Koripallo.com

Porvoon Tarmo 2010-11

Viestejä
16 284
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Varmasti edullinen jenkki ja parempi kuin Vilppaan Cooperwood. Pari Toledo-klippiä nähneenä voi todeta, että potentiaalia on.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MWEjfN_n0DU[/youtube]

Muutama mielenkiintoinen yliopistopeli...

Neltneriä vastaan:
http://sports.espn.go.com/ncb/boxscore?gameId=273172649

Junnu Leetä vastaan:
http://sports.espn.go.com/ncb/boxscore?gameId=273200295

Woodia vastaan:
http://sports.espn.go.com/ncb/boxscore?gameId=280302006
 
Viestejä
610
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Viime kaudella oli samassa joukkueessa englannissa aikaisemmin Pyrinnössä pelanneen Shawn Mayersin kanssa, Mayersin tilastot 14 /5, aika hyvin 40-vuotiaalle.

Mäläisen tilastot samassa sarjassa myös keskitason joukkueessa oli 17 / 4, eli Ville lienee parempi korintekijä ja Porvoon jenkki parempi levypalloissa.
 
Viestejä
1 837
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

MOBvilko sanoi:
Toledo Rockets->Irlanti->UK->Tarmo->NBA.... ;D

Toivottavasti Vilpas pitää kohta puhuttelun tälle webbimasterilleen(?). Itse ainakin olen mieltänyt nimimerkkisi vahvasti Vilppaaseen ja mikäli todella olet organisaatiossa mukana vahvasti, niin ei täällä kannattaisi harrastaa piilovittuilua muihin seuroihin. Jos haluat sen tehdä, niin tee yksityishenkilönä vaikka toisen nimimerkin alta.

Young on mielenkiintoinen pelaaja ja veikkaan miehen olevan hyvää liigatasoa (vahvistusmittarilla mitattuna).
 
Viestejä
3 110
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Mitäs piilotettua vitt.... siinä oli, eiköhän tuo ihan avointa ollut. Ja ei muuten ollut kohdistettu Tarmoon vaan ainoastaan tuohon NBA kommenttiin kaverilta itseltään. Ihan varmasti pätevä ukko, mutta tuskin kuitenkaan NBA miehiä.
Ja miksi ihmeessä mun pitäisi rekisteröityä jollain toisella nimellä voidakseni kommentoida asioita?? Eikös se olsii piilovit...
 
Viestejä
3 490
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Sanoppa MC kuka korisliigassa pelanneista jenkeistä on seuraavaksi kaudeksi siirtynyt NBA:han. Tarmon tilalle olis tuohon voinut laittaa ihan minkä korisliigajoukkueen tahansa, yhtä todennäköistä olis pelata lähitulevaisuudessa taalaliigassa. Ei tuossa Vilkon kommentissa ainakaan minun mielestäni ollut ripaustakaan asiattomuutta.

Young on varmasti korisliigassa hyvä peluri ja vahvistaa hyvin Tarmon, tällä hetkellä, kapeaa materiaalia. Veikkaan, että on Tarmolta hyvä signaus. Toivottavasti Young on parketilla jo tulevana viikonloppuna Kouvolassa niin pääsen jalmarin katsastamaan...lieneekö tämä aikataulu kuitenkin toiveajattelua.
 
Viestejä
1 638
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Ihmispallo sanoi:
Sanoppa MC kuka korisliigassa pelanneista jenkeistä on seuraavaksi kaudeksi siirtynyt NBA:han. Tarmon tilalle olis tuohon voinut laittaa ihan minkä korisliigajoukkueen tahansa, yhtä todennäköistä olis pelata lähitulevaisuudessa taalaliigassa. Ei tuossa Vilkon kommentissa ainakaan minun mielestäni ollut ripaustakaan asiattomuutta.

Ja tämä puolustuspuheenvuoro yllätti seuraavat henkilöt:
 
Viestejä
1 837
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Ihmispallo sanoi:
Sanoppa MC kuka korisliigassa pelanneista jenkeistä on seuraavaksi kaudeksi siirtynyt NBA:han. Tarmon tilalle olis tuohon voinut laittaa ihan minkä korisliigajoukkueen tahansa, yhtä todennäköistä olis pelata lähitulevaisuudessa taalaliigassa. Ei tuossa Vilkon kommentissa ainakaan minun mielestäni ollut ripaustakaan asiattomuutta.

Young on varmasti korisliigassa hyvä peluri ja vahvistaa hyvin Tarmon, tällä hetkellä, kapeaa materiaalia. Veikkaan, että on Tarmolta hyvä signaus. Toivottavasti Young on parketilla jo tulevana viikonloppuna Kouvolassa niin pääsen jalmarin katsastamaan...lieneekö tämä aikataulu kuitenkin toiveajattelua.

Ashante Johnson (Pyrintö) 2000-luvun alkuvuosina.
 
Viestejä
783
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

MC sanoi:
Ashante Johnson (Pyrintö) 2000-luvun alkuvuosina.
2001-2002 pelasi Tampereella. Mut oon kyllä kohtuu saletti että ei pelannut regular seasonilla NBA:ssa.
 
