Vs: Playoffs: ToPo - Namika Lahti
Itse olen ihmetellyt kuinka täällä on pidetty topoa jotenkin selvänä jatkoonmenijänä tästä otteluparista. Olen kyllä lahtelainen, mutta pidän itseäni jonkin sortin realistina. Namika on fyysinen, kovaa pelaava, hyvin puolustava joukkue, jonka omista kasvateista muodostuva runko kestää vertailun tosipeleissä mihin tahansa muuhun joukkueeseen tässä sarjassa. Maanantaina on mahdollisuus laittaa sarja poikki, ja suotavaa onkin laittaa se poikki. Voitto topolle antaisi sille reilusti itseluottamusta ja aiheuttaisi Namikan puolella varmasti pientä turhautumista. Kovalla työmoraalilla ja keskittymisellä voitto on enemmän kuin todennäköinen, ja voidaan alkaa keskittymään katajan kaatoon.
Pakko vielä todeta, että Thomas on kyllä äärimmäisen ärsyttävä pelaaja. Pelaa itse kokoajan pikkusikaa ja hyökkäyspäässä sätkii ja kaatuilee featuring ns. filmaa kokoajan. Ja tuomarit palkitsevat miehen rimpuilun hyvin usein. Erittäin valitettavaa on myös se, että Suomessa ei edelleenkään saa torjua heittoja, pilli soi aina. Se on 2007, tuomarit herätyyyyys!!!