puolen (tosin vapaaheitot pitää saada sisään ja heitto prosentin vähän parantua).Sitten takaporttina onkin juuri levännyt Bulllll jos joudutaan vielä lähteä Tampereelle ja silloin tämänpäiväinen vaan toistuu : . Tosin parasta osaa tänään oli Karhun Faniryhmä jollekka myös minä kumarran syvästi. Television ääni kuulosti tosiaankin siltä että yleisö oli Karhun puolella ja kuin omat olisivat hyljänneet kun Williams pisti ekan vaparinsa OHI ;DJoo, vielä tuosta Bullock - Quintance -valinnasta vähän pohdintaa kehiin?
Minusta kumpikaan ei oikein ole onnistunut erityisen hyvin. Bullockin pelituntuma on vielä hieman vähäinen paluun jälkeen, mutta näytöt sitä ennen puoltaa mielestäni hänen peluuttamistaan lämpimäksi? Jos kumpi tahansa onnistuu parhaimpaansa seuraavassa pelissä, homma on taputeltu. Minä peluuttaisin vielä toistamiseen lauantaina Bulldoggia.