jimmy king
jepjep.. prässi ei purkaudu, se on ehdottomasti ykköspointin vika.. Ihan niinku olisin kuullut tuon joskus ennenki.. kaikki ei aina mee niin..
jimmy king sanoi:jepjep.. prässi ei purkaudu, se on ehdottomasti ykköspointin vika.. Ihan niinku olisin kuullut tuon joskus ennenki.. kaikki ei aina mee niin..
miksi panu puolusti aavamäkeä? mixxei Linna tehnyt sitä hommaa?niinpä sanoi:kyllä minä olen sitä mieltä että peli kaatui nimenomaan ykköspointin eli hepan haparointiin. normaalisti pa,llon varmasti ylös tuova peluri sortui tänään heikkoihin syöttöihin jani olisi voinut pelata enemmän mutta koutsi oli eri mieltä. muutenkaan oysin prässin purussa ei siis ollut mitään järkeä, yksi mies yritti tuoda pallon kuljettamalla yli kun vastassa oli 2 tai kolmekin vastustajaa. lasse oli ihan kurgo, rollon koutsejakin tuntui kovasti huvittavan kun kaveri onnistui kerrankin tekemään yli 10 pistettä (eivät ilmeisesti olisi koskaan sitä uskoneet näkevänsä). oliko oysin isomies käynyt tunkemassa tuomarin pilliin (väärä pilli) nuuskaa kun siitä ei kuulunut muuta kuin pikkuinen pihahdus? onneksi kovakuntoisella laakson pojalla oli varapilli taskussa ja peliä pystyttiin jatkamaan. HYVÄ LASSE!
dollaz sanoi:9851 Su 27.11.2005 Into - ONMKY
9852 Su 27.11.2005 KiiRi - RoNMKY
mites näissä mittelöissä?
itse veikkaan Ynnin vievän pelin Intoa vastaan n.10 pts. Rippuu tietysti kokeneen kaartin paikallaolosta ja pelistä n. muuten.
Ronkky vie kiiminkiä n.20 pts. vai viekö riippunee tuomaritasosta... ja turon onnistumisesta.
Sisäpiiristä sanoi:Ynnikin esittelee sunnuntain pelissä uuden vahvistuksen! Siinä karkelossa Taville jää mopen osa.
Munkki tulee ynnillecappucino sanoi:Ynni häviää Su kemille.
tavi tekee 30 pts.