Koripallo.com

pohjolan II-divari

Rima-Kyösti

ketä pohjoiselta pääs karsintoihin? Miten Oulun namika? Onko pelejä tuloss?

Pohjoisen shamaani

Rima-Kyösti sanoi:
ketä pohjoiselta pääs karsintoihin? Miten Oulun namika? Onko pelejä tuloss?

Pohjoisesta karsintaan Rovaniemi ja Kiiminki. Vastaan asettuvat Vaasan Salama ja Jyväskylän Weikot. Tulevana viikonloppuna ratkeaa se tilanne. Kaksi parasta jatkoon. Ugh olen puhunut!

123

no mitens se kritiikki sieltä esim keskiseltä alueelta nyt kuuluu. oisko takaisin vedon paikka?

dr blaze

nohei rock...saisko tänne niitä vlopun karsintatuloksia...tiedetään jo että rollolla meni lujaa, mutta kuinka lujaa meni? tuloksia? :eek:

Ronmky

Ronmky ja Vaasa jatkoon.Rollon pojat voitti kiimingin 40, Jywen 17 ja Vaasan jotain 25 pistettä.paikallinen lehti hehkutti sonkajärveä ja jotain karhua ratkaisijoina.Rollo puhtaalla pelillä ja vaasa luonnollisesti yksi tappio niskassaan jatkoon... ::)

1234

joo siis sonkajärvihän on meleko kuningas pelimies ja sitä kuuluuki hehkuttaa, mutta en mä sitä karhun hehkutusta ymmärrä...iha turhaa sitä niin ylistetään..ei se kummone pelimies ees oo :-\

suikki

1234 sanoi:
joo siis sonkajärvihän on meleko kuningas pelimies ja sitä kuuluuki hehkuttaa, mutta en mä sitä karhun hehkutusta ymmärrä...iha turhaa sitä niin ylistetään..ei se kummone pelimies ees oo :-\

karhu on kova pelimies mutta kestää aikansa ennen ku dieseli lämpiää

mittari

1234 sanoi:
No, riippuu tietenkin miten määritellään kova pelimies? Riittääkö se, että on joukkueensa paras puolustaja ja paras levypallopelaaja? Vai pitääkö olla joukkueensa paras pistemies? Nämäkin kaverit pelaavat hiukan eri paikoilla ja heillä on hiukan eri rooli joukkueessa. Turo tykittää pisteitä ja Karhu kauhoo levareita ja puolustaa..

Kannanotto

Sonkajärven (takamiehen) voi joukkueessa korvata toisella pointilla. Karhun paikalle vastaavaa kovaa, pyyteetöntä työmyyrää ei jengistä löydy.

duunari

en tiedä mitä olen täältä keskarialueelta huudellut, mutta teinä en nostaisi päätä pilviin vielä. muut jengit eivät olleet rautaisten ammattilaisten aseenteella liikenteessä, mutta eivät ne myöskään olleet huudellu tänne mitään itseään esille nostaen. ymmräthän ystäväni että teillä tulee kova lasku maanpintaan jos kaikki ei menekkään niinkuin pojat ovat suunnitelleet.

Karhu on kyllä koripallon Jarkko Ruutu. Aivan kuningas! Sonkajärvi pelimies hänkin, mutta Karhua arvostan juuri tämän takia, että hän ei tee töitä omien pinnojen takia vaan joukkueen edun vuoksi. Ja kritiikkiä en kohdista mitenkään Sonkajärveen, joka on kyllä pelimies. Pojilla on eri roolit joten niitä ei mun mielestä voi verrata oikeen keskenään. MITTARI PUHUU SIIS ASIAA

tennissukka

duunari sanoi:
en tiedä mitä olen täältä keskarialueelta huudellut, mutta teinä en nostaisi päätä pilviin vielä. muut jengit eivät olleet rautaisten ammattilaisten aseenteella liikenteessä, mutta eivät ne myöskään olleet huudellu tänne mitään itseään esille nostaen.
Luuletko oikeasti, että rovaniemen pelaajat itse käyvät täällä hehkuttelemassa mahdollista nousuaan?

en

ehkä ilmaisin asiani väärin jossain vaiheessa tekstiä, mutta varsinkin tämä puhuttelu: ymmräthän YSTÄVÄNI että teillä tulee kova lasku maanpintaan jos kaikki ei menekkään niinkuin POJAT ovat suunnitelleet....tuossa pelaajat on niitä poikia ja tuo mun ystävä kuvastaa heitä jotka hehkuttaa Rolloa sm-sarjaan

silminnäkijä

Silminnäkijöiden mukaan J. Leppäluoto on nähty juonivan tulevia suunnitelmia koripalloilijoiden suosimassa baarissa Wanhassa Mestarissa. Nyt vain odottamaan suuren luokan uutisia. ;D

Läppä,löbö & Co

silminnäkijä sanoi:
Silminnäkijöiden mukaan J. Leppäluoto on nähty juonivan tulevia suunnitelmia koripalloilijoiden suosimassa baarissa Wanhassa Mestarissa. Nyt vain odottamaan suuren luokan uutisia.  ;D
Meillä meni To euron-ilta vähän pitkäx, Sorry vaan kaikille.
Kyl me jotain juonittiinkin, mutta en enää muista mitä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.