keeso
Vs: Porvoon Tarmo 09-10
Eli Marakin tulis käytännössä ihan pelaamisen ilosta ilmaseks pelaamaan...
Eli Marakin tulis käytännössä ihan pelaamisen ilosta ilmaseks pelaamaan...
Päivän Uusimaassa oli juttu. Mara on itse ottanut yhteyttä Jouniin ja pyytänyt päästä mukaan Tarmon harjoituksiin, muusta ei ole sovittu. Mara katsoo harjoitusten perusteella vieläkö koripallo kiinnostaa vakavammassa mielessä.Boriz sanoi:Toi huhu Kuismasta on kyllä aikamoinen. Onhan Mara aina ollut allekirjoittaneen omia Suomikoris hahmoja. Ja Kuisma vuosmallia 2009 ei varmasti maksa kovinkaan paljon. Todennäköisesti on nimenomaan kyse siitä, että mies itse on ottanut yhteyttä Tarmoon ja osoittanut kiinnostusta pelata (niin kuin Jokery jo totesi). Tarmo kaipaisi nimenomaan voimaa levypallopeliin, ja siihen Mara ei kyllä auta kovinkaan paljon (vaikka pituutta on muille jakaa), mutta kokemusta löytyy enkä yhtään epäile sitä, etteikö mies edelleen olisi tappava kaukoheittäjä. Jos huhu pitää paikkansa, niin tervetuloa vain.
Kyl Mara pitää ottaa remmiin, vaikka koris ei kiinnostais enää pätkääkään . Aikanaan oli Kuokan Jannen kohdalla Suomen Turussa sama tilanne, kun pelit eivät enää ottaneet luonnistuakseen.. "Eihän me nyt Jannea voida laittaa sivuun, eihän..?"Korista sanoi:Päivän Uusimaassa oli juttu. Mara on itse ottanut yhteyttä Jouniin ja pyytänyt päästä mukaan Tarmon harjoituksiin, muusta ei ole sovittu. Mara katsoo harjoitusten perusteella vieläkö koripallo kiinnostaa vakavammassa mielessä.
Korista sanoi:Päivän Uusimaassa oli juttu. Mara on itse ottanut yhteyttä Jouniin ja pyytänyt päästä mukaan Tarmon harjoituksiin, muusta ei ole sovittu. Mara katsoo harjoitusten perusteella vieläkö koripallo kiinnostaa vakavammassa mielessä.
silli sanoi:Voi herran jestas. Bryant24 ja Jokery on kyl uskomattomia. No, ikää ei taida olla paljoa. Conerlykin varmaan tulee Porvooseen pelaamaan ihan pelaamisen ilosta.
Anteeks vain,luotan siihen mitä paikallisessa lehdessä sanotaan,mitä vittua mä sille voin jos se on soopaa?silli sanoi:Voi herran jestas. Bryant24 ja Jokery on kyl uskomattomia. No, ikää ei taida olla paljoa. Conerlykin varmaan tulee Porvooseen pelaamaan ihan pelaamisen ilosta.
JOKERY sanoi:Respectit niille! pelasivat kaksi vikaa erää suomalaisella viisikolla ja pärjäsi hyvin, favors ja jallow siiis istuivat penkillä kaksi erää ilman miinutin minuuttia peliaikaa.
Kyl Jäkessä pystyy...Korista sanoi:Ei nyt aivan pidä paikkaansa. Basketin mukaan mm. Favorsin peliaika oli 24:01 min ja sitä ei pysty kukaan 20 minuutissa pelaamaan ;D
Bryant24 sanoi:Ei Favors kentällä ollut enää toisella puoliajalla.Pelasivat kyllä pirteämmin ihan suomalaisviisikolla.Tarmosta esille nousivat ainakin Conerly ja Mäkitulokas.Koko joukkueelta ihan perus esitys.. Tosin puolustuksessa tarvittas enemmänasennetta,ja Stillin levypallopeliin parannusta.