Vs: Portland Trailblazers - jumpe tästähän voi vaikka tullaki jotain...
Blaza sanoi:
Suosikkijoukkue muuttuu.. Indianan viimevuosien muutokset rosterissa on muuttanut Pacersin pelityylin tylsäksi ja ennen kaikkea, se ei näytä toimivan.
Portlandia taas olen viimeaikoina seurannut entistä enemmän ja nyt kun Randolph-traden yhteydessä Blazers sai hankittua jo valmiiksi mielenkiintoiseen joukkueeseen Channing Fryen päätin, että nyt oli viimein aika vaihtaa suosikkijoukkuetta.
Nykyään siis Portland ja Atlanta -fani!
Nimi muuttuu: PACE -> BLAZA
Mun ykkössuosikki on voittanut kaikki NBA-mestaruudet vuoden 1989 jälkeen. Sitä ennen en ollut vielä NBA-koriksesta kiinnostunut. Kannatin lähinnä isompia poikia ala-asteen pihan tappelunnujakoissa ja liikkatunnilla.
Nykyään mä odotan yleensä ottelun puoliaikaan asti ja alan kannattaa sitten joukkuetta, joka on siinä vaiheessa johdossa. Jos peli vaikuttaa tosi tiukalta, saatan suorittaa suosikkijoukkueen valinnan vasta aivan viime minuuteilla, jotta jännitys säilyy loppuun asti. Viime minuuttien yllätystappioiden varalta, voi suosikkijoukkuetta vaihtaa myös loppusummerin soitua.
Suosikkipelaajia mulla on vähän päivästä riippuen 5-25 kappaletta. Esimerkiksi Koubi Bryant on maailman paras pelaaja (silloin, kun sen jengi voittaa).
Aika jännä, miten yksikin hyvä tai huono peli voi muuttaa mielipiteen ihan toisenlaiseksi!
Ajattelin myös tatuoida suosikkijoukkueeni logon käsivarteeni.
"BANDWAGON".
Vähänks se olis siisti.