Koripallo.com

Porvoon Tarmo 2008-2009

Vs: Porvoon Tarmo 2008-2009

http://www.hs.fi/urheilu/muut/koripallo/artikkeli/Koripallov%C3%A4ke%C3%A4+kuohuttanut+dokumentti+p%C3%A4%C3%A4see+elokuvateattereihin/1135244536307

Siis toukokuussa kaikki comin asiantuntijat eläviin kuviin.

Joo ei taida enää tulla voittoja tällä kaudella. Normi suoritus Pyrintöä vastaan eilen. Dewayne on näköjään sitten vaihtanut maisemaa. Kohta päästään sitten seuraamaan mitä Tarmo meinaa tulevaisuudessa.

Kyl Dewayne Oli eilen pelissä,mutta siviilit päällä...

Huhua....
Olen kuullut huhun(en muista mistä), että Tarmo ei enään edes harjoittelisi. Voi pitää hyvin paikkaansa sillä toivotan Porvoolaisille nyt jo Hauskaa Kesää!

@ND1 sanoi:
Huhua....
Olen kuullut huhun(en muista mistä), että Tarmo ei enään edes harjoittelisi. Voi pitää hyvin paikkaansa sillä toivotan Porvoolaisille nyt jo Hauskaa Kesää!

Eipä taida olla tarvetta harjoittelulle tällä kaudella enää.

Se oli sitten siinä Tarmon pääsarjaurakka tältä osin. Kiitos menneistä vuosista ja talous kuntoon eikä muuta kuin ylöspäin. Tsemppiä Porvoon kannattajille näinä vaikeina aikoina!

@ND1 sanoi:
Huhua....
KTP:lle alkaa kesäloma vasta kolmen Honka ottelun jälkeen, Hauskaa kesää myös Kotkaan!

Saatiinhan vielä yksi voitto! Tyylikäs lopetus katastrofaaliselle kaudelle.

@ND1 sanoi:
Tarmoa ei ainakaan enää kiinnosta päivittää kotisivuja. Keskustelufoorumia on ylläpidetty varmaan joku 3 kuukautta. Toivotaan, että pikkuhiljaa aletaan taas tekemään hommia tulevaisuuden eteen.

Raskas kausi ja varmasti raskaat ajat vielä edessäkin. Tsemppiä Porvooseen! Toivottavasti näemme taas Korisliigassa kaudella 2010-2011!

Voita liput Täynnä Tarmoa -dokkarin Porvoon ensi-iltaan

Täynnä Tarmoa saa ensiesityksensä elokuvan kotikaupungissa Porvoossa perjantaina 24.4. Facebookissa arvotaan kahdet avec-liput ensi-iltanäytökseen (kaveri pääsee mukaan!). Osallistu arvontaan liittymällä Täynnä Tarmoa -elokuvan faniksi Facebookissa ja kirjoittamalla viesti "Yy-kaa-koo Tarmo!" Täynnä Tarmoa -sivun seinälle perjantaihin 24.4. klo 10.00 mennessä. Voittajille ilmoitetaan Facebook-viestillä.

Täynnä Tarmoa Facebookissa
http://www.facebook.com/pages/Taynna-Tarmoa/81097511784

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.