Viestejä
116
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Jerrah Young on varmasti hyvä pelaaja, mutta itse en luota tilastoihin.
Ja enkä myöskään vedä, johtopäätöksiä niiden perusteella.

Paremmin saa käsityksen Jerrahin taidoista näkemällä hänet itse omin silmin kentällä pelaamassa.
Lähipäivinä pitäisi ainakin tämän päivän uusimaa mukaan tulla lisää uutisia Tarmon joukkueen kokoamisesta.

Yksi jenkki tulee vielä ja sitten vissiin 2-3 kotimaista pelaajaa.
Joten vielä on mahdollisuus siihen että Kasimir Hytönen pelaa myös tulevan kauden Tarmossa.
 
Viestejä
3 490
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Ja tämä puolustuspuheenvuoro yllätti seuraavat henkilöt:

Zack, unohdit epähuomiossa kirjoittaa yllättyneiden henkilöiden nimet :D
 
Viestejä
3 490
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

No samalla huumorin tasolla tässä näemmä liikutaan monien komilaisten kanssa...mutta jos täällä ottaisi itseensä kaikkien vastarannan kiiskien ininät, niin kokemukseni perusteella comiin ei saisi kirjoittaa ainakaan seuraanvanlaista silsaa:
- huumoria
- provoja
- piruilut tai virnuilut (vaikkain hyvällä maulla kirjoitetut)
- huhuja
- arvailuja
- sarkasmia
- mainitsinko jo huumorin?
- kateutta
- vahvoja mielipiteitä
- ja Honkaa ei saa epäillä mistään, kaikki on seurassa kunnossa
- sanaleikkejä
- kannattamansa seuran vilpittömästä ihailusta ja kannustamisesta
- yms

Täytyy sanoa, että ilman yllä mainittuja mausteita olisi kp.com aika kuiva paikka. Toki pääpaino kirjoituksissa tulee olla muissa kuin lisähintaisissa mausteissa.
 
Viestejä
1 837
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

1990 sanoi:
2001-2002 pelasi Tampereella. Mut oon kyllä kohtuu saletti että ei pelannut regular seasonilla NBA:ssa.

My bad. Muistin että ois pelannut seuraavalla kaudella Sacramentossa, mutta olikin vain kesäliigajoukkueessa.
 
Viestejä
1 004
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Noni tarmo aloitti harkkapelit ktp:tä vastaan... Vielä on liian aikaista sanoa pelaajista niin paljon, sillä kokoonpano tulee (toivottavasti) muuttumaan vielä, mutta näin tilastojen perusteella ja mitä on kuullut niin young ainakin täyttää paikkansa (hinta/laatusuhde varmasti hyvä) , conerlystä on paha sanoa, jos nyt pari pelii on sellasta että on koko ajan väkinäistä touhua niin pakko tehdä jotain päätöksiä, carlton brown on mielenkiintoinen pelaaja, pelasi siis tarmossa 2001 ja itse en muista pelaajasta niin paljon, saa nähdä mutta tuskin pelaa tarmossa.

Tämä on siis vain ensireaktioni ja voi olla että kaikki kääntyy toisinpäin. Tarmo sanoi neuvottelevansa 2-3 kotimaisen pelaajan kanssa, jos siinä olisi edes yksi liigapelaaja esim leimu ja kaksi muuta jotain lupaavia nuoria tai joku "vanha liigajyrä" niin tilanne voi olla ihan valoisa. Eihän tässä nyt voi odottaa niin paljon kuitenkaan, liika joutuu toivomaan ja toivomaan mutta jos kolmosjenkki on jokseenkin kuin young (hintalaatusuhde natsaa) niin ainakin säilymisestä taistellaan.
 
Viestejä
1 080
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Conerlyllä meni vissiin nilkka. Pisteiden valossa näyttää että, Tarmo ei ole mikään " pistekone", niukat häviöt KTP:ta ja Kouvoja vastaan.
 
Viestejä
104
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

En usko, että pelaajan vamma on paha. Siellä se veikkonen käpöteli penkkien lähellä pyytäen vettä raanasta. Kuulin eilen häneltä (jutteli kahdelle tyttöselle) miten tilanne oli päässyt tapahtumaan ja en usko vamman olevan paha.
 
Viestejä
2 582
Vs: Porvoon Tarmo 2010-11

Että tällaista. Jerrah Young vaikuttaisi ainakin olevan hyvä hankinta. Muilta osin tilanne näyttää synkältä. Latrice Little Tarmossa? Toivotaan, että tämä nyt vain oli joku kokeilu ennen kuin oikeat miehet saadaan joukkueeseen. Mies ei todellakaan ole liigatasoa. Ja Carlton Brown. Mies oli aikoinaan divarissa täysin ylivoimainen pelaaja Tarmon edellisellä nousukaudella, mutta miehen liigaepisodi jäi 7 ottelun mittaiseksi, eikä mies tuolloin 8 vuotta sitten ollut liigatasoinen jenkki. Jos Little ja Brown ovat oikeasti tyrkyllä joukkueeseen, niin on se aika selkeä merkki siitä että rahaa ei juurikaan ole. Toivotaan, että saataisiin Porvooseen astetta kovemmat jenkit, ja että nuo neuvottelut suomalaispelaajien kanssa johtaisivat johonkin hyvään.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös