Vs: Porvoon Tarmo 2010-11
Itse asias fbookin mukaan Little on saanut tänään vihdoinkin Suomen kansalaisuuden
Itse asias fbookin mukaan Little on saanut tänään vihdoinkin Suomen kansalaisuuden
Karhunkaataja sanoi:Itse asias fbookin mukaan Little on saanut tänään vihdoinkin Suomen kansalaisuuden
Boriz sanoi:Kyllä jos ei Latrice vie jenkkipaikkaa, niin tervetuloa. Toivoisin että vihdoin saataisiin keskustelu pöyrimään kauden 2010-2011 ympärille.
Vielä tää yhtä kotimaista huutais, joten jos sellainen jo liigassa pärjännyt jostain kaivetaan, niin putoajia ja karsijoita katsellaan ihan toisista kaupungeista....
Kiva se on välillä nähdä jotain optimistisestikin. Ja eihän Tarmollakaan (toivottavasti) ollut ykkösnyrkkiä läjässä. Yhtä jenkkiä vielä huutaa ja Young oli ollut suomessa alle 24h. Conorlykin pelasi neljäsosan turnauksesta...Ihmispallo sanoi:??? Onkohan nyt vedetty hieman liian optimistisia johtopäätöksiä kahdesta harjoitusmatsista, joissa kuitenkin vastustajat kierrättivät tasaisesti kaikkia pelaajiaan (esim Kouvot 13 pelaajaa, joista vakiona kentällä kauden alettua nähtäneen 6-8 jamppaa). Kummallakaan joukkueella ei ollut missään vaiheessa ykkösvitjaansa edes samaan aikaan kentällä.
Mä taas olen tyytyväinen että on edes näitä "jos-ehkä-tai" -palikoita. Parempi sekin kuin pyyhkeen heittäminen kehään ennen kautta.Ihmispallo sanoi:Toinen pointti on se, että Tarmon palapelissä on vielä hieman liikaa näitä jos/ehkä/tai paloja. Jotain konkreettista tarvittaisiin pikkuhiljaa, kausi alkaa kuitenkin jo viikon päästä. Enää ei voida vedota siihen perinteiseen, että kauden alkuun on vielä riittävästi aikaa.
Boriz sanoi:Harvemmin on mitään joukkuetta pidetty niin selvänä suorana putoaja-kandidaattina kuin Tarmo tällä kaudella. Näin ollen voi joukkue vain ylittää siihen kohdistuneet odotukset. Kolme uutta pelaajaa tuohon nippuun voi muuttaa tilannetta vielä huomattavasti, mutta katsotaan nyt mitä tapahtuu.
Ja silloinkin kannatti kyllä taistella, koskapa vielä runkosarjan viimeisellä kierroksella oli mahdollisuudet säilyä sarjassa, vaikka lopputulos sitten olikin, se mikä oli, mutta kyllä kai Tarmollekin tulevalla kaudella voittoja siunaantuu, aika näyttää, montako. Korisliiga joukkue nyt kuitenkin tällä kaudella.Karhunpentu sanoi:Itse kyllä muistelisin, että Karhun ensimmäisen liigakauden alussa syksyllä 2007 Karhu kyllä teilattiin alustavissa veikkauksissa hyvin tylysti viimeiseksi. Ja sille paikalle sitten tosiaan lopulta jäätiinkin. Toivon kuitenkin, että Tarmon kausi sujuisi aurinkoisemmissa merkeissä, kuin tuo kyseinen kausi Karhulta. Ja näinhän se on, että nämä ennakko-odotukset eivät ainakaan aseta paineita Porvoolle. Eli reilusti vain taistelemaan ja ylittämään noita odotuksia!
Jos muistellaan viime kautta, niin silloin oli aika selvä putoajakandidaatti, joka myös toteutui...Boriz sanoi:Harvemmin on mitään joukkuetta pidetty niin selvänä suorana putoaja-kandidaattina kuin Tarmo tällä kaudella.
Eikös Rintala ole lopettanut? Ja missä on Sami Marouf?Timi sanoi:Jos nuo 2-3 kotimaista olisivat Leimu, Kajander ja Rintala ja kaikki tarttuisivat täkyyn, niin tulee tiukka taistelu viimeisistä sijoista joukkueilla: Tarmo, Kouvot ja Lrnmky.
Jos noista ei ketään saada Tarmoon pelaamaan on runkosarjan viimeinen sija jo käytännössä jaettu. Kaikkea tosin voi tapahtua muuallakin, loukkaantumisia ym.
JOEN SUU sanoi:Psst! Hei! Onko mitään uusia soppareita kovien kotimaisten kanssa solmittu? Tengreenin Iiro, Kuisman Mara ja Markkasen Pekka ainakin vielä vapaana. Mites Kauhan Pasin tilanne?
[/quote
Eikös Pasi Kauha ole jo lopettanut.
Mara Kuisma pelasi viime kaudella 2 peliä Tarmossa, mutta kausi päättyi selkävammaan.
Joten on arvoitus jaksaako Mara pelata vielä yhden kauden.
Iiro Tenngren olisi hyvä vahvistus mutta tuskin tulee.
thighigh sanoi:Karhuen fanien arvostus nousi silmissä,hienoa että tänne osataan tulla muutakin kuin haukkumaan.Useimman joukkueen fanit eivät kykene muuhun kuin arvosteluun ja joukkueen haukkumiseen jo paljon ennen kauden alkua.
Timi sanoi:Jos nuo 2-3 kotimaista olisivat Leimu, Kajander ja Rintala ja kaikki tarttuisivat täkyyn, niin tulee tiukka taistelu viimeisistä sijoista joukkueilla: Tarmo, Kouvot ja Lrnmky.
Jos noista ei ketään saada Tarmoon pelaamaan on runkosarjan viimeinen sija jo käytännössä jaettu. Kaikkea tosin voi tapahtua muuallakin, loukkaantumisia ym.
Karhunpentu sanoi:Itse kyllä muistelisin, että Karhun ensimmäisen liigakauden alussa syksyllä 2007 Karhu kyllä teilattiin alustavissa veikkauksissa hyvin tylysti viimeiseksi. Ja sille paikalle sitten tosiaan lopulta jäätiinkin. Toivon kuitenkin, että Tarmon kausi sujuisi aurinkoisemmissa merkeissä, kuin tuo kyseinen kausi Karhulta. Ja näinhän se on, että nämä ennakko-odotukset eivät ainakaan aseta paineita Porvoolle. Eli reilusti vain taistelemaan ja ylittämään noita odotuksia!