jjaha
ketä sinne rovaniemelle on tulossa karsimaan.
Lisää tietoa karsintasarja-topikissa..jjaha sanoi:ketä sinne rovaniemelle on tulossa karsimaan.
Rima-Kyösti sanoi:ketä pohjoiselta pääs karsintoihin? Miten Oulun namika? Onko pelejä tuloss?
HUHHAHHEI sanoi:Voivoi, pohjoinen koripallo ei taida olla ihan etelän tasoa.
ai niinkö se sitten on
1234 sanoi:joo siis sonkajärvihän on meleko kuningas pelimies ja sitä kuuluuki hehkuttaa, mutta en mä sitä karhun hehkutusta ymmärrä...iha turhaa sitä niin ylistetään..ei se kummone pelimies ees oo :-\
No, riippuu tietenkin miten määritellään kova pelimies? Riittääkö se, että on joukkueensa paras puolustaja ja paras levypallopelaaja? Vai pitääkö olla joukkueensa paras pistemies? Nämäkin kaverit pelaavat hiukan eri paikoilla ja heillä on hiukan eri rooli joukkueessa. Turo tykittää pisteitä ja Karhu kauhoo levareita ja puolustaa..1234 sanoi:joo siis sonkajärvihän on meleko kuningas pelimies ja sitä kuuluuki hehkuttaa, mutta en mä sitä karhun hehkutusta ymmärrä...iha turhaa sitä niin ylistetään..ei se kummone pelimies ees oo :-\
Luuletko oikeasti, että rovaniemen pelaajat itse käyvät täällä hehkuttelemassa mahdollista nousuaan?duunari sanoi:en tiedä mitä olen täältä keskarialueelta huudellut, mutta teinä en nostaisi päätä pilviin vielä. muut jengit eivät olleet rautaisten ammattilaisten aseenteella liikenteessä, mutta eivät ne myöskään olleet huudellu tänne mitään itseään esille nostaen.
Meillä meni To euron-ilta vähän pitkäx, Sorry vaan kaikille.silminnäkijä sanoi:Silminnäkijöiden mukaan J. Leppäluoto on nähty juonivan tulevia suunnitelmia koripalloilijoiden suosimassa baarissa Wanhassa Mestarissa. Nyt vain odottamaan suuren luokan uutisia. ;D