Koripallo.com

pohjolan II-divari

yökyöpeli

John Crotty sanoi:
Kiiri voitti ynni 2:n 100-63. peli ratkes kun kiiri rupesi pelaamaan paikka puolustusta, eikä junnut saaneet heittojaan sisään. Kiiriltä parhaimmistoa olivat Siivikko, Silvamaa ja siima. Ynnin parhaimpia olivat sentterit ja numerot 6 ja 30.

Ottelu päättyi 100-68... Ynnin parhaana palkittiin numero 10 eli Perälän Sape.

miten

kävi multilateraalien ja Oyus:in kohtaamisessa sunnuntaina kävi? onko tietoa??

rapaportti

miten sanoi:
kävi multilateraalien ja Oyus:in kohtaamisessa sunnuntaina kävi? onko tietoa??

multilateraalit voitti ??? ja vielä suhteellisen heleposti...tarkkaa tulosta en muista, mutta jotain vähä alle 20 pojoa oli ero..oyussilla oli melekosia ongelmia saaha peliä kasaan ja multit taas onnistu melekeempä kaikessa mitä yritti ;D eli tämmöstä tällä kertaa

tyguttttt

no jopas sanoi:
http://213.197.180.56/fba/index.php/ZnVzZWFjdGlvbj10ZWFtcy5tYWluJnQ9MTk=

Ettei vain J.Rautiainen ole mennyt RU:hun pelaamaan vanhoilla päivillään? No kyllähän aina yksi Suomen mestari joukkueeseen mahtuu. Kuulemma myös T.Jokipii on nähty jälleen nostelemassa rautaa Töölön suunnalla.

Valmisteleekohan Jokipii vielä paluuta karsintoja ajatellen?
Taitaa tuo RU:n Jussi Rautiainen olla kymmenen vuotta nuorempi kuin Suomen mestari Jussi Rautiainen. Ja johan siellä on yksi Lappeenrannan Suomen mestari.

On se se Jussi Rautiainen

tyguttttt sanoi:
Taitaa tuo RU:n Jussi Rautiainen olla kymmenen vuotta nuorempi kuin Suomen mestari Jussi Rautiainen. Ja johan siellä on yksi Lappeenrannan Suomen mestari.

Ei ei, kyllä se on sama mies. Jussi Rautiainen on uskomattoman muuntautumiskykyinen kaveri, joten miksi hän ei osaisi ikäänsäkin paperilla muokata. Jos Rautiainen joskus lopettaa koripallon pelaamisen, niin ainakin minua jännittää mihin hommiin hän sitten alkaa. Mahtaako seurata esim. erään lahtelaisen ex-koripalloilijan jälkiä mallimarkkinoilla? Vai alkaako kilpapyöräilijäksi? Itse veikkaan jotain tuolta väliltä.

Jussi R.

Kyllä se minä olen. Jätetään malliposeeraukset (etlarissa ja itsepalvelupassikuvautomaateissa) Kyrön Eskolle ja pyöräilyt pyörälähetti Jokipiille. Minä en koripalloa lopeta. Älkää sitten kaverit käräyttäkö mua 22:sten sarjavalvojalle. Se ei tiedä, että todellisuudessa täytän maailiskuussa jo 29.

Tuloksia???

Olikos viikonloppuna pelejä? Miten päättyivät? On kyllä pohjoisella alueella surkeaa tämä tulosten saanti, luulis että virallisilta sivuilta edes sais, muttei siellä ole yhtään tulosta, ja sarja ohjelmakin päin he.... Mut onneksi tältä sivulta löytyy aina varmaa tietoa ja mahdollisesti myös ottelu selostus...

gad

Tuloksia??? sanoi:
Olikos viikonloppuna pelejä? Miten päättyivät? On kyllä pohjoisella alueella surkeaa tämä tulosten saanti, luulis että virallisilta sivuilta edes sais, muttei siellä ole yhtään tulosta, ja sarja ohjelmakin päin he.... Mut onneksi tältä sivulta löytyy aina varmaa tietoa ja mahdollisesti myös ottelu selostus...
kyllähän koris.netistä kaikki tulokset löytyy?

Niin mutta.

Kertosko joku tähän väliin viikonlopun tuloksia. Pelasko Kiiri, Ynni, Multilats, Oyus, Kemi???

ookkonääpöljä

Joopa joo. sanoi:
Miesten II-div. tulokset??? kerrotko mulle miten ne saa näkyviin???

sinähän viisas olet... menet tuonna yllä esitettyyn osoitteeseen ja lue ohjeet!!

Valitse tulospalvelun alasvetovalikosta kolme ensimmäistä valikkoa saadaksesi haluamasi sarjan otteluohjelman näkyviin.

camis

jesbar sanoi:
Ainakin Ynni pelaa La 13.00 karjasillalla Multilateraaleja vastaan

Ynni voitti ottelun. Tauolla ero oli 7 pts ja lopuksi 16 pts. Broström heitti kolkit 3/4 , Keinonen oli perustasollaan kuten Oravainen ja muu kumppanit.Menetyksiä nähtiin kuitenkin ottelussa luvattoman paljon.

Silmiin pistävää oli epämääräinen miesjoukkio laidalla, josta olisi saanut yhden joukkueen lisää II-divisioonaan.
Paikalla nähtiin myös Niilo Kemppe. Niilo kehui poikansa salsa-kursseja ja kertoi Mikon voivan hyvin Yhdysvalloissa.

saarioisten pizza

Ynni ei enää pelleile.Joukkue on hurjassa iskussa , mikä on ollut aistittavissa katsomossa muidenkin muidenkin kuin fanilehtereiden osalta. Eilisen voitokkaan ottelun päätteeksi nähtiin karjasilta stadiumin ulkopuolella hurjaakin hurjempi ilotulitus Tuketus Sorbuliuksen säestämänä- jäi mm kolmoseen nousseen opa:n syksyinen hulluttelu pahasti jälkeen, harmitti vain kalevan tai miksei oulun sanomien toimittajan puuttuminen paikan päältä. Hyvää kevät kuntoa puhkuva ynnin ryhmä oli erittäin höveliäällä päällä voitosta nauttien ja nähtiin poistuvan faniklubin yhteiselle lounaalle, monessakohan muussa joukkueessa moinen tulisi kuuloonkaan. Tämä on varma merkki ynnin loistokkaasta tulevaisuudesta joka siintää edessä- vielä ei ole liian myöhäistä astua menestyksen resiinaan mukaan. Tule ja kannusta ynni liigaan 2009!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